1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    @ BV : Ik heb bij Keano geen borstvoeding gegeven, omdat dat gewoon onmogelijk was i.v.m. borstverkleining 3,5 jaar geleden, Nu lijkt het toch anders te gaan dan ik had verwacht, ik ben inmiddels al ruim een cupmaat gegroeid, en hoop wel dat ik dit keer borstvoeding kan geven! En lukt het niet, dan heb ik het toch geprobeerd!

En wij zijn hier getrouwd! Gisteren 2 jaar om precies te zijn!

@ Geslacht : Ik heb meerdere testjes gedaan om te kijken wat we nu krijgen, dus reken sommetjes, pendels, iemand heeft zelfs een soort van foto reading gedaan.. en gisteren nog een test met een lepel en een vork! Je neemt dus een lepel en een vork en laat je man die onder een kussen doen ( 2 kussens dus ) en dan mag jij op 1 van de kussens plaats nemen, zit je op de kussen met de vork, dan word het een meisje, ga je op de kussen met de lepel zitten, dan word het een jongen, haha ja we hebbenaltijd 50% kans dat het goed is! =) iig bij mij kwam er dus steeds maar Meisje uit.. bij elke test die ik heb gedaan! En toch blijft mijn gevoel maar zeggen : Het is weer een jongen!

2. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn gevoel zegt ook een knul.
    ik ben getrouwd ruim 2 jaar

groetjes diana

3. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Even een vraagje : heeft iemand al iets van diet gehoord?

4. L0vely

L0vely Lid

20 nov 2012
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    vervelend he! vooral warm aankleden en veel drinken.. niet teveel naar binnen en naar buiten maarjah probeer dat maar eens..

5. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Cynx: balen zeg van je afspraak! Heb je wel gezegd dat je bij je zoontje het al wel kon horen?
    Wb je buikpijn..ik heb dat ook. Maar zijn wel echt mn darmen, weet dus ook dat als ik buikpijn krijg ik naar de wc moet. En soms lang ook want het gaat allemaal niet meer zo snel die stoelgang.
    Je gevoel zegt dus wat anders dan die testjes...een tweeling dan toch misschien?? :p

Wordt een roze club als al die meiden gaan kloppen haha. Wij denken ook een meisje, mn moeder weet het zeker zelfs. Ze heeft een gave om het altijd goed te voorspellen bij iedereen. Tis alleen nog een half jaartje afwachten.

Wij hebben ook geregistreerd partnerschap. Moet ook nog even kijken hoe het allemaal werkt. Ben afgelopen mei wel ten huwelijk gevraagd op Hawaii, heeeel romantisch en we willen als alles goed gaat april 2014 trouwen als we 12 jaar samen zijn.

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Shendari leuk dat je je ook hebt aangemeld voor de echo voor SR! Hoelaat mag je?
    Ik heb me ook aangemeld vandaag, mag om 14.15. Leukkkk!

7. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    @geslacht, echt geen enkel voorgevoel, een meisje is weer eens wat anders en een jongetje zou superpraktisch zijn, ik heb nog stapels jongenskleren op zolder liggen :D

@getrouwd, ja al weer bijna 10 jaar

@echo, vanmiddag weer een mooi spartelend kindje gezien met een gemiddelde nekplooi, morgen definitieve uitslag van de combinatietest

@xcynx, ik zou persoonlijk twijfelen of ik wel bij deze vk wil blijven, ze zijn er toch ook om jou gerust te stellen?

8. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    @ vk : ze is anders wel heel goed, snap het voor nu gewoon niet. Lig nu alweer ziek op de bank met een kruik en zal weer even paracetamol nemen. Hoop dat ik dan vannacht wel kan slapen! Maar gelukkig donderdag echo! Hoop dat de dagen snel voorbij gaan.

@ mcsusan : super van je goede echo! Geniet er lekker.van!

9. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cynx, wat vervelend meis, ik zou denk ook twijfelen of ik daar zou blijven. Ik was daar 3 weken terug ofzo en ze wilde al proberen of ze wat horen dus naar mijn idee zal het heus rond 11 weken niet gek zijn dat je al wat hoort.

Hier getrouwd over een half jaartje alweer 5 jaar waarvan we daarvoor eerst al 1,5 geregistreerd partner waren. Hoop mensen trouwens met een GP-tje hier ;).

Ik denk dat het een jongen word hier maar moet nog lang wachten tot we het weten. Bij de geboorte pas!

Verder vandaag op werk de rest verteld en op FB gezet, hier dus officieel bekend nu. Heerlijk hoef niet meer stiekem te doen!

10. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Nee nog niets van diet gehoord. Heb haar laatst een pbtje gestuurd, maar niets op terug gehoord. Zag wel dat ze 14 dec voor t laatst online is geweest. Hoop maar dat alles goed is met haar en het kindje.

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier dit jaar januari gp afgesloten toen ik 34 wkn zwanger was, idd om praktische reden en nu heb ik dezelfde achternaam als mn vriend en Elin.

12. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    @ McSusan Hey! Wat leuk! De afspraak staat bij mij ook om 14.15 :p Zullen wel meerdere echo kamers beschikbaar zijn. Denk dat ze ook best veel aanmeldingen hebben gehad!

@Cyn beterschap meid!

@Getrouwd: Nog niet. Willen we wel! Ik wacht nog steeds :) heb geen zin in om het kind te erkennen eigenlijk. Voelt niet zo.. hm.. leuk. Kan het niet goed uitleggen.

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Getrouwd: Wij zijn in april 2011 getrouwd. Dus nog een paar maanden en dan alweer 2 jaar. Gaat snel!!!

Vandaag verjaardag van manlief. Hij is 28 geworden en vanavond komen alleen zijn ouders, zussen en zwagers en ons neefje en onze nichtjes. Zaterdag vieren we het voor de rest van de familie en dan gaan we de zwangerschap ook bekend maken aan iedereen. Spannend!!!

Ik ben vandaag ook bezig met de kerstkaarten, adressen schrijven want de kaarten zelf zijn al gedaan, maar ik kan het adresboekje niet meer vinden... OOWJEE!!! Begint dat vergeetachtige nu al??? Hopelijk weet manlief waar hij ligt...

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Mira, gefeliciteerd met je man! :) Weten jullie al hoe jullie het gaan vertellen zaterdag?! Iets bijzonders in gedachten, of gewoon vertellen al bijzonder genoeg?! ;)

Leuk hoor meiden, die echos voor SR! :) Hier heb ik donderdag een echo, dus 2 in een week is misschien ook wel wat overdreven :p En de rest van de week werk ik ook, dus wordt lastig...

Begin wel steeds meer gespannen te worden voor donderdag merk ik, ondanks dat ik er het meest van de tijd een goed gevoel over heb, komt die onzekerheid soms ook nog even naar boven... Brrr!

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Shendari ik denk dat je mij bedoelt, ik ben om 14.15. Kunnen we meeten haha.

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Noorus: Manlief heeft een shirt besteld met daarop "daddy in progress" en daaronder een loadingbalk van de computer/laptop. Kijken wie het ziet en anders zijn er dan ook 2 blije oma's aanwezig om een hint te geven ;):p
    Voor diegene die niet op de verjaardag komen hebben we in de kerstkaarten een kort gedichtje gezet: "Ja, het is echt waar... Niet meer Mira-man en Mira, maar papa en mama vanaf juli komend jaar!". Dus dan zal het voor iedereen duidelijk zijn :D Dus dat ik het adresboekje nog niet gevonden heb is niet echt een ramp, maar ze moeten binnenkort toch echt de deur uit... *Gaat nog even verder moet zoeken naar het adresboekje*

17. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Haha oeps, ik bedoel jou idd Sas :p Leukkk! Ik ben wel makkelijk te herkennen :D

Gefeliciteerd Mira met je man! Wat een super idee dat t-shirt!
    Succes verder met zoeken haha!

18. Loy

Loy Lid

14 nov 2012
    75
    0
    6
    Amsterdam
    Het was even zoeken, maar heb ik nu dan eindelijk de juli 2013 'praat' topic gevonden? Zit altijd te kletsen in de buikjes topic maar geloof dat dat niet echt de bedoeling was haha

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Haha, welkom Loy! :)

20. Loy

Loy Lid

14 nov 2012
    75
    0
    6
    Amsterdam
    Bedankt Noorus!

@Sasjuh ik las dat jij zo'n AngelSound hebt en al een hartslag kan horen. Heb jij de 'echte' via internet besteld? Ik heb er namelijk eentje bij de kijkshop gehaald van een ander merk. Bij onze laatste echo 9+4 hebben wij het hartje gehoord dus vandaar mijn verwachting het nu ook te horen. Maar ik hoor dus niks! Heb jij tips?

Deel Deze Pagina