Succes met de kwaaltjes iedereen! Ik kan er niet over meepraten.... Nergens last van en voel me super! Shendari nou wij hebben maar 1 minuut oid in de wachtkamer gezeten. Waren al aan de late kant en werken om 14.10 al geroepen. Weet niet waar jullie zaten? Zo vandaag weer dag werken en dan de rest van de week vrij, heerlijk! Succes voor degenen met een echo vandaag!
Wat fijn allemaal mooie echo's! Meiden met klachten, succes! Idd even een consult bij een (bekken) fysio kan al veel schelen. Tips hoe niet te belasten scheelt vaak al enorm! (ben zelf fysio, vandaar Bijna kerst! Leuk, leuk, leuk!!
Hier ook heel erg veel last van m'n bekken!! Zijn gisteren lekker wezen shoppen nog, maar voelde het s'avonds wel hoor! Auw Auw, heb de hele avond plat gelegen!! Wel echt een super stoere outfit voor Keano gescoord!! Een baggyjeans met bretels en een zwart overhemd!! <3 Echt helemaal wauw!! En ik heb eindelijk ook een Angelsound!! Maar helaas geen hartje kunnen vinden nog!! Nou Dames, wil jullie bij deze hele fijne dagen wensen!! Wij hebben 2 hele drukke dagen!! Eerste kerstdagen vieren we het met mijn familie van m'n moeders kant, en tweede kerstdag s'ochtends bij schoonouders en eind van de middag naar mijn vader toe.. dus lekker druk!! Geniet ervan meiden!! We zijn al bijna 2013!!
Vervelend hoor die klachten, aar ik nu al elke dag last van heb en dan vooral savonds op de bank is onrustige benen. Dat heb ik sowieso al maar nu nog meer. Had het de eerste keer vooral op het eind werd er gek van, daarom ben ik niet blij dat het nu al begint, wie weet hoe het later in de zwangerschap gaat... Meiden vandaag met de echo succes! Ik wil jullie allemaal ook hele fijne kerstdagen toewensen! Wij gaan 1e kerstdag bij mijn ouder eten en 2e zijn we lekker met het gezinnetje thuis!
poging 2 voor nekplooimeting mislukt wel weer leuk om spruitje te zien spartelen in je buik maar wilde niet draaien spruitje is erg eigenweis groetjes diana
Vandaag eerste zwangerschapsbroek gekocht! Ik probeerde de knoop en rits open te maken, bleek dat ik gewoon vanaf bovenaf in moest stappen, moehaha! Zit wel superlekker en mooi!
Hihi die Noorus, zie je al helemaal ploeteren met die knop! Diaaantje, en moet je nu nog een keer? Inderdaad eigenwijs kindje al!
Joehoe ben 2 dgn vooruit gezet met echo, dus 14 juli 2013, ben nu 11+1.Zo mooi die echo, echt geweldig, en echt beweeglijk, niet normaal. Hier de foto
Mooi hoor Kleintje! Hier trouwens precies 12 wkn vandaag, 1e mijlpaal van deze zwangerschap weer hihi.
Gaaf Kleintje, geweldig om te zien he?! Geniet er maar lekker van! Hier lekker All you need is love kijken met vriend en hapjes en alcohol-vrije wijn Ik wens jullie alvast fijne feestdagen meiden, want ben morgen en overmorgen werken en na/voor mijn werk bij familie!
Hier Serious Request aan t kijken. All you need wilde ik graag zien maar volgens vriendlief wordt dat nog wel een x herhaald met kerst Ik ben erg gezellig trouwens, ben compleet mn stem kwijt Kleine meid is ziekjes, koorts vandaag en wil niet eten en drinken, hopelijk is ze morgen beter te pas!
Even kort berichtje van mij. Bij mn ouders en getypt vanaf m'n telefoon. Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen wensen! Geniet er van
Hey allemaal, hier nachtdienst 1/3! Voel me voor de verandering wel goed eigenlijk, gelukkig geen hoofdpijn meer waar ik laatste tijd wat vaker last van heb. Fijne dagen voor iedereen iig! En woeiii! nog maar 193 dagen te gaan .