Hier borstvoeding, bij de eerste helaas door het ziekenhuis met 2 weken moeten stoppen 2de een half jaar borstvoeding volledig gehad helaas wel veel borstontstekingen dus hoop nu op nog langer bv en dan zonder ontstekingen Dames met echo's succes vandaag!
@lilaa Mijn borstverkleining is me echt reuze meegevallen.Had ik veel eerder moeten doen.Ik ben van een F naar een C cup gegaan.En eindelijk kijken mannen me eens in mijn smoel aan in plaats van tussen mijn borsten.hihi Echt pijn had ik de eerste 2 a 3 dagen en daar krijg je goede pijnstilling voor.Wat ik irritanter vond is dat je 6 weken lang dag en nacht een sport bh moet dragen na de operatie
Zo, weer even wat bijgelezen.... Superfijn al die mooie echo's meiden! En de jongens/meisjes verdeling komt zo toch weer aardig in evenwicht :0 Veel succes met de echo's vandaag! wij wachten nog steeds op een oproep om naar het UMC te gaan voor de echo van het niertje van onze dochter....duurt lang...misschien maar eens bellen vandaag... Hier ook weer borstvoeding. Vind dat zo makkelijk, vooral 's nachts...maar ik kolf ook altijd wel redelijk snel hoor, dan kan papa ook eens een flesje geven als ik 's avonds weg moet bijvoorbeeld... Verheug me er nu al weer op! Doei doei, drukke dag vandaag, dus tot vanavond of morgen... Fijne dag iedereen!
Snap ik want ben ik ook al voor morgen Maar komt vast allemaal goed!!! Wel foto'tje laten zien he ^^ hihi
Zo, ik waai ook weer even langs. Ben een boel aan het opruimen en uitzoeken in huis. Ik denk dat de nesteldrang begint toe te slaan. BV/FV Ik heb met de oudste 9 maanden borstvoeding gegeven. Toen werd ik ziek en hield het gewoon op. Het is me op zich goed bevallen, behalve dat kolven op het werk, invriezen van potjes, weer ontdooien... wat een bende... Nee, dat wil ik niet meer. Dus ik ga wel kolven, maar vooral om de BV op gang te houden. Als ik er niet ben, krijgt ukje een fles. Als ik er wel ben, mag ie lekker aan de borst.
Borstvoeding! De eerste heeft 10 maanden volledige bv gehad, daarna afbouwen. Vind het makkelijk, en vooral heel bijzonder!
Zoooo! Ff tijd gevonden! Alles zag er gezond en goed uit! Zo fijn! En...... We krijgen een meisje!!! Wieeeeeh! En ik maar denken dat we een jongen krijgen haha! Grappig.