Willen jullie het geslacht weten?? Ja absoluut! Los van dat ik veel te nieuwsgierig ben vind ik het ook vooral héél praktisch. Ik vind al die unisex kleding niet zo leuk en vind het veel leuker om een echte jongens of meiden kamer te kunnen maken. Ook qua naam vind ik het wel fijn, kan ik er een beetje aan wennen vast . Wel zullen we hoe dan ook een naam voor jongen en voor meisje bedenken voor het geval het toch van het andere geslacht blijkt te zijn, komt nog wel eens voor. Bij Lotte wilde ik het heel graag weten maar manlief vond een verrassing ook wel leuk. Toch was hij blij toen we het wisten vanwege praktische redenen, nu zei hij ook gelijk al dat hij het graag wil weten. Hoeveel ronde's hebben jullie erover gedaan? In de 3e ronde was het raak! Voor wie de keus heeft, thuis of ziekenhuis bevallen en waarom? Ik ben bij Lotte in het ziekenhuis bevallen, wilde dat toen ook echt en had medische indicatie. Die is er nu niet meer. Aan de ene kant is Ziekenhuis echt goed bevallen toen en vind ik het een stuk veiliger. Aan de andere kant, bij Lotte kwamen persweeën niet goed op gang dus hebben ze me moeten helpen. Als ik toen thuis was geweest had ik met persweeën en al naar het ziekenhuis gemoeten, geen pretje dus was blij dat ik daar was. Aan de andere kant lijkt thuis bevallen me ook wel bijzonder maar ik ga denk ik toch weer voor ziekenhuis. Voor de meiden die ook in het ziekenhuiswillen bevallen zonder medische indicatie, kijk nu vast goed naar zorgverzekering en aanvullende verzekering qua vergoedingen! Ook wat kraamzorg betreft. Nu kun je namelijk nog overstappen binnenkort. Vorige keer zat ik aan de weeopwekkers omdat de hartslag daalde en mn weeen weg waren, er was dus haast bij. Nog een vraagje: weten jullie al of jullie voor bv of fv gaan? Ik heb altijd gezegd voor fv te gaan omdat het gedoe aan mijn borsten me niks leek. Toch begonnen hormonen op gegeven moment te spelen en wilde ik het wel proberen op voorwaarde dat wanneer het niet goed zou gaan ik gelijk zou stoppen. Nou we hebben aardig wat problemen gehad maar uiteindelijk ben ik doorgegaan tot 14 maanden . Bij beebje2 zal ik dus ook zeker weer voor de bv gaan.
Willen jullie het geslacht weten?? iK wel! vorige keer niet maar vond de verassing echt tegenvallen!! Nu lijkt het mij ook wel handig voor mijn spullen die ik dan kan hergebruiken, mijn zolder is aardig vol dus dan kan ik ruimte maken! En vorige keer mocht ik beslissen (wou het toen niet weten en partner wel) en nu wil hij het weten dus is het nu zijn beurt Hoeveel ronde's hebben jullie erover gedaan? ben half in ronde 1 gestapt en nu zwanger in ronde 2! mega snel! Voor wie de keus heeft, thuis of ziekenhuis bevallen en waarom? Ziekenhuis, ik heb vorige keer als een tiran gedragen en dat hoeft de buurt echt niet te horen en vind het fijner en veiliger in het ziekenhuis! Vorige keer zat ik aan de weeopwekkers omdat de hartslag daalde en mn weeen weg waren, er was dus haast bij. Nog een vraagje: weten jullie al of jullie voor bv of fv gaan? fv, ik heb geen keus en had ik die wel weet ik niet of ik het zou willen maar zou het dan in ieder geval proberen. Willen jullie een combinatietest uit laten voeren met de 12 weken? Wij niet, mocht er 1:100 uitkomen geeft dat ons nog geen garantie en een vlokkentest is niet geheel zonder risico en dat risico wil ik niet lopen. 20 weken echo is voor ons voldoende. heb even opnieuw gedaan omdat ik een vraag was vergeten
1]Willen jullie het geslacht weten?? nee, geslacht blijft een verrassing tot de bevalling! Hoeveel ronde's hebben jullie erover gedaan? in ronde 2! Nu was ik ook niet meer aan de pil of zo gegaan na de geboorte van mijn dochter, dus hoefde niet te ontpillen. Bij mijn dochter was het de 4e ronde! Voor wie de keus heeft, thuis of ziekenhuis bevallen en waarom? weet ik nog echt niet. Nog 35weken hierover twijfelen! Nog een vraagje: weten jullie al of jullie voor bv of fv gaan? de vorige keer wist ik dit ook niet zo goed. Ik dacht probeer het, maar lukt het niet ga ik niet martelen en doen. Dan gewoon de fles. Uiteindelijk4,5maand bv gegeven zonder problemen!! Nu dus weer borst voeding, maar stop ermee als verlof voorbij is. Dat kolven op het werk vond ik maar 3 keer niks. Willen jullie een combinatietest uit laten voeren met de 12 weken? Nee, wil geen risico's lopen.
Ik had vraag van combinatietest nog niet gedaan dus bij deze: Wij kiezen ervoor om deze wel te laten doen, bij dochter ook gedaan.
Wat snel Zijn jullie zwanger geraakt ! Ik in ronde 15! Mij. Cyclus was mega onregelmatig , van 50 tot 90! Kon ik niks van op aan dus! Via de huisarts direct doorgestuurd naar de feryiliteitskliniek Twente in Hengelo! Waar ik direct Chlomid kreeg! Dankzij mijn Chlomid alles weer op regel en netjes 29 dagen! Toch werdt ik nog niet zwanger naar 6 ronde Chlomid en heb toen een Fertiliscopie ondergaan, zo mega pijnlijk was dat! Nog nooit zoveel pijn gehad! Bleek dat allebei de eileiders totaal Verkleefd waren! 1 hebben ze er met veel kracht en moeite door kunnen spuiten! En de linker dus niet! Maar je ziet het 2 maand later toch zwanger geworden met de verkeerde linker eileider.? Had 8 nov eigenlijk nog een operatie staan! Maar die gaat gelukkig niet door! Holladieeee zwanger! Vandaar dat ik ook een mega pieker kont ben, ik vindt dit namelijk echt wen wondertje! Arts zei dat ik deze maand geen kans had en zo zie je maar weer! Mijn borsten doen vandaag ineens totaal geen pijn meer! Vindt het doodeng!
Willen jullie het geslacht weten?? Ja zeker weten van wel. Wisten het bij de 1e zwangerschap ook en vond het erg praktisch. En bovenal ben ik veel te nieuwsgierig om het 40 wkn af te wachten Hoeveel ronde's hebben jullie erover gedaan? In de 2e ronde was het raak! Voor wie de keus heeft, thuis of ziekenhuis bevallen en waarom? Thuis! Vond het echt heel speciaal en intiem zo in onze eigen slaapkamer te bevallen. Na de bevalling lekker douchen en dan in je eigen schone bed. Zonder medische indicatie ga je meestal pas met 6 cm ontsluiting oid naar het zh. Nou ik moest er niet aan denken om met al die weeën nog in de auto te stappen. Nog een vraagje: weten jullie al of jullie voor bv of fv gaan? Flesvoeding. Bij mn dochtertje begonnen met borstvoeding maar ik vond het vreselijk.. Na 6 weken meegestopt en wat een bevrijding. Nu begin ik er niet eens aan, fles geeft me meer rust. Willen jullie een combinatietest uit laten voeren met de 12 weken? Nee doen we niet.
Willen jullie het geslacht weten?? Ja wij wel, ook makkelijker met shoppen anders ben je beperkt tot groen, wit en creme Hoeveel ronde's hebben jullie erover gedaan? In de 6e ronde was het raak! Voor wie de keus heeft, thuis of ziekenhuis bevallen en waarom? Bij de eerste ben ik in het ziekenhuis bevallen, maar denk dat ik het thuis prettiger had gevonden dus nu als het kan thuis. Nog een vraagje: weten jullie al of jullie voor bv of fv gaan? Borstvoeding, bij de eerste meteen begonnen met fv en die heeft veel krampjes gehad dus ik wil nu bv proberen. Willen jullie een combinatietest uit laten voeren met de 12 weken? Nee denk het niet
Oh en wij hebben vanmiddag iets stouts gedaan en gekocht wat normaal nog helemaal niet aan de orde is bij 4 weken, namelijk een kinderwagen gekocht. Babywinkel heeft opheffingsuitverkoop en het scheelde meer dan 300,- en het model dat we wilde dus toch maar gekocht.
Hihi wat leuk Maud, lekker vroeg maar dan heb je dat maar vast geregeld Ik heb me zojuist toch maar vast aangemeld bij Moeders voor Moeders. Bij Lotte niet gedaan. Nu sta ik eigenlijk ook niet heel hard te springen hoor maar als ik zelf moeilijk zwanger zou raken zou ik er ook blij mee zijn als zwangere vrouwen meedoen . Dus kleine moeite. Ga wel de flessen zelf wegbrengen, zie die flessen voor de deur niet zo zitten, dan is de hele buurt gelijk op de hoogte Gaan jullie meedoen met MvM?
Diet, kan me voorstellen dat het dan extra spannend is na zo'n lange tijd. Idd een wondertje dat je nu toch zwanger bent geworden! Bij Lot heb ik bijna een jaar moeten wachten voor ik zwanger werd, ook omdat ik bijna geen menstruatie had. (3 keer in een jaar) Ik maakte me toen erg veel zorgen gezien lichamelijke issues in verleden die mee zouden kunnen spelen en had al een afspraak bij de HA gemaakt om te laten onderzoeken of er wat mis was. Echter deed ik heel toevallig en zonder nadenken 4 dagen voor de afspraak een test die positief was (2 weken ervoor nog negatief) dus ik ben wel naar de afspraak met HA gegaan maar enkel om het leuke nieuws mee te delen
Ik heb me wel al aangemeld bij MVM, maar wil ook geen flessen voor de deur zetten. Veranderen jullie iets in je zorgverzekering voor volgend jaar? Ik wilde meer aanvullende verzekering nemen wbt het zwanger zijn.
Ik ga ook weer MvM doen, vorig jaar ook gedaan. En hier gewoon flessen voor de deur hoor, vind dat wegbrengen teveel gedoe. Woensdag 7 november komt ze langs. Zelfde als bij mn dochtertje dus dat is wel leuk! (haha waarschijnlijk komt ze dan ook bij jou Schaapje ) Hier FBTO met module gezinsplanning. Eigen bijdrage kraamzorg vergoed en zelfs een pretecho twv 100 euro. Laten we dus ook gewoon zo staan.
Die geslachtskalender; vorige x klopte hij, was idd een meisje. Volgens de kalender zou het nu weer een meisje worden. Ik heb geen idee.. zou nog een meisje erg leuk vinden maar een jochie erbij vind ik ook heel leuk! Meisje zou qua spullen wel praktisch zijn haha
J schaapje idd een wondertje dat ik nu zwanger ben! Gaat niet bij iedereen vanzelfsprekend! Dus ik ga mij ook zeker aanmelden voor mvm! Omdat ik het echt iedereen gun! Leuk joh maud een kinderwagen! Ik heb vandaag van mijn vriend zo grote Nijntje lamp gekregen voor op slaapkamertje ! Wil heel graag ren kamertje van Nijntje in zilver en wit! En voeg dan wel een kleurtje toe als je weet wat er is! Dat is het enigste wat ik nog heb! Ben zelf nog te onzeker om een kinderwagen te halen! Wacht daar nog even mee,! Maar 300 euro is wel veel dus je hebt groot gelijk!
Ik denk dat wij voor een duowagen moeten kijken straks.. Elin is nog net geen 1,5 als haar brusje geboren zal worden dus zit ook nog in de wagen.
Nou voor nu heb ik al heel wat geregeld, mvm komt volgende week donderdag langs, 17 november pretecho bij 6 weken, 29 november intake verloskundige en 30 november 8 weken echo bij de vk.
Rare vraag hoor.. Maar waarom zou je een pretecho willen bij 6 wkn? Misschien klopt het hartje dan nog niet eens.. Echo moet dan sowieso inwendig anders is er helemaal niets te zien. Zou voor mij persoonlijk geen toegevoegde waarde hebben.