Kom hier ook weer eventjes zwaaien . Zit dus ook echt meer op FB... Morgen naar de vk. Ben benieuwd. Ze zal wss morgen ook een afspraak met de gynaecoloog voor me maken, aangezien ik een voorkeur heb. Haha
Hihi me too gezellig haha naar de vk lol! Ben benieuwd morgen ook groei echo hoop zo dat het wat beter bij de lijntjes komt dat de vorige keer. Verder heb ik het idee dat mn gezicht opblaast als een kikker haha meerdere mensen last van? Ik heb normaal echt een schraal klein koppie en nu heb ik gewoon wangetjes whahaha.
Hier ook, vandaag zag ik Mij zelf op een foto ik dacht mij god mijn hoofd blaast op haha ;-p Wij zijn even lekker 2 dagen weg. Morgen jarig heerlijk samen geen bezoek en drukte haha
Goedemorgen lievee meiden!! Ik heb zo controle en mini echo Wens jullie allemaal een fijna dag.. *zwaai*
Hier zaterdag controle afspraak. De teller staat nu op in totaal 9,5 kg aangekomen, gaat ineens wel erg hard. Misschien toch maar stoppen met mijn nieuwe verslaving KitKat haha
Ik keek vanochtend in de spiegel, ik schrok me kapot ik blaas ook weer helemaal op. Makeupje, haar gedaan is het enigszins te pruimen, maar mennnnn ik wordt er niet eleganter op. Hier ook wat minder aanwezig, komt niet door Facebook want die heb ik niet, maar omdat het wat rustiger is hier en dan vergeet ik te kijken.. Maar we kabbelen dus gewoon lekker gestaag door. Heel fijn!!
Zo haha ook even hier.. Ja echt he ik voel me ook zo mega opgeblazen ofzo echt erg. Vanmorgen weer helemaal gecheckt 0,7 kg erbij in 3 weken bij mij valt dus mee. 8 totaal nu. Ukkie doet het goed kwam beter op de groeicurve uit onder de middellijn maar wel alles in verhouding gewicht nu iets meer als 1600 gram. Ze zeiden dat de vorige meting niet helemaal reeel was omdat ze niet goed konden meten omdat ukkie niet goed lag ervoor. Nu was het dus beter nog steeds tussen de onderste lijntjes maar wel allemaal in verhouding, dus bij alle lijntjes hetzelfde nergens een gekke uitschieter ofzo. Verder alles prima! Over 2 weken weer naar de VK
Controle was perfect! Bloeddruk was goed! Ik zit nog steeds op 9 kilo *jeej* en baby groeit heel mooi volgens de gyn! Hij is nu al ongeveer 2500 gram, en heeft hele mooie dikke wangetjes! *smelt* Hartje klopt mooi stevig, en voldoende vruchtwater. + goedgevulde maagje, kortom alles is goed En mijn eerst volgende afspraak is over 10 dagen.. (ik deel dit bericht gelijk ook op fb, omdat we daar meer actief zijn)
Wel, uk wou deze keer helemaaaaaaaaaal niet meewerken.. na 5 minuten ben ik er dan mee gestopt en ben naar huis gegaan ach wat ... maakt niet meer uit.. onze dagen zijn toch geteld Hier 10 kg bij , rond en gezond, en ik heb zelfs al een dubbele kin nu wahahah mijn man vind dat wel schattig (maar ik niet!) Ik loop er de laatste tijd een beetje slobberig bij moet ik zeggen, platte schoenen, ruime kledij, met moeite een beetje make-up, elke dag, onder douche gaan is ook al een karwei, pffff
Ff kleine update van mij van afgelopen dinsdag/woensdag. Vandaag middagje ziekenhuis gehad...werd plots doorgestuurd omdat ik madam minder voelde! Vk kwam langs bloeddruk veel te hoog! Eerst 140 en daarna 130...pff vind je het gek als je alleen even belt om door te geven wat voor antibiotica kuur je hebt gehad voor de blaasontsteking! Eenmaal in het ziekenhuis was het 110/76 en verder was alles goed met de kleine madam! Als ik haar zo weinig blijf voelen moet ik morgen weer heen om 11.00 u en als ik haar goed blijf voelen mag ik afbellen...kortom gewoon bellen naar de vk met weinig voelen! Gister dus weer geweest en bloeddruk van mij en hartslag kleine precies hetzelfde als woensdag! Verder gaat het prima, maar dat ging het ook wel de afgelopen dagen! Inmiddels hier sowieso 10 kg aangekomen, 27-05 naar de vk voor bevallingsgesprek en geen idee of ze me dan ook weer gaan wegen ja of nee. Gelukkig thuis geen weegschaal!
Toch wel even niet leuk. Gelukkig was alles goed, maar hoe is het vandaag? Afspraak af kunnen zeggen of ben je wel langsgeweest?