1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook benieuwd naar de angel sound! Ik wil er denk ook een bestellen... Maar zag dat ze er vanaf 35,- waren, maar dat lijkt me niet veel?!

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb deze;
    De Vos HealthShop van de Fa. A. Vos en Zoons
    Ook op deze site gekocht trouwens.
    Werkt prima, vanmorgen nog weer ff geluisterd ;)

Shendari ik ben ook makkelijk te herkennen, ons dochtertje gaat mee dus loop met een buggy hahaha. Meisje met een roze/blauwe jas.

3. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb de echo om 12.00 uur dus zal jullie niet zien, veel plezier iig!

4. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb gister ook hartje van de kleine gehoord met de angelsound van mijn nicht. Bij bijna 11 weken. Bij de vk luisterde ze iedere controle vanaf de termijnecho. Nu loop ik bij de gyn en daar doen ze dat niet standaard. T is daar veel zakelijker. Vind ik wel heel erg jammer. Maar ja de groei van de kleine willen ze extra in de gaten houden dus is het voor mij beter om bij de gyn onder controle te zijn.

5. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik mis weer vanalles. Serius request wat is dat?

6. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    :$

Start - 3FM Serious Request
    Wordt al voor de 9e keer georganiseerd ieder jaar en wordt op tv/radio/social media breeeeeed uitgemeten ;)

7. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben echt een holbewoner haha. Dat glazenhuis., daar heeft mijn man t telkens over. Maar waarom kan je daar een echo laten doen? Hoe werkt dat? Dames hoe was jullie echo? Kom je nu ook op tv?

Ik kan niet slapen, met doodmoe maar mijn verstopte neus en volle holtens houden mij wakker:x

8. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    *nachtclub* :x

Vorige zwangerschap ook last van gehad. Ik val als een blok in slaap en wordt middenin de nacht wakker en dan kan ik dus niet meer slapen. Om 2 uur zat ik ook al beneden, daarna weer geprobeerd, helaas, en nu kreeg ik honger, dus er maar weer uit gegaan... zucht......
    In het 2e deel van de zwangerschap kwam daar ook nog de kuitkramp en het maagzuur bij, toen werd het echt een nachtfeestje grrrr.

*gaat in de zenhouding en denkt aan het goede doel en eindresultaat*

9. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    @janneke, gedeelde smart is halv smart, jij dus ook in de *nachtclub*

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Janneke je meent toch niet echt dat je serious request niet kent he??

Ik ga vandaag naar enschede, het glazen huis bekijken en lekker shoppen.

11. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Oh wat leuk hebben we ook al een nachtclub? Ik sluit me er graag bij aan! al vanaf 4 uur wakker.. en ik kon geen oog meer dicht doen.. al sinds gisteren een weeig gevoel in m'n hele lijf.. af en toe een steek/kramp.. pff.. zouden het zenuwen zijn voor morgen? De onzekerheid slaat weer eens lekker toe!

Morgen de 12-weken echo! Ik hoop zo dat alles goed is.. maar ben ook zo enorm bang..

12. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Jaaaaa mijn kleine man is vandaag 1 jaar!!!!

En gisteren een goede uitslag gehad van de combinatietest!!!

Plus misselijkheid is over en ben stukken minder moe! Het leven is mooi!

Na vandaag zal ik weer meer reageren, maar nu is het even te druk.

13. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Cynx, alles is vast goed, kans is heel klein dat het mis gaat nadat je een kloppend hartje gezien hebt. Ik was ook heel onzeker de hele vorige zwschap. Dat hoort er helaas een beetje bij.

Sasje, veel plezier vandaag!!

Vorig jaar was ik net in het ziekenhuis toen ze begonnen, zo'n 150 meter van het ziekenhuis af. Mijn vriend kon het glazen huis zien als hij naar buiten keek.

14. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Oh ja ik ben gisteren toch op 1 juli gezet. kan iemand dat aanpassen voor mij? Thanx

15. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    @Groen : Nou ik hoop echt dat alles goed is.. je kan jezelf ook zo onzeker maken! Pff.. ik hoop dat deze dag echt snel voorbij gaat!

& Gefeliciteerd met je zoontje's 1e verjaardag!!
    en natuurlijk de goede uitslag!!
    Wat top allemaal, Geniet er lekker van!!

16. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer dat die echo van SR2012 zo ver weg is anders had ik ook gegaan!
    Groen, gefeliciteerd met je kleine man! Geniet van vandaag! En van de rest van de goede berichten ook!

Ik dacht vorige week het gaat beter met de misselijkheid maar daar kom ik deze week toch op terug helaas, hopelijk is het met kerst volgende week wel wat minder, dan ga je toch allemaal lekkere dingetjes eten.

17. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gelukkig nog in slaap gvallen! Jij susan?

Ik kijk t niet en luister t ok niet. Maar heb er wel van gehoord. Maar doen ze ook echos?

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Voor ons is SR2012 redelijk in de buurt maar alsnog bijna 40 minuten rijden hoor!
    Janneke het principe van SR is zoveel mogelijk geld ophalen voor een goed doel, dit jaar is het babysterfte. Er worden dus door heel NL allerlei acties georganiseerd om geld op te halen. Hier in het Ziekenhuis maken ze aanstaande zaterdag pretecho's voor het goede doel. Kost 15 euro en dan heb je een kwartier een echo en de opbrengst gaat dus naar SR.

19. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bedankt v de info. Kost ook niet veel! Voor mij te ver weg en ik moet dan werken

20. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    hoi hoi

Hoe is het hier? Lang niet geweest.

Zit momenteel even thuis omdat ik extreem vermoeid werd en 2 dagen erg misselijk ben geweest, nu gaat het gelukkig weer beter. Verder een blaasontsteking die maar niet over gaat. Heb al een kuurtje gehad, maar het voelt nog steeds niet goed. Urine is op de kweek gezet, krijg vanmiddag de uitslag. Deze week mag ik niet werken van de huisarts en moet ik rust houden.

Vandaag ook een echo voor de nekplooimeting. Die is goed, nu nog de bloedtest afwachten. Kreeg ook een 3d echo mee, zo mooi!:)
    Mijn dochter vond het ook prachtig. Die zei de hele tijd: 'Kijk de baby danst!' Blijk trouwens 3 dagen langer zwanger te zijn.

Ga even bijlezen.

Deel Deze Pagina