1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noorus, wat fijn dat je mocht langs komen! Je jaar kan niet beter beginnen! Mooi en bijzonder geluid hè!

Ik heb net weer even met de angel sound geluisterd, kon hem gelukkig weer vinden! Had namelijk erg veel steken in mijn onderbuik en was niet meer misselijk! Dus fijn om weer even te horen ;)

Lieve (aankomende) mama's, ik wens jullie een fijne jaarwisseling!
    Dat 2013 maar ons jaar mag worden met al die prachtige baby's!!!

Lfs

2. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Ook van hier even een berichtje.
    @ ziek zijn : vandaag eindelijk iets beter dankzij de medicijnen die ik gisteren heb gekregen!

En bij deze wil ik jullie een top 2013 wensen!
    In 2013 zullen al onze prachtige kindjes geboren worden!

3. inge en janno

7 jul 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik wil me ook graag aanmelden bij jullie clubje!
    Ten eerste iedereen van Harte Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Ik ben uitgerekend op 12 Juli van ons 2e kindje en heb deze ook al gevoeld met 11 weken echt heel bijzonder weer!
    We hebben al een zoontje van 9 maanden en wij hebben 20 Januari de geslachtsbepaling.
    Kan eigenlijk helemaal niet wachten tot het zover is maar ja het moet he.
    Ik wil voor de rest iedereen een super uiteinde wensen en een knallend 2013 met alle mooie baby's die er geboren gaan worden

Veel liefs en XXX Inge

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Poeh wat voelen jullie de beebs al snel zeg. Ik voelde het bij nr 1 pas bij 22 weken ofzo.. Nu ook nog niets hoor!

Inge en Janno welkom hier! Leuk, ook weinig leeftijdsverschil tussen jullie kindjes :)

5. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inge welkom. Heb je al gekeken wat de choneese kalender zegt? Mijn jongeste is nu 8 mnd dus ook vrij vlot op elkaar. Krijg jik ook van die gekke reacties als hoe kan dat? Moet ik jou nu vertellen hoe je ewn kind maakt?!? Mensen zijn soms zo begripvol!

Fijne avond iedereen. En voor iedereen een gezonde zwangerschap met een gezond kindje in juli!

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Haha hier ook al een aantal x de vraag gehad of t een ongelukje was...

7. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vraag je toch niet? Als il t niet gewilt had, zou il t wel weg halen en dus ool niet vertellen!

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nou ja een ongelukje hoeft niet altijd abortus te betekenen he!

9. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Allemaal een gezond en gelukkig 2013. Liefs

10. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen!
    Dit jaar beloofd voor ons allemaal een heel bijzonder jaar te worden!

11. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Veel geluk in 2013, met allemaal gezonde baby's!!!

Inge, welkon

Noorus, fijn dat je langs mocht komen.

Hier niet de vraag gehad of het een ongelukje was, maar de meeste weten dat we er bij ons zoontje best lang over gedaan hebben. En er zit ook wat langer tussen dan bij jullie sasjuh en janneke.

Sasjuh hoe is het met je kleine meid?

Cynx, fijn dat je je wat beter voelt.

Vandaag een dagje lekker niets doen, alleen beetje aanrommelen in huis en spelen met de kleine

12. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar. Ik las gister om half 11 op de bank te slapen. Ml maakte mij wakker om twaalf uur en toen ben ik maar naar bed gegaan. Had ok de hele dag gewerkt. Jongens door alles heen geslapen helukkog. Vandaag een slome dag. B wil naar t zwembad maar er is niks open. Ben ik een x vrij, zot je de hele dag binnen... Klaag klaag. Ik vind oud en nieuw maar een stomme feeatdag

Morgen om half 10 ecgo. Ben echt zenuwachtig. Ben zo bang dat t niet goed is.... Hoop dat de dag een beetje snel voorbij gaat

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Happy 2013 meiden!!!

@ ongeluk-vragen, wat superstom zeg!

@ janneke, hier ook hele avond lamlendig op bank, maar voelde me ook echt niet goed. Hoeveel weken ben je morgen? Spannend hoor! Waarom heb je zo'n beangstigend voorgevoel? Komt vast allemaal goed meis!

Hier nog steeds gaar en strontverkouden, maar ga wel proberen even naar de nieuwjaarsbrunch van mijn familie te gaan. Als blijf ik maar een half uurtje om iedereen even te zien...

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ inge, welkom! Leuk dat je mee komt schrijven!

@ cyn, heb je al meer geluk gehad met je angelsound?

15. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat komt omdat ik eerder 2 mk gehad heb, ben nu gevoeloos. Druf t nog niet te geloven. Daarom ben ik er zo onzeker over. Ik ben vandaag of morgen 12 wk.zal vast ook wel goedkomen maar ik zal blij zijn als ik t ook gezien heb. Il geb trouwens met 7 en 9 wk al een echo gehad hoor. Ik loop gewoon te mutsen ha

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ janneke, hier hetzelfde meegemaakt (zie mn rijtje). Mjn mks waren bij 5 en 9 weken. Heb deze zwangerschap ook bij 7 en 9 weken een echo gehad, maar was toch ook super gespannen voor de termijnecho. Dus begrijp je helemaal! Maar je gaat morgen een heel mooi kindje zien, dus komt helemaal goed!

17. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt noorus. Ik zie idd dat jij ook 2x mk had. Is niet leuk. Kon jij wel blij zijn dan de afgelopen weken? Of had jij ook eerst zien en dan geloven?

18. L0vely

L0vely Lid

20 nov 2012
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ten eerste Iedereen de beste wensen voor 2013!
    Heeft iedereen al het vuurwerk geweld overleefd?
    Wat een hoop zieken nog zo aan het einde van het jaar..
    Hier ook nog wat een ziekenboeg hoor.
    Er word stevig doorgekletst hier!

Wij hadden gister nog een echo! 13 weken super leuk!
    Er was even een spartelend babytje te zien dus geloof dat we der nou echt van gaan genieten.
    Vrienden en famillie op de hoogte gebracht en over het algemeen allemaal
    leuke reacties. Baby lag tijdens de echo met de rug naar ons toe te slapen even later, dus toen was het gespartel over.
    Over 4 weken gaan wij hartje luisteren ben benieuwd!
    En moet iedereen voor de 20 weken echo naar een ander echo bureau? dat wist ik namelijk niet.

Nou iedereen maar even wat uitrusten van alle kerst en oud en nieuw drukte en genieten van alle wondertjes in onze buikjes :)

19. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij moeten ook voor de 20 weken echo naar ziekenhuis.
    dit laten we nog in vu doen we daar al zo lang hebben gelopen en onze nekplooimeting hebben gedaan.
    hier zins paar daagjes plopjes te voelen

groetjes diana

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
    Gisteren niet genoeg gerust overdag en doorgegaan tot half 2 dus vandaag ga ik lekker rusten.

Morgen hebben we om 9.15 uur de 12 weken echo en daarna afspraak met de GYN. Mijn zusje gaat mee omdat manlief moet werken. Heb er super veel zin in en ben heel benieuwd om de kleine weer te zien. Begin er toch wel gespannen door te worden...

Ik loop in het ZKH, dus ik heb daar ook altijd mijn echo´s. Daarom hoef ik dus ook niet naar een andere locatie voor de 20 weken echo ;) Scheelt weer!

Deel Deze Pagina