1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Wij hebben ook over 3 weken geslachtsbepaling (bij Babyvision, volgens mij was het Sasjuh die dat aanraadde toch?), ben zo benieuwd en schrik er steeds van hoe snel het momenteel allemaal gaat :$. Niet dat ik daarover ga klagen hoor, vind het heerlijk :D.

En 12 april 3d/4d echo!

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Schaapje ik ga naar babyvisie in apeldoorn, bedoel je die? Wanneer mag jij weer naar de vk?
    Ik vind t ook zo snel gaan zeg..

3. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Oh ja Baby Visie heet het idd, in Apeldoorn ja :).
    Heb 18e om 12.00 uur geslachtsbepaling en de 24e afspraak bij vk (Heleen).

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik 18e eerst 's ochtends vk, sylvia, en ook de 18e om 17.15 geslachtsbepaling!

5. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij gaan bij 20 weken vragen of ze wil kijken naar het geslacht.
    zal mij benieuwen

groetjes diana

6. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Ah dat is wel heerlijk dagje in het kader van beeb Sasjuh :D.

Bij Lotte heeft het 3 echo's geduurd voor we wisten dat ze een meisje was, ze hield iedere keer haar benen bij elkaar :p. Hoop dat we het nu bij eerste echo gelijk kunnen zien, dan hebben we bij de 20-weken echo een 2e check (als ze ernaar willen/kunnen kijken tijdens de echo) en nog een extra check bij 3d echo.

Bij oud collega hadden ze gezegd dat het een meisje zou zijn maar bleek bij bevalling een jongetje...

7. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben bij de zwangerschap van m'n zoontje voor een 3D echo bij Babyvisie geweest. Was heel mooi.
    Ik ga voor de geslachtsbepaling naar Jan de Koning in Ochten.
    Mijn man komt uit Apeldoorn en veel vrienden en familie woont daar. Wij wonen dichter bij Ochten dus gaan we daarheen. Destijds konden ze in Ochten nog geen 3D echo's.

8. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons in amersfoort hebben ze nu ook pakketen. 2 echos voor 130. Wel iets duurder dan apeldoorn maar andrrs kostte t ook nog benzine. Ga dit maar doen. Wil t nu eigenlijk al weteb haha

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
  10. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ben ik weer.

Ik ben ook zo nieuwsgierig naar het geslacht. Het maakt me niets uit of het een jongen of meisje is, maar ik wil het zo graag weten. Ik denk toch weer een meisje. Nog even geduld hebben.

Ben trouwens totaal uitgeput nog. Zijn jullie ook nog zo moe.....???

Verder voel ik volgens mij de baby al. Ik herken het van de vorige keer. Maar is wel heel vroeg :(

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel de baby al een week en ben nu pas 11 wk. Bij j voelde ik t ook zo vroeg. Niet iedere dag maar wel 3x per week of zo. ben okk zo benieuwd wat t word. Ik denk j maar chinees kalender zegt m. Maakt mij niks uit. Zou het voor de kids leuk vinden als t j wordt. Voor mij leuk als t m wordt haha

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    #1892 Noorus, 30 dec 2012
    Laatst bewerkt: 30 dec 2012
    Wat gaaf dat jullie de baby al voelen meiden! :) Wat voel je dan precies?! Ik voel wel af en toe echt zo'n zwerm vlinders door mijn onderbuik gaan... Heerlijk gevoel! Geen idee of het onze spruit is, maar ik geniet er wel van! :D

Wat gaan jullie allemaal doen met oud en nieuw?! Wij gaan heerlijk samen de avond doorbrengen (officieel de laatste keer met z'n 2tjes, naja spruit is wel aanwezig natuurlijk!) En nieuwjaarsdag gaan we brunchen met de familie :)

13. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet maandag de hele dag weken dus ik hoop dat ik t vol houd tot twaalf uit. Afgelopen zat had ik ook de hele dag gewerkt en lag ik om half 9 in bed. Was kapot.
    Verder geen visite. Om 7 uut met alle kinderen v t plein vuurwerk afsteken en vuurkorf op t plein. Om twaalf uur eff naar buiten, als ik nog wakker ben. Il hopp t wel, zou t zielig voor ml vinden.

Baby voelt als een vlinder die onderin je bekker fladdert. Bij mij is t heel kort en obgeveer 3x per week. Je darmen zitten hoger en daarom kan je t herkennen

14. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik heb de kleine ook al gevoeld, idd heel laag plopjes, ook niet iedere dag en vaak ook maar kort.

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik moet werken komende dagen, kleine kans dat ik vrij geloot wordt voor de eerste als de bedbezetting laag blijft.

16. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie de baby ook al voelen, ik dacht he nu al kan dat zo vroeg maar jullie voelen het dus ook. Heerlijk die plopjes.

Verder niet bij gelezen hoor dames, volgens mij is het ook even stil hier, zijn ook drukke dagen.

Wil jullie hele fijne jaarwisseling toewensen en dan in het nieuwe jaar op naar JULI!

17. Melief

Melief Niet meer actief

Wat leuk dat sommige de baby al voelen, lijkt me zo mooi!
    Wij hebben 13 jan. de geslachtsbepaling, ben dan 15.3, zo benieuwd!

Hier gaat het niet zo super, ben nog steeds zo beroerd, had goede hoop dat het na de 12 wk beter zou gaan maar helaas, lijkt alleen maar erger te worden. Het is voor een goed doel!

18. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Dames, ik wil iedereen een heel fijn uiteinde wensen!
    2013 wordt ons jaar!! :)

Ik vertrek zometeen naar m'n ouders. En morgenochtend naar Friesland om met de hele familie te toosten op het nieuwe jaar.

Heb overigens een gruwelijke hekel aan dit feest. Bah. Gelukkig is het maar 1x per jaar ;)

Nogmaals, de beste wensen voor iedereen!! Geniet er van!

19. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, allemaal een goede jaarwisseling. Hier net de hele auto ingepakt en we gaan op weg naar vrienden waar we ook blijven slapen. Had van de verloskundige een welkomspakket gehad met alcoholvrije sparkling wijn er in, dus de champagne voor vanavond is ook geregeld ;).

Ik ben ook erg blij met de kleine vlinder in m'n buik die ik sinds deze week voel. Dat maakte de migraineaanval van de afgelopen 2 dagen weer wat makkelijker vol te houden. Zo naar dat ik mijn medicijnen niet mag slikken. Maar ja het is voor een goed doel.

Voor ons allemaal wordt 2013 een heel bijzonder jaar met allemaal mooie beebjes. En wij maken van die 13 een mooi geluksgetal.

Oooh ja en ik vind het wel een topfeest. Vanavond dus voor het eerst zonder sigaretten m'n vuurwerk aansteken. De vorige keer was ik pas na oud&nieuw zwanger en al voor oud&nieuw bevallen. We hebben dus maar wat aansteeklonten er bij gevraagd.

Veel plezier en voor de enkelen onder ons die moeten werken: werk ze!

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden!

Fijn al die dwarrelende vlinders hier! :)

@ melief, jammer dat je je nog zo beroerd voelt! Hoop dat je snel de betere kant op gaat!

Hier vannacht ook erg beroerd, veel last van mn rug, hoofd en buik. Heb vanmorgen even de VK gebeld en het waren voor haar gebruikelijke klachten zo na 12 weken, omdat mijn baarmoeder flink begint te groeien nu. Ze vroeg of ik langs wilde komen zodat ze het hartje kon laten horen en dat heb ik natuurlijk gedaan! Mijn baarmoeder is flink aan het groeien en het hartje klopte zo mooi en stevig! Echt geweldig om te horen! :D ik ga gerustgesteld, maar ziekig het nieuwe jaar in! :D

Fijne jaarwisseling meiden!

Deel Deze Pagina