heerlijk weekendje weg geweest! gefelicteerd dames met goed echos en dames met echos vandaag succes! ik zal naar de wasmachine :S
Veel plezier met de echo's meiden!! Laten jullie wel weten hoe het ging? Chantal, wat fijn dat de meisjes er nu zijn...ik blijf het wel bijzonder vinden hoor dat ze het nog zo lang hebben volgehouden bij hun mama in de buik. Hoelang heeft je vriendin uiteindelijk met gebroken vliezen gezeten? En voor de termijn zien ze er op de foto ook best groot uit ( kan natuurlijk vertekenend beeld geven) ben erg benieuwd hoe het met ze gaat! Fijne dag iedereen! Hier een drukke werkdag icm zieke kinderen, niet handig , dus dan maar thuiswerken, ik hoop dat ik het al thuiswerkend af krijg...hahaha eerst nog maar eens een appeltje schillen voor de kleinste zieke... En als het niet lukt, kruip ik denk ik maar lekker bij mijn kindjes op de bank voor een relaxdagje
Voor 34 weken had ik ook verwacht dat ze meer ieni mieni zouden zijn.Maar de foto kan dat inderdaad vertekenen.Ik weet ook hun gewichten nog niet.Ik ga vanmiddag gauw spieken
Toch maar even naar huisarts....koorts loopt voor de 5e dag weer behoorlijk op bij jongste kind... Dus dat wordt niet werken vandaag...maar lekker knuffelen en verzorgen...ook wel lekker hoor zo'n onverwachte "vrije" dag.
Beterschap voor je kindjes Roos! @Chantal Zo op de foto's zien de kindjes er inderdaad goed uit voor die termijn, ik hoop in het echt ook. veel plezier vanmiddag. En voor de dames die vandaag 20 weken echo hebben! veel plezier. Ik heb morgen en ben ontzettend zenuwachtig :-S
Juli, mooie naam voor je meisje . Chantal, wauw daar zijn ze dan, mooi hoor. Ben benieuwd of alles goed is met de tweeling, laat je het ons even weten? Hier van het weekend lekker geshopt. Schommelstoel gekocht, heel veel kleertjes gekocht, alvast wat flesjes etc, speentjes. En kleurstaaltjes gehaald voor haar kamertje. Joris krijgt een grijs en geel op de muren en Sjors krijgt een grijs en fuschia op de muren. eind maart zijn beide kamertjes geheel klaar, dan zal ik eens mooie foto's maken .
Chantal! wat een mooie kindjes Dames die op echo moeten vandaag.. veel plezier! We hebben gisteren geskyped met mijn schoonouders, ze hebben alles laten zien wat ze al gekocht hebben, heel wat kleertjes, setjes, dekentjes, kousjes en noem maar op gekocht meer dan wat wij tot nu toe gekocht hebben ze gaan ook het doopsuiker betalen Wij gaan dit weekend kleurkaartjes gaan halen en de kleur uitkiezen van de kinderkamer .. ik had graag een licht pastelblauwe muur , witte lakmeulbeltjes (ledikant, commode en kastje) met een ruime bruine mamastoel en een lief bruin slinger-aapje-in-boom sticker en een bruine houten rolgordijn
Joehoe, ik kom even snel langs, moet hard aan t werk! Lees vanavond bij. Even ego, 20 wk echo was goed. Echt wat een opluchting. En de andere dames hopelijk ook goed nieuws?? En we krijgen een jochie!!!! Yeahahahaha!!! Tot later!!!
Vandaag hebben wij de geweldige 20-weken echo gehad! Alles is goed met ons klein prinsje. Hij is hélémaal goedgekeurd! (26 cm & 355 gr ) We hebben 'm zelfs in het 3D gezien, wat is hij toch prachtig *smelt* ! Ow wat zijn wij zooo gelukkig en blij Nu lekker aftellen tot Juni💙!
spannend voor de dames die vandaag de 20 weken echo hebben..... Ik ben morgen aan de beurt..... bij de dames die het geslacht al weten klopte bij jullie de chinesegeslachts horoscoop op deze forum??
Wordt het een jongen of een meisje? Krijg ik een zoon of een dochter? - Plazilla.com Leuke link om even op te komen hoewel de meesten inmiddels weten wat het word! Chineze kalender klopt bij mij niet en nog een paar niet maar veel wel! Zoals schoonheid wat je ontnomen word (vlekken in mijn gezicht en droge huid wat ik alle2 nooit had) word het een meisje, droog haar dan word het ook een meisje, glanzend haar een jongen. Wel grappig om zo te kijken!
Juli85 bedankt.. Klopt er zijn veel verschillende geslachtshoroscopen maar ik heb het met name over deze op deze forum....
Grappig! 1 antwoord zegt een meisje (ben zoetekauw spekkies en fruit) .... de rest wijst allemaal op een jongen! Ben super benieuwd, ik denk namelijk al heel lang dat het een meisje wordt. Nog even wachten morgen zullen we het weten!! Jippie! En Anne........... een zoon! hoe mooi is dat! Gefeliciteerd!
Wat fijn juli dat alles er weer goed uitzag! Anne! Wat leuk een zoon! Ik nog 2 dagen wachten!! Whaaaaa!