Gelukkig nieuw jaar allemaal! Wat naar dat er zoveel zieken zijn.... hoop dat iedereen zich snel beter voeld! Ik voelde me gister echt top! Toch wel soort van optijd naar bed gegaan om vandaag ook nog een beetje mens te zijn! Mijn jaar is bijzonder begonnen!!! Toen ik lekker met mijn paard gereden had en mijn spullen ging opbergen...was er opeens een koe aant bevallen!!! Samen met een meisje van stal dus de koe geholpen met bevallen!!! Een heel mooi gezond kalfje als resultaat, bambi!
Jij hebt dus al een bevallig gehad dit jaar! Mooi zeg. Bij ons doet de vk de echos. Ben ik heel blij mee, toch weer een contact momentje. Vorige x ook nog extra groei echos. Was ik controle en dan zei il dat de baby zo en zo lag, en de vk zei nee hij ligt zo en zo. Konden we meteen even kijken wie gelijk had haha. Bij de zw van b had ik een andere vk praktijk, die deden geen echos, moet ik ook naar een speciaal bureau. Dit x geen extra groeiechos. Bmi was goed. Ook wel weer fijn! Maar we doen toch pretecho. Morgen na de echo eff afspraak maken. Morgen middag ga ik trouwens met vriendin shoppen, zonder kinderen. Zoveel zin in!
@ janneke, ik had zeker moeite blij te zijn. Wilde ook niet dat mensen me echt feliciteerden. Maar ik voelde me wel heel gelukkig, anders dan bij de andere zangerschappen en dat heeft me wel zoveel mogelijk positief weten te houden, hoewel het stemmetje in mijn achterhoofd er soms nog steeds is... @ lovely, fijn van je mooie echo! @ mira, spannend morgen meis! Hoe voel je je verder?
@ wanna be mama, wat super bijzonder zeg, wauw! @ janneke, veel plezier morgen! Hier alle echos sowieso in het ziekenhuis, dus de 20 weken ook. Nog steeds ziek hier helaas. Heb mn werk voor morgen afgebeld (dat is heel wat voor mij!) moet nu niet alleen aan mezelf denken, maar vooral aan onze uk! Ben net nog wel even naar familiebrunch geweest, maar het was gauw gedaan met me helaas...
Haha ja die krijg ik ook van oh ja leuk maar is het niet wat snel na je eerste! Word er moedeloos van als het te snel is hebben ze wat de mouwen en als je er een paar jaar tussen laat zitten hebben ze ook weer wat dus je doet het toch nooit goed in de ogen van een ander. Nou ik heb er lekker poep aan wij zijn er super blij mee. Het zal best wel druk worden maar ook dat gaat goed komen. Wat leuk trouwens dan jij dan ook zo snel na je eerste een 2e verwacht welk geslacht heb je eerste. Wij hebben nu een zoontje en op het forum zeggen ze bij het NUB dat de volgende een meisje word zou natuurlijk geweldig zijn maar een jongetje is ook weer zeer welkom hoor! 20 Januari hebben we de geslachtbepaling dus ik leef daar nu naar toe haha!
Ik heb 2 jongens bas van 3,5 en joep is dan nu 8 maanden. Nog eff over gekke reacties. Er zijn ook mensen die me niet feliciteren, die zeggen oh das snel gepland? Gewoon geen felicitatie, dat is ook gek.....
Iedereen een gelukkig en gezond 2013! Op naar juli dat we allemaal maar een gezond beebje in de armen mogen sluiten! Hier gaat het een stuk beter hoewel er ook nog wel de vermoeidheid is. 7 Jan weer naar de vk. Ben benieuwd. Ik dacht vandaag ook het beebje te voelen! Vind het wel heel snel ,maar lees dat al meer mensen dit hebben, dus het zal dan toch wel zo zijn. Echt het zelfde gevoel als bij de eerste. Oen voelde ik het als met 18 weken.
Goedemorgen ladys, nou ja, goed, pfff, slechte nacht gehad, werd vroeg wakker met rugpijn en dat heb ik al ruim 2wkn als ik wakker word. Nooit eerder gehad, dus int weekend is uitslapen er niet bij. Zometeen werken, gelukkig half dagje, dus vanmiddag weer ff bijslapen. Liefs
Goede morgen. Ik heb gelukkig wel goed geslapen maar ben echt toe aan een week vrij om even bij te tanken van de feestdagen. Voel me nog zo moe! Maar ja mag blij zijn dat ik aankomend weekend vrij ben. Iedereen fijne dag vandaag.
Zwanger zijn is topsport! Hiet ligt iedereen nog tr slapen. Normaal zijn de jongens iedere dag om half 7 wakker, zullen ook wel moe zijnn van de feesydagrn. Lekker even van genieten, iets langer in bed. Half 10 echo. Vanmiddag eff shoppen met vriendin, zonder kindrren. Heerlijk!
Jeetje wat gaat het weer hard hier. ALLEMAAl de beste wensen voor 2013 en op naar juli onze ukjes! Inge welkom, lekker toch zo vlot op elkaar! Ziek - Ook hier nog steeds niet lekker, veel misselijk en dacht dat het wel over was maar ben ook in me buikje niet prut dus zal wel daarvan komen. Nu eerst maar even een bakje vla om te beginnen. Verder heb ik erg hoofdpijn vooral als ik buk een druk op me voorhoofd dus ik geloof ik weer voorhoofdsholteoonsteking heb, voel me ook echt slapjes. Gelukkig vrijdagochtend pas weer werken, kan ik nog even het huis soppen de komende dagen en dan in het weekend lekker niks meer. Kerstboom ook weer weg halen vandaag. Meiden met echo super spannend weer succes maar dat gaat vast goed komen!
Ga mijn kleine maar even wakker maken zeg die slaapt nog maar gelukkig zijn de feestdagen weer om ondanks ze altijd erg gezellig zijn maar ons ritme is heerlijk door de war haha. Dus hoop die deze week er weer in te hebben.
Goeiemorgen.. iedereen nog een fantastisch 2013 toe gewenst!! Even niks geschreven.. hebbben het de afgelopen dagen weer druk gehad.. Tijdens oud&nieuw hadden we gezellig visite.. en hebben we de klein man gewoon om 9 uur op bed gedaan.. maar om 11 uur hoorden we zo'n zielige huil van boven komen, dus ben er meteen heen gegaan.. en wat was er aan de hand.. ons ventje had alles onder gespuugd.. en dat ging tot 2 uur s'nachts door.. na 6x nieuwe pyjama te hebben aangetrokken en 4x die nacht wakker.. voelde hij zich de volgende ochtend al iets beter.. maar vandaag begint het weer van voor af aan.. niet zoveel als 2 dagen terug.. maar toch even goed in de gaten houden.. Voelt zo rot dit.. ons mannetje is namelijk nu voor de eerste keer ziek!! dus alles was nieuw voor ons!! @ Angelsound.. ik hoor alleen maar geruis.. maar geen hartje.. of het ligt aan mij? heb zelf niet veel geduld voor dat soort dingen haha.. morgen mogen we toch naar de vk toe.. Aan alle zieke mama's en kindjes : heel veel beterschap!! Ik ben zelf gelukkig weer beter nu met de medicijnen!!
JBM beterschap! Ik heb bijholte ontsteking, ook al geen pretje. Gelukkig gaat t langzaam wat beter. XCynX beterschap voor je jochie! Naar is dat he, als je kindje ziek is. Janneke hoe was je echo? Angelsound; ik kan t hartje luid en duidelijk horen, hoef ook echt niet lang te zoeken! Echt heel laag, zo ongeveer bij je schaamstreek moet je zoeken. Elin is redelijk aan t opknappen gelukkig. Sinds maandag aan de antibiotica en hoewel t een strijd is om het erin te krijgen lijkt het al wel wat te helpen. Ik ben lekker de rest van de week nog vrij, heerlijk! Elin ligt net op bed dus ik ga maar aan de poets!
Hier nog steeds strontziek helaas.... ik ga nu toch maar wel even bed uit (vriend is gewoon werken) en kijken of een douche me een beetje opknapt... @ cyn, wat rot van je mannetje zeg! En jammer van je angelsound, misschien zit je niet laag genoeg? Morgen bij de vk even vragen. Ik ben serieus blij dat ik geen angelsound heb en dat ik bij de vk langs mag komen als ik het hartje echt even wil horen. @ janneke en mira, hoe waren de echos? @ sasjuh, fijn dat het met elin beter gaat! @ jbm, balen dat je misselijkheid zo blijft! Had je dat bij je eerste zwangerschap ook ook zo lang?
Net al vast afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, spannend weer! Hier mag ik de vk ook bellen hoor, als ik me onzeker voel en t hartje wil horen. Maar vind die stap altijd wel groot, voel me dan zo'n zeur Dus nu extra blij met de angelsound, luister om de 2 dagen ofzo even en voel me dan weer helemaal zeker! Maar kan me voorstellen dat je er dan onzeker van wordt als je het hartje niet kan vinden. Gelukkig hier bij beide zwangerschappen nooit meegemaakt.
Nog steeds niet gevonden helaas.. maar ik geef de hoop niet op hoor!! Bij mn andere zwangerschap lag Keano heel diep en had de placenta voor zich liggen.. dus voelde hem toen ook pas met 22 weken schoppen!! Toen al een kleine deugniet.. =D Dank je wel!! Helaas is ie nog steeds ziek, overgeven valt nu gelukkig mee maar wel flinke koorts, dus maar even een zetpil gegeven! gelukkig helpen die dingen zo goed!! @ Noorus : Beterschap!! hoop dat je snel weer opknapt!! @ Vk : Morgen ochtend om half 9 zijn wij de eerste dus ben benieuwd.. ze zal het hartje vast nu wel kunnen horen met bijna 14 weken toch.. ?
Ik bedacht me net ineens dat "de lijst" alweer een tijdje uit beeld is.. en heb ook geen idee waar die zal staan.. doe niet eens een poging om te zoeken.. dus dacht anders maken we een nieuwe lijst? Dan weten we ook precies wie WEL meepraten hier?!
Juli Mama's 2013 1 juli 2013 : 2 juli 2013 : 3 juli 2013 : 4 juli 2013 : 5 juli 2013 : xCynx - 21 - 2e kindje - Jongen/Meisje - zk - bv. 6 juli 2013 : 7 juli 2013 : 8 juli 2013 : 9 juli 2013 : 10 juli 2013 : 11 juli 2013 : 12 juli 2013 : 13 juli 2013 : 14 juli 2013 : 15 juli 2013 : Afspraken : 03.01 : xCynx - 2e x VK. 21.01 : xCynx - Geslachtsbepaling 16 weken.