Meiden bedankt, oooooh en hij ruikt zo lekker..zijn wangetjes zijn zo zacht als ik er een kusje op druk. Ik moet morgen weg uit het ziekenhuis. Pffffff wat moeilijk...ik ben zo blij om weer bij mijn dochter thuis te zijn. Maar mennnnn ik laat hem achter ik moet deze klote weken even door. Letten op mijn rust voordat ie echt thuis komt, dat ik dan nog energie heb. Ik ga mijn beste beentje voorzetten, maar op het moment vind ik het geestelijk rete zwaar. Ik hoop dat de komende weken jullie allemaal de kleintjes gezond en wel in de armen kunnen sluiten. Dat Aaron thuis is en ik alle fijne berichten hier zal lezen.
Ahw Queeny wat een mooie foto! Wat een schatje! Sterkte als je morgen weg moet uit het ziekenhuis.. Hier nu ook beide camera's opgeladen en wel, met lege SD kaartjes; wat betekent dat de vluchttassen nu echt helemaal ready zijn . J heeft vandaag de klossen geregeld en morgen gaan ze onder het bed. Succes met (proberen te) slapen vannacht iedereen!
Zoals jullie het al weten (facebook) heb ik sinds zondag 2 cm ontsluiting.. Morgen gaat gyn weer kijken, krijg ook een echo'tje, ben zoo benieuwd..
Sterkte vandaag Queeny! En succes vandaag Lilaa ben benieuwd wat ze zeggen. Wij hebben vanavond de aller laatste groei en liggingsecho in het ziekenhuis als het allemaal goed is dan volgen er hierna geen echos meer en is grote afwachten tot ukkie eraan komt Hoop dat ons kleintje genoeg gegroeid is dat ie mooi uit komt met gewicht etc voor de geboorte straks.
Quinny wat een schattige foto Mijn baby ligt in stuit, stuit gesprek zo en kijken of ik haar kan laten draaien, zo niet dan wordt het een geplande keizersnede helaaas... Laatste 3 dagen werken en dan heb ik eindelijk ook verlof. Hoop dat alle draaipoging etc deze week kunnen en dat ik vanaf volgende week gewoon rust heb..
Sterkte, het zou allemaal niet makkelijk zijn. Ik hoop dat jullie snel met ze alle lekker thuis zijn en dan kan het echte genieten beginnen!!
Hallo meiden, ik ben 8 juli uitgerekend. Sinds deze week verlof en sinds deze week ook tijd voor mezelf en lekker relaxen. Vandaag controle bij vlk gehad en onze kleine man is ingedaald. Ben benieuwd wanneer hij komt Succes allemaal met de laatste loodjes!
welkom en geneit van je verlof!!! (er zijn vele van ons op facebook actief mocht je daar deel willen nemen in de besloten groep)
^^ we kletsen (gezellig!) de oren van elkaars hoofd op fb inderdaad, hier is het wat rustig geworden!
Lilaa, wat spannend! Je zou een geplande keizersnee krijgen toch? Wat dan als de bevalling zich aandient? Krijg je dan toch een spoed? Iriz; hmmmm ik hoop dat er iets goeds uitgekomen is bij het gesprek over de stuitligging. Het thuiskomen viel me mee. Ik vond het heel fijn om muziek te horen na een week ziekenhuis-cocon. De tuin was prachtig groen en bloemen. Ik vond het heerlijk om met mijn dochter te spelen en te eten. Bij Aaron grappig nieuws. Hij had zelf zijn sonde eruit getrokken, en drie keer daarna zijn voeding via borst of fles tot zich genomen. De verpleegkundigen vonden het ook wel grappig en besloten pas zijn sonde er weer in te doen op het moment dat hij dat pas weer nodig zou hebben. Maar drie rondjes zonder dat slangetje is al een hele knappe prestatie van hem!
Hier vannacht weer heerlijk geslapen jippie. Ik vind het nu wel spannend worden voor ons allemaal beginnen de weken van afwachten.
Haha wat is Aaron lekker eigenwijs. Schattig ^^. Succes vandaag LiLaa Slapen... hmm.. hier niet zo. Wel op klossen nu, dat dan weer wel . Alles is nu dus Ready McFreddy. Tassen, bed op klossen, alles gewassen.... mindset xD. Kom maar op met die baby hoor (nou ja, na de 37 weken natuurlijk ). Heb echt heel veel oefenweeen deze week en ze worden wel streeds intensiever en vervelender. Maar ja, zegt natuurlijk niets.