Mijn vriend vroeg zich af of dat niet slecht is...ze mogen immers niet zo lang in een maxi cosi, maar ik dacht, op je arm liggen ze ook in zo'n kommetje. Maxicosi is meer zittend, en dit meer liggend. Wat vinden jullie?
Queeny Het gaat ook om de bewegingsvrijheid van je kleintje. In de maxi-cosi kunnen ze niet superveel. Als Aaron op het voedingskussen ligt, heeft hij naar mijn mening meer bewegingsvrijheid dan in de maxi-cosi. Omdat hij inderdaad ook meer ligt ipv zit .
Queeny: Wat een mooie kindje heb jij *smelt!!!* Klopt is mijn tweede ks, en ik ben nu 99% al goed hersteld! Best snel he, was bij Kaan ook heel snel hersteld.. *blij*
@Hier: Atilla is heel tevreden baby, hij huilt bijna nooit! slaapt netjes, drinkt netjes (bv).. We zijn volop aan het genieten! ❤️
Wat een mooie kindjes allemaal zeg!!! Als het goed is mag ik morgen ook mn ukkie eindelijk om armen ik kijk er naar uit al vind ik het inleiden wel spannend maar hoop op het beste
Wauw dat is zeker snel Lilaa, wat fijn zeg! En ook tof dat je borstvoeding kan geven. Je hoort wel eens van ellende na een keizersnee. En wat een prachtig mannetje heb jij ook. Wat ligt ie er ontspannen bij. Die tweede foto, heeft ie daar net gedronken? Hier krijg ik dan zulke gezichtjes of als ik hem langs de zijkant van zijn gezichtje streel. Paperdoll; heel veel succes morgen! Ik wens je veel kracht toe, en hoop dat je een prachtige ervaring mag beleven. Budgie; bedankt voor je mening. Ja hij ligt er prima in, had het even bij baby/dreumes ook gevraagd, en de antwoorden daar waren ook; 'kan geen kwaad.'
Hoi allemaal!! Ik ben ooit, in oktober, begonnen met jullie. Weet niet wie me nog kent! Maar heb toen in november een miskraam gekregen dus ben ik gestopt met meepraten! Ondertussen alweer 30 weken zwanger! <3 Ik was benieuwd of er al veel bevallen waren dus kwam ik een keertje kijken. Heb echt lieve foto's zien voorbij komen! Gefeliciteerd aan iedereen die bevallen is en hun mooie wonder in hun armen kunnen sluiten!!!! Groetjes!
Wat een mooie kindjes allemaal! hier vandaag 40 weken en we wachten rustig af! Wat fijn dat je toch weer zo snel zwanger bent geworden Tine! Geniet ervan!
Hoi Tine, Ja ik kan me je nog herinneren. Fijn joh alweer 30 weken zwanger...... super leuk...... Even een mooi fotootje van Sjors
Hier inmiddels ook bevallen zondag morgen van een gezonde zoon! Hij is heerlijk tevreden lekker genieten Queeny hoe gaat het met jullie? En Tine nog eventjes en dan ben jij ook aan de beurt, leuk!!
Gisteravond om 21.31 trotse papa en mama geworden van onze zoon. Hij weegt 2900 Gr. En is ong 50 cm. Hij doet het perfect. De inleiding was heftig maar na een lange dag super trots nu. We moeten nog wel 24 uur blijven ze prikken z'n bloedsuiker om de zoveel uur vanwege dat hij niet zo fors is. Maar het gaat super Goed.
Lief van je! Dankje wel.. Hij zooo tevreden Nee hier is bv gelijk gelukt, alleen de eerste dag heeft hij dus bijvoeding gekregen in het ziekenhuis, 2e dag bv Hoe is het met jullie?
Tine wat fantastisch dat je al 30 weken zwanger bent! Sjors; wat een mooi kindje ben je zeg! En wat een schattig pakje heeft ze aan. Paperdoll; van harte gefeliciteerd!! Hier lig ik nu op mijn zij en kleintje ligt te drinken. Ik zit dan altijd op mijn telefoon te lezen omdat ik anders bang ben dat ik in slaap val. Ik hou hem dan wel goed vast, heb hem bij onze dochter wel eens oo haar bolletje laten vallen... Gister oo de neo nazorg poli geweest, het gaat heel goed met Aaron. Hij is in twee weken tijd bijna een kilo (!) aangekomen. Hij hoeft niet meer terug te komen. En mogen voortaan naar het reguliere consultatie buro.
Zwaai hier ook even voorbij.. Hier nog steeds aan het wachten op onze kleine meid.. Maar goed, ik zit maandag pas op 40 weken, dus is ook niet zo raar Alleen jammer dat iedereen in mijn omgeving riep dat ze te vroeg zou komen en ik nu nog tegen de 40 weken aan zit hihi.. Ach ja, we wachten het af! Tine: Wat fijn dat t allemaal goed gaat en je al zo ver in je zwangerschap zit.. Je zei nog laat t maar snel sept. zijn, dat hoeft van mij niet zo nodig dan zou ik al bijna weer moeten werken haha. Geniet ervan meid ! Curly : Proficiat! (Zit jij wel of niet op fb? Dat ben ik even kwijt, sorry...) Queeny: Fijn dat t zo goed gaat met Aaron! En sorry maar ik moest wel even lachen om wat jij zei over je tel. laten vallen.. Zou ook echt iets voor mij zijn haha.. Ik denk dat ik mezelf ook liever wakker zou houden met mijn telefoon.. Je ligt zo wankel op je zij, zou bang zijn de kleine meid pijn te doen als ik in slaap zou vallen...