Hier onze 7e kerst samen. Waarvan 3 met kind en 1e kerst met kindrren. Volgend jaar kerst met 3 kinderen. Ik kan ten durf t nog steeds niet te geloven. Schoonzus van mijn zus heeft met 11 wk nog een mk gehad afgelopen week. Dus ik wacht nog lekker mijn echo af 2 jan. Vandaag hebben wij lekker een trainingsbroekendag. Ml en ik hebben voorhoofdholte ontsteking. Dus wij hebben nergems zin in. Gelukkig
Hebben we geen verplichtingen. Fijne kerstdagen allemaal. Gaat iemand vandaag nog t grite nieuws vertellen?
Wij hebben gister het grote nieuws aan mijn opa en oma verteld dus toen wist de naaste het allemaal en hebben we het op Facebook gezet. Deze week 12 weken dus mooie tijd om het nu te vertellen.
Opzich zou ik het niet erg vinden om gewoon nachtdiensten te blijven draaien alleen is het binnenkort niet verstandig meer en niet veilig voor collega's ook. We zitten met 3 man in de nacht op zo'n 60 clienten en er is gewoon kans op forse agressie/fysiek geweld. Als er een incident zou zijn duik ik er op gegeven moment niet meer bovenop met mijn zwangere buik dus dat zou betekenen dat collega's er met z'n tweeen voor staan en dat is gewoon onveilig. De volgende nachtdiensten die gepland staan zijn eind januari maar dan ben ik al bijna 18 weken zwanger dus die ga ik niet meer draaien.
ik werk ook in de nachtdienst maar dan in een verzorgingshuis. imprincipe heb je weinig rare dingen te verwachten maar als het niet meer ga stop ik ook zo groetjes diana
Hopelijk heeft iedereen een fijne 1e kerstdag gehad? wij gister hele famillie bij ons thuis te eten gehad, heerlijk gegourmet. dan ben je toch wel dood moe van het gastvrouw spelen. Vandaag oma jarig dus gezellig daar zitten. Baal alleen dat daar verschrikkelijk veel gerookt word in hius en er in de hele onderverdieping maar 1 klein raampje is om te ventileren. Kan nooit gezond zijn voor het ongeboren kind.. FIjne kerst nog iedereen!
Tot nu toe nog geen leuke kerst, kleine meid is ziek en vind t zo sneu. Hoge koorts steeds en wil niets eten of drinken. Had me de 1e kerst met haar toch anders voorgesteld! Straks komen mn ouders, zusje en zwager gourmetten. Hopelijk is ze een btje gezellig te pas.
De echo was goed... Kerstavond en eerste kerstdag was super, nu straks de eters hier!! Fijne dag allemaal! Hier nog wel nachtdiensten!
Nou ik was gister en nog mooi ziek, gaat nu wel beter maar heb eerste kerstdag de ochtend al op mijn nest gelegen. Verkouden, keelpijn en hoofdpijn beetje grieperig dus. Wel gezellig smiddags bij mijn ouders geweest en daar was mijn oma en oom, we hebben gezellig met de kleine gespeeld, hij wilde iedereen op de grond hebben alleen snapte niet dat oma dan niet meer omhoog kan hahaha. Vandaag vieren we het lekker thuis met ons eigen gezinnetje, gaan lekker gourmetten, dus lekker genieten. Heb nog even een foto in het buikjes topic gezet, gaat het hier wel goed zien vind ik!
Sasjeh wat sneu dat je meisje zo ziek is. Eerste kerst is toch wel speciaal. Hpp dat t met eten zo beter gaat!
Helaas nog niet beter.. Gisteren onder het gourmetten heeft ze me helemaal onder gespuugd en ook nog steeds koorts. Wil echt amper wat eten of drinken, arm ding. 11.20 hebben we een afspraak bij de huisarts.
Goede morgen, De kerst zit er weer op, gezellige dagen gehad! Hoop dat de zieken zich ook weer beter voelen? Wij kerst avond bij familie geweest en 1de kerst bij schoon familie. Gisteren heerlijk met zijn 2e (of eigenlijk 3e) op en bank films gekeken! En vanmorgen nog een mooi Cadeau... We hebben het hartje gevonden met om angel sound! Was nog niet heel hart en wat achtergrond geluiden erbij, maar wist meteen zeker dat ik hem nu had! mooi! Op naar oud en nieuw!
Goedemorgen net bij de vk geweest, helaas kon ze het hartje nog niet vinden. Volgende week terug als ze hem dan niet kan vinden krijgen we een echo. Bm was wel goed gegroeid, dus verwacht ze dat de baby achter het bot zit.
Ooh Natas, spannend hoor! Maar als de bm goed gegroeid is is dat een goed teken he. Hier is vandaag mijn doppler binnengekomen, dus zal straks eens op zoek gaan of ik zelfs iets kan horen. Heb ook het zkh gebeld, uitslag van mijn bloed duurt 3 weken, dus moet er nog even op wachten. Heb wel net vakantie geboekt, 11 dagen Dubai is het geworden, heerlijk!!!!