Kwam hier weer eens kijken, jeeeej veel kindjes alweer 2 maanden oud. Gaat hard zeg, ik ben ook alweer ruim 22 weken zwanger, gaat veel te snel allemaal...
Foutje denk, heb hem weer open gezet want er zitten hier altijd nog meiden op die geen Facebook hebben. Hier gaat alles super! Onze meid wordt zo groot, snik snik het baby baby is er al weer af! Hoe gaat het met de andere beebjes? En Tine al bevallen?!
Ik ben nog niet bevallen nee Maandag strippen als ik ontsluiting heb. Anders inleiding plannen! Bedankt om te vragen!
@Zia, nee was geen foutje volgens mij! Gamze is de TS = Topicstarter en zat bij ons op Facebook maar na woorden te hebben gehad ivm foto's is ze uit de groep op facebook gestapt! Fijn dat alles goed gaat met je baby! @Tine, spannend!! Suc6 meid! Hier gaat alles goed! Jocelynn is volgende week alweer 3 mnd oud en ja t gaat hard! Handjes ontdekken, veel lachen en lekker mee brabbelen! Helaas wel voorkeurshouding maar elke week fysio en een kussen voor de houding. Fijne zondag!
Ik las het juli op fb idd Nouja gelukkig is hij nu weer open! voorkeurshouding is lastig he, onze oudste had het ook maar na 3 bezoekjes ostiopaat was het over! Ook al bij de ostiopaat geweest? @ tine wat super spannend zeg! Heel veel succes en probeer nog heel even te genieten van die buik want hoe zat je hem nu ook ben, ..... Je gaat hem straks missen meid. Knuf
Ik kom hier niet zo heel vaak maar probeer wel her en der mee te blijven lezen om te kijken hoe het gaat hier met jullie
Whoop whoop Tinebx ik hoop dat je nog een beetje kan genieten! Voor je het weet heb jullie je meisje in de armen. En dat moment vergeet je nooit weer!! Volgende week de kleine alweer 3 maand. En met andere zwangerschap gaat het opzich goed. 2 goede echo's gehad, maar afgelopen maandag wel hartje wat te traag.. Dus wordt vervolgd..
Tine nog steeds niet bevallen? Spannend joh!! Ik duim voor je dat t snel zover is!! Topic weer open laten gooien. Gezellig kunnen we ook t contact met Queeny en Tine onderhouden!
Vandaag 13 weekjes oud! Morgen alweer 3 maand, waar blijft de tijd... Het gaat allemaal zo ongelofelijk snel. Onze kleine meid wil nu steeds staan. Houdt haar benen helemaal gestrekt. En ze lacht om alles. Heerlijk kind! Ze heeft geslapen van 17.45 tot 09.30. Ze werd wakker van haar poepbroek haha. En ze heeft ook hele verhalen als ik haar verschoon. Zo leuk dat gebrabbel! Donderdag 08.00 heb ik weer echo. Ben zo benieuwd of het nu helemaal goed is! De groei gaat wel zoals zou moeten, dus de kleine smurf wil er wel heel graag zijn ^^. Wordt vervolgd!
Dank jullie wel. Ik ben 24 september bevallen van een super mooie lieve dochter. Ik werd ingeleid met ballon en daarna is het eigenlijk meteen begonnen (ipv de volgende ochtend) Onze dochter is perfect gezond en ze doet het super. Ik heb wat last van de knip, ontstoken. Maar dat gaat steeds beter! Ben zo gelukkig! Bedankt voor jullie medeleven!