1 - 15 Juli 2014 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Chantal ik lees er gewoon overheen! Maar wat spannend!!!

2. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ze had na 6 uurtjes 1 cm ontsluiting maar de baarmoeder verweekt goed.Ze word over 1 uur weer nagekeken.Omdat ze al veel last van pijn had heeft ze een pethine injectie gekregen

3. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    mooie buiken weer!

chantal spannend hoor!

4. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere

Hihi klopt ik verheug mij op die dag:)

5. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Heb ff bijgelezen...was gister afwezig...heel de dag wezen verhuizen alles van den haag naar adam tot half 2 in de nacht he he!

Vandaag is me lieve schoonmama jarig dus heerlijk wezen uiteten met haar net!

Ik heb de mooie buikfotos bekeken !!!
    Wat hebben jullie mooie buikjes!!! Super schattig!! Ik ben jaloers haha hier min of meer een dikbuikje die lijkt alsof ik een vreetzak ben! Haha

@chantal wat spannend zeg ...ik hoop dat alles goed gaat xx

En meiden met bandenpijn heel veel sterkte...heb hier bekkeninstabiliteit en is ook geen pretje dus ik leef met jullie mee

En @allemaal ff een vraagje dames ...hebben jullie nog last van obstipatie?bij mij gaat deze nachtmerrie maar niet over:(
    Bah bah

Xxxxx

6. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Hier geen last van obstipatie, heb sinds 3w een normale stoelgang. Ben ik zeer blij mee. Verder nergens last van! Jaa, dat ik meer kleur heb dan normaal. Maar wel "gezonde" kleur zegt men :p.

Hier is dochterlief/zoonlief aan het trappelen, wat houd ik daarvan! Vandaag alweer 21w, tijd vliegt :D

7. Curly79

Curly79 Actief lid

2 mrt 2008
    266
    11
    18
    De bandenpijn is helemaal over, gelukkig maar...... beeb is flink aan het trappelen, voel m nu bijna elke dag "lief"

wat een mooie buikjes :p :p

8. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ik ga elke dag goed naar de wc zonder moeite, maar heb 's avonds wel enorm opgeblazen gevoel. Pff..

Bandenpijn is niet heel erg aanwezig bij mij, maar heb er soms wel last van. Ben flink aan t groeien merk ik.
    Bekkenpijn is een heel stuk vervelender haha.....

Trusten!

9. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Momenteel alleen bandenpijn als ik teveel in het huishouden doe! En begin te merken dat ik minder moet eten en vaker maar dat vind ik nog niks wat betreft het avond eten.
    Obstipatie ook weinig last van, moet 's morgens en 's middags of 's avonds een keer!

Voor nu weltrusten!

10. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Goedemorgen dames,

Nou hopen dat het mij bij snel over zal zijn.Gister een glaasje slaolie opgedronken hahahahha

Maar goed... Hier voel ik mijn kleintje niet zo vaak...alleen als ik op me rug lig en wat is dat geweldig!!

Nu wakker miss zo een dutje doen en straks weer naar onze woning gaan om te klussen!

Fijne dag dames
    Xxx

11. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Hier ook weer wakker. Zometeen weer richting m'n werk. Ze zijn echt superlief mijn collega's. Hun tillen alle zware dingen en ik doe de lichte. (Werk in afwaskeuken, al doe ik ook nog andere werkzaamheden :p).

M'n baas mag alleen wel even opschieten. Ben beetje ongeduldig hihi. Hij zou alles regelen omtrent zwangerschapsverlof etc. Maargoed ik ga rustig door met "stalken" :). (Elke week mail/bel ik hoe het ervoor staat)

Agjaa ik wil alles af hebben haha. Nog 2,5 week en ik heb de eerste les van zwangerschapsgymnastiek :$.

12. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere

Haha jaaa ken t!! Stalk maar want anders krijg je niks geregeld... Haha dat kan ik ook heel goed hehe...werk je in de verzorging budgie? Jij deed toch ook de opleiding hbo-v?

Werkse

13. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Pff hier een slechte nacht gehad. Zoonlief om het uur wakker en sjors die aan het koprollen en schoppen was in mijn buik. Nu moeeeeee

Hier trouwens ook obstipatie wat hier helpt is elke dag sinaasappels persen en veel water drinke .

14. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik word hier zowat gestoord.Mijn vriendin had gisteren avond pas 1 cm ontsluiting .Voor de nacht hebben ze niks gedaan om haar lichaam rust te geven.Maar nu is de inleiding weer hervat.De artsen hebben haar gezegd dat het wel 4 dagen kan gaan duren.Ik word hier zowat gek.Wachten is bijna net zo erg als zelf bevallen

15. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    @budgie; Haha gewoon lekker blijven stalken hoor!

@Chantal; Ohhh wat vervelend!! Pfff 4 dagen is lang!!

16. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Mom2Be92 ja, ik werk in afwaskeuken van een verzorgingstehuis. Dus kom ook bij de mensjes op de kamer om dienblad met eten te brengen/halen (doe dit al 5 jaar).

Opleiding: Inderdaad deed.. Door een stomme b*tch die mij moest beoordelen en maar 1x op mijn stage is langs geweest van de verplichte 4/5 keer, ben ik gezakt voor mijn stage. Terwijl alles voldoende was, mijn (stage)opdrachten, mijn hbo competenties etc. Maar zij zag niet genoeg groei (vind je het gek als je maar 1x langskomt..). Alle docenten en mijn studiebegeleidster snapte er niets van, omdat ik alles op tijd in had geleverd en voldoende had.. Ik had de keus. 1 mbo gaan doen, 2 stoppen en andere opleiding doen of 3 het aanvechten bij examencommissie en dan nog een keer stagelopen..

Nu had ik al uitstel van bsa door mijn miskraam en ik moest dus aan een bepaald aantal punten voldoen. Door die onvoldoende van stage had ik voor 1 feb. 2014 niet genoeg punten. Kwam 7 punten tekort; stage was 14 punten.. Conclusie: ik moest van school af... Ik ben eindelijk zo ver dat ik dat mens niet wil vermoorden :). Maar ik hoef d'r niet tegen te komen..

Dus de keus is uiteindelijk gevallen op de pabo (basisonderwijs) om daarna eventueel nog verder te gaan leren.. Dus in september start ik met de opleiding. Ik was/ben altijd al goed geweest in rekenen/wiskunde/aardrijkskunde/geschiedenis en taal, dus dat zou goed moeten lukken. Heb al een dag meegelopen, en was superleuk! Het was altijd al m'n tweede keus dus vandaar :).

Chantal poeh wachten duurt altijd lang, maar vooral bij zoiets. Spannend!

Stalken dat blijf ik zeker doen! Vandaag weer gedaan haha.

17. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Haiko, Bubblybaby Wat een prachtige buikjes!!!

Mom2be; obstipatie, het is een tijd weg geweest. Maar nu ineens weer terug sinds een dag of 4:( Veel succes nog met het klussen.

Chantal; Ja wachten kan echt zenuwslopend zijn. Veel sterkte voor je vriendin.

Trappelen; het is echt heel duidelijk voelbaar, ook vanaf de buitenkant.
    Ik zit ook steeds te turen of ik wat zie bewegen, maar dat is nog niet het geval.

18. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Dankje Queeny! :)

Gaat de tijd voor jullie gevoel snel of langzaam? Sommige weken vliegen echt voorbij! Maar merk dat als ik aan het wachten ben (nu dus op de echo donderdag) dat de tijd voorbij kruipt! Wat doen jullie om je een beetje bezig te houden (mentaal :p)? Kijk nog net niet op de klok ;)

Zo. Beeb is al de hele dag actief! Zal wel met zn voetjes aan de voorkant slapen, kan me niet voorstellen dat hij echt al de hele tijd wakker is haha.

Chantal; is er al nieuws/vooruitgang?

19. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Hello lady's, hier gaat alles z'n gangetje. Heerlijk aan het genieten van deze mooie zondag! En hoe is het bij jullie?
    Zou nog even een foto maken van mn buikje.

Bij deze foto zit ik maar zal ook nog wel een staande maken. :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      42,4 KB
      Weergaven:
      5
  20. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net bericht gekregen dat mijn vriendin om 17.00 een ruggenprik heeft gekregen en er nu 4 cm ontsluiting is. Gelukkig zet het nu dus wel door

Deel Deze Pagina