Tja, blijkbaar wel. Maar ach, extra controle kan nooit kwaad hé! Ben wel heel benieuwd naar de uitslag, hoop eigenlijk dat ze maandag bellen, anders wordt het pas na kerst vermoed ik...
@ Mira, hoe was de reactie vandaag?! Had iedereen het door?! Hier zo lekker snert eten, daar had ik nou echt zooooo'n zin in!
Hier verse groentesoep! Ik heb nog nooit zoveel soep op als tijdens de zwangerschap. Heerlijk! Smakelijk dames!!
Wat leuk die echo's voor sr. Hier sinds gister ziek in bed. Hou niets binnen. Jesse heeft sinds gister koorts en eet niet zo goed. Hoop echt dat ik morgen weer opgeknapt ben want moet met de kerst werken en is zo lullig om me dan ziek te moeten melden.
Oei beterschap Judith! Hopelijk ben je snel weer beter! Hoop dat je snel bloed uitslag binnen hebt Noid en dat je lekker op vakantie mag gaan! Vandaag een leuke dag gehad in Deventer. Echo was helemaal super! Aardige man, en hij kende alle verloskundigen op de praktijk waar ik kom. Heeft daar zijn opleiding gehad. Wel heel erg toevallig, aangezien het niet dicht bij Deventer ligt! Hij heeft 11 (!!) foto's uitgeprint Mocht het niet aan anderen laten zien, bang dat hij op z'n kop kreeg
@ Shendari, wat supergaaf zeg En prachtige foto! (kom maar op met de andere 10 ) @ Judith, wat balen dat je zo ziek bent zeg! Hoop dat je snel weer opknapt, want kan me voorstellen dat het aardig rot voelt om je met kerst ziek te melden...
Hier mijn echofoto bij 10 weken en 5 dagen Foto (met telefoon) van foto, dus misschien niet zo duidelijk... Grappig dat je met een week verschil (met die van Shendari bijvoorbeeld) al zo'n groei ziet he?!
Mooi die echo! Je hebt gelijk Noorus gaat snel he! Judith jammer dat je zo ziek bent hopelijk knap je gauw op meis. Noid, mijn nichtje heeft precies hetzelfde gehad toen ze klein was, zo zielig klein meisje mocht niet buiten spelen niet, want ja als ze vie en had een wond was de ramp ander niet te overzien misschien. Altijd vol blauwe plekken. Zij heeft wel aan de pretnizon gezeten want zij had op het laatst nog maar 4 plaatjes over, dat heeft haar gelukkig goed geholpen na een lange tijd zat ze rond de 100 plaatjes, nog niet genoeg maar genoeg om weer meer te mogen, ze krijg mijn oude knie en elleboog beschermers en mocht weer buiten spelen. Maar ik zelf toen ook klein erg geschrokken wat het met dr deed vooral de pretnizon. Hoeveel ze er vandaag de dag heeft weet ik niet meer want we horen er eigenlijk niets meer over dus geen bericht goed bericht denk ik zo. Bij mij hebben mijn ouders wel nog gedacht ik misschien ook had in mindere maten, ik zat en zit nog steeds om niks met blauwe plekken. Onze overgrootoma had het ook gehad, bij ons dachten ze dat het wel erfelijk was. Ik heb er verder nooit meer wat van gehoord zal is aan mijn moeder vragen wat daar nou de uitkomst van was. Hopelijk krijg jij gauw de uitslagen en mag je lekker op vakantie, Dubai lijkt mee heerlijk!
@JBM85: Jij bent pas de tweede die ik erover hoor die het kent. Komt niet veel voor volgens mij. Ja, het was echt niet leuk als je als 10-jarig meisje niets meer mag en steeds aangekeken wordt omdat je helemaal bont en blauw ziet. Voor mijn ouders nog erger, die wisten in eerste instantie niet waar het vandaan kwam, maar mensen zullen wel gedacht hebben... Ik ben trouwens nooit lager gekomen dan 8... Infuus hielp goed, dan schoten ze omhoog, week later was ik weer terug bij af... Hou jullie op de hoogte!
Succes morgen meiden!! Vandaag kerst kleding geshopt. Na 1,5 uur in de stad rondwandelen voel ik het echt heel erg in m'n rug en bil Baal er echt heel erg van... Heb al wel m'n zorgverzekering aangepast (kraamzorg, fysio) dus hopelijk kan de fysio een uitkomst voor me bieden. Hoe is het met de rest? Al zin in kerst?
Oh idd! Ik had nog uitgekeken naar een buggy, maar niet gezien! Edit: Geen idee hoe ik moet uitleggen wie ik was haha. Ehm. Haar opgestoken in een klip, dblond, slank... Vriendlief met een zwarte bril..
Hier ook onwijs last van rug en bil. Echt heel pijnlijk soms. Merk dat ik werken ook steeds minder lang pijnloos kan. Echt niet fijn, maar ja... Kijk in het nieuwe jaar of ik een fysio kan raadplegen, want wil me echt niet ziek melden. @ Meiden-met-echos-morgen, heel veel succes
Goedemorgen. Hoop dames met kwaaltjes hier. Uwv gat nog een failliet.! Vandaag nog lekker werken van 8 tot 16. Mooiste dag van t jaar om in dewinkel te werken. Dus ik ga er maar snel uit. Ookal ligt iedereen hier nog in dromenland. Fijne kerstdagen allemaal!
goedemorgen, hier ook iemand met kwaaltjes. heb bekkeninstabiliteit net zoals bij de andere twee maar wat ikzelf het ergste vind is dat ik zo vreselijk moe ben. val elke avond op de bank in slaap. of als ik boven tv ga kijken lig ik ook al binnen vijf minuten met mijn ogen dicht. vind het ook zo zielig voor manlief want die zit elke avond alleeen op de bank omdat ik weer vroeg naar bed ga. vandaag werken al zie ik er erg tegenop want het zal wel druk worden en ben kapster dus dat betekend de hele dag staan en rennen allemaal hele fijne kerstdagen toegewenst!!!!!