Wat fijn dat iedereen leuke kerstdagen heeft gehad! Wij hebben ook 2 hele leuke dagen gehad! Morgen alweer 13 weken! Ik kan nog steeds geen hartje vinden pff. Maar misschien ligt de beeb wel te diep. En voor alle zieken, beterschap!
Sasjuh hoe is het met je kleine meid?? Angelsound: hier niet. Wacht netjes op de afspraak met de vk Vandaag weer gewerkt, moest er helemaal inkomen, was heerlijk die vrije dagen!
Groen vanmorgen met dr bij de huisarts geweest, ze heeft een luchtweginfectie. Puffer Ventolin gekregen en 3 x per dag inhaleren. Als ze vanavond weer koorts had en niet dronk moest ik morgen terugkomen en krijgt ze ook nog antibiotica. Nou ja net weer 38,3 en weigerde dr fles dus morgen maar terug..
Net 10 pagina's gelezen, maar kan het allemaal niet onthouden om te reageren hoor Wil sasjuh wel even beterschap wensen met de kleine meid! Hier is de kerstdrukte weer voorbij dus ik heb weer tijd en energie om mee te schrijven! Hier gaat alles goed, nog steeds wel erg misselijk. Vandaag de termijnecho gehad, alles gaat super, kleintje bewoog heel veel zo schattig!
Sasjuh, sterkte met je dochter. Hier een stront chagrijnige man. Hij komt laat thuis, moppert dat het gourmetstel niet schoon is (lees: er als nieuw uitziet, ik had m goed schoon gemaakt), ik had volgens hem beter moeten stofzuigen en de keuken was niet schoon. Gister had hij goed schoongemaakt maar wat wil je met een verharende hond en de keuken was idd nog niet schoon want ik had net gekookt en alleen hij moest nog eten, dus dat doe ik dan daarna. Hij is meteen gaan stofzuigen, gourmetstel op staan poetsen en de keuken schoon gaan maken. Hij gooide zo zijn eten in de prullenbak onder het mom: geen tijd voor. Hij is nu nog aan het opruimen en poetsen en kijkt ondertussen tv in de keuken. Hij heeft wel eens vaker een schoonmaakwoede maar ik ben het nu even helemaal zat!! Hij heeft 'gedoe' met z'n vader en zit er over te denken het contact voorgoed te verbreken. Ik weet dat dit hem hoog zit en waarschijnlijk is dit even de manier hoe het zich uit. Maar ik ben er nu even zoooooo klaar mee!
Hoi meiden! Fijne dagen allemaal gehad?! Hier vooral gewerkt en gedineerd met familie. Was prima en gezellig, maar door het werken lijken het bij mij totaal geen feestdagen Morgen nog een dienst en dan lekker 4 dagen vrij! Ik voel me (op rugpijn, steken in liezen en zere boobies na) ook prima! Hebben jullie veel zwangerschapskwalen nog? @ Janneke, zijn jullie weer een beetje opgeknapt? @ Schaapje, klinkt inderdaad niet verstandig om nachtdiensten te draaien Kan je wel op deze groep blijven werken?! Ik vond de nachtdiensten vooral zwaar omdat ik overdag niet meer kon slapen en savonds voor mn werk al helemaal kapot was. Dus hier ben ik uitgeroosterd wat betreft mijn nachtdiensten en vind het echt prima! @ Lovely, vies dat er zoveel gerookt werd. Kon je er niks van zeggen?! Mijn moeder rookt niet bij mij in de buurt nu ik zwanger ben. @ Sasjuh, wat balen van de infectie! Ik hoop echt dat ze snel gaat drinken zodat ze morgen niet aan de AB hoeft @ Sillekes, fijn van je echo! @ JBM, fijn dat je je weer wat beter voelt! @ Natas, jammer dat jullie het hartje niet konden horen. Volgende week horen jullie hem vast en zeker! @ Noid, lekker dat jullie geboekt hebben! @ Cyn, kan heel goed dat de baby diep ligt en je het daarom niet kan horen. @ Groen, hier word ook netjes gewacht op afspraak bij de VK (8 jan) @ Melief, fijn dat je een mooie echo had! @ Judith, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent als je kerel zo thuis komt Nogal onredelijk naar jou toe. Ik hoop dat ie zo bijdraait. Situatie met zijn vader lijkt me erg vervelend voor hem.
Even bijgelezen. Beterschap voor alle zieken en speciaal voor kleine Elin. Hier heel erg verdrietig om een klein jongetje van 3 die op kerstochtend is overleden. Een kindje van een collega die 11 weken ouder was dan ons kleine jongetje. Ik merk dat het heel erg binnenkomt en die zwangerschapshormonen helpen ook niet echt.
vandaag poging 3 voor nekplooimeting allemaal duimen maar dat het lukt vandaag. gister naar vk geweest lag lekker te spartelen ze vetelde dat waar alles zat nou kon het er nog net uithalen volgende week co suiker in mn bloed was er al een verhoogde suiker te zien binnen familie zit het ook groetjes diana
Dank jullie allemaal, lief! Vannacht een onrustige nacht gehad maar ze heeft wel lekker tot 8.30 geslapen en weer wat melk gedronken. Is nu vrolijk door de kamer aan t schuiven dus hopelijk gaat het al wat beter! Diaantje succes met poging 3 McSusan he bah wat naar zeg.. Ik krijg ook echt de kriebels van zulke verhalen sinds ik zelf mama ben. Judith hihi ik moest ook wel een btje lachen om je verhaal. Nee snap dat het niet leuk is als hij zo doet. Kon je man maar wat schoonmaakwoede aan mijn man geven.. Zou best welkom zijn! Vandaag over 3 weekjes weten we of ik allemaal nieuwe kleertjes mag shoppen of dat ik de dozen op zolder weer uit mag zoeken! Ben echt zoooo benieuwd
Judith; jeetje, dat zou mijn man echt niet moeten wagen Hier is huishouden de laatste weken echt een drama maar hij zeurt hier niet over hoor... Suzan; wat een naar nieuws... diaaantje; succes! 3 maal scheepsrecht toch
Ben ook weer helemaal bijgelezen.. had even een paar dagen geen tijd.. wat gaan jullie toch snel Beterschap dames die het nodig hebben. En iedereen die vlak voor een echo zit heel veel plezier. Wat een verschrikkelijk nieuws suzan, ben er even helemaal stil van. Wij zijn ook weer goed gekeurd door de huisarts, HB was wat laag, dus aan het ijzer, maar verder alles goed. Ben in het eerste trimester maar 500 gram aangekomen.. Daar ben ik echt super blij mee, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af. En beebje liet zich goed beluisteren door de dokter. Hoe vaak gaan jullie op controle bij de VK. Ik loop bij de huisarts, en moet pas na de 20 weken echo weer terug komen. @ sasjuh.. wij hebben ook over 2.5 weken een geslachtsbepaling.. vind het super spannend..
Nou hier gaat echt helemaal niet goed!! Gistermiddag begon ik over te geven nadat ik 1 paracetamol had genomen.. en meteen voelde ik me niet meer lekker.. ik had ook geen zin in het avond eten maar toch een paar hapjes genomen, en dat voelde ook niet goed.. ben toen naar de douche gegaan, maar voor ik m'n kleding uithad had ik alweer alles eruit gegooid!! Zo heb ik dus de hele nacht geen oog dicht gedaan!! heb uiteindelijk een hete kruik gemaakt zodat de pijn in m'n buik/maag minder zou worden!! Vanmorgen dacht ik me goed toe voelen maar helaas.. ook m'n bakje thee kwam er helemaal weer uit!! Ik kan dus niks meer binnen houden en durf daarom niks te eten of te drinken.. omdat ik wel weet wat er dan gebeurd!!
Beterschap! Ik had het vorige week. Alles kwam er uit, bleef maar overgeven. Er heerst weer buikgriep.
Ja dat hoorde ik al idd.. is nu de 3e keer dat ik het heb.. alleen deze keer is het wel heel erg.. kan echt niks eten of drinken of het komt er al weer uit!! ik hoop dat het snel voorbij is.. dit is geen pretje!!
Spannend natas! Sasjuh jammer zeg die arme kleine meid, hopelijk knapt ze gauw op! Noid, lekker hoor goed vooruitzicht!
Starling fijn dat alles goed gaat. Ik moet bij 17 weken weer naar de VK. Xcynx wat vervelend meis! Hopelijk knap je gauw op! Hier al aardig opgeknapt gelukkig, minder misselijk maar soms nog wel moe. Verder mag ik niet klagen heb lekker vakantie dus genieten van me kleine man.
@kwaaltjes, een stuk minder misselijk! In de ochtend voel ik me wel fit na een goede nachtrust, maar ben nu wel weer aan het instorten...
Starling, dat is nog lang wachten zeg tot na de 20 weken echo! Waarom loop je bij de huisarts en niet bij een vk? Ik moet met 14 weken weer naar de gyn. Vandaag over 2 weken. De week daarna hebben we de geslachtsbepalings echo.
Hi meiden, Ik ben er nog hoor...kan alleen op de een of andere rare manier thuis niet meer inloggen op zp,fb en mn mail. Dus lees mee en als het probleem is opgelost klets ik weet mee!