1 - 15 Juli 2014 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Fijn dat alles goed was!
    Mijn dochter geeft ook steeds kusjes op mijn buik. We moeten er eigenlijk een foto'tje van maken hè? Zo schattig!

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Hier krijg ik wel dagelijks kusjes op mijn buik van Kaan, heb zelfs vorige week heel veel foto's gemaakt.. Blijft leuk & apart!!

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Kolven tijdens de zwangerschap: Daar heb ik nog nooit van gehoord. Moet daarbij wel zeggen dat ik nu al regelmatig vocht uit mijn borsten verlies. o_O Tis echt heel erg, vooral als ik heel ontspannen ben... Het is nog niet melkig maar bijna doorzichtig. Vraag me af of dat goed is. Heb er wel eens van gehoord dat je zelfs kunt kolven om te gaan lacteren als je niet zwanger bent of een kind gehad... Schijnt een fetish te zijn of zo. Dus verbaast me niets dat het zou kunnen helpen om tijdens de zwangerschap al te kolven.

4. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hoi hoi
    ik heb dat genoemd in dit forum. Je kunt vanaf 38 weken beginnen met kolven. Bijna niemand doet dit, maar ik wil dat het dit keer lukt. Heb binnenkort een afspraak bij een lactatiedeskundige voor uitleg etc. Het is ook niet gezegd dat het lukt of daadwerkelijk gaat gebeuren. Maar ik wil me goed voorbereiden.

5. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Ben benieuwd wat lactatiedeskundige gaat vertellen.

6. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Vandaag 21 weken *doet een dansje* :D

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goede morgen meiden! Wat fijn al die goede echo's! En de meisjes jongens staan weer gelijk! Leuk zeg!

Kolven met 38 weken wist ook niet dat dit kon super dat je dit ga proberen hopelujk gaat de bv nu bij je lukken meid.

Hier ook bv ideaal! En zoooo veel zin in onze kleine meid! Morgen met de jongens kamer beginnen! Joehoe! Het stapelbed is binnen dus nu kunnen we echt aan de slag.
    Hoe ver zitten jullie er in?

@ wagen welke kiezen jullie? We hebben een quinny speedy maar stiekem wil ik wat nieuws. We zitten nu aan een joolz te denken iemand hier ervaring mee?

8. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Wij weten nog niet welke wagen. Waarschijnlijk wel tweedehands van marktplaats. Heeft iemand van jullie dat wel eens gedaan? :)

Mijn moeder wilde er eigenlijk eentje voor ons kopen, wat ik ik heel lief vind, maar ik vind dat zo sneu aangezien hun bedrijf failliet is gegaan..

9. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Anne1234 Zo herkenbaar!! Hij voelt zich zo ziek en word boos op mij dat ik als "zwangere" op de bank ga liggen. Nouja beter dat, dan hele tijd dat gejammer :). Vervolgens heb ik hem gisteren rond 13:00 maar is onder de douche gezet, want hele tijd in je eigen bacteriën badderen lijkt me nou ook niet goed. Ik heb hem letterlijk gedwongen om thee te drinken (dat bleef erin!!!) ipv wicky (wat er natuurlijk 1 sec. in bleef om vervolgens in een emmer te belanden).. Wilde meneer gister pizza gaan eten. Sorry hoor, maar hij moest het doen met droge beschuitjes, vanille vla etc.. Gisteravond vond hij mij niet zo lief meer, omdat hij geen snoepje kreeg. Maar ineens is hij vandaag "beter"! Volgens mij heeft dat zielige gedoe niet uitpakt zoals hij hoopte :p.

Verlof/uitkering het is geregeld! 18 mei ga ik met verlof tot ongeveer 7 september 2014 (ligt eraan wanneer de kleine zich aankondigd). Dus 6 weken ervoor en 10 weken na de bevalling. Mijn baas was gistermiddag echt chaotisch bezig. Ben de eerste zwangere van de afdeling ;). P&O moet uitkering aanvragen, dus ben benieuwd.. Loop wel elke week ff naar binnen!

Kolven tijdens zwangerschap heb ik ook nog nooit van gehoord. Nu moet ik bekennen dat ik nou ook niet echt veel ermee bezig ben. Al staat er al wel een voorlichtingsavond gepland m.b.t. borstvoeding geven/kolven.

Verder heb ik maar liefst 13 uur achter elkaar geslapen :$. De kleine hield mooi rekening dat mama moest slapen en sprong pas op m'n blaas om kwart over 9!

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Bubblybaby wij ook via marktplaats hoor! 1100 euro heb ik er niet voor over! Tip als je er 1 ga kopen probeer alles uit! De rem hoe je hem opklap rij er een stukje mee zit er niet te veel speling in ( ouderdomskwaal door het optillen van de wagen op de stoep) en kijk hem met goed licht . Oja en de wagen bak even kijken of hij horizontaal staat. Als de wagen namelijk te veel speling heeft dan staan de bak ook wat schuin. Zo hihi hopelijk kan je wat met deze tips

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen,

heb mezelf voor de facebook groep aangemeld, weet niet meer wie hem beheerd...

dames met echo succes! ik moet vanavond werken,kinderen bij oma logeren en dan morgen 20w echo!

12. Rumour

Rumour Actief lid

30 okt 2013
    286
    0
    0
    Commercieel medewerkster binnendienst
    Drenthe
    Ja heb een Joolz gekregen van mijn ouders! Helemaal blij mee :D
    Elke keer als ik deze wagens ergens zie staan ben ik weer blij mee.

Wij hadden ontzettend mazzel, 1 dag na kerst hadden de eerste 5 klanten 50% korting op een kinderwagen na keuze. Kijk.... dan wordt een Joolz wel erg interessant natuurlijk. Opa is helemaal trots en is voor zijn eerste kleinkind om 6 uur uit bed gegaan om heel vroeg voor de deur te staan en het is gelukt!!! :D

13. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Wauw rumour dat is nog eens mazzel hebben! Dan is het nog wel te doen idd!

@ bapsie spannend morgen!

@ namen o meiden er zijn te ve leuke namen we zien door de bomen het bos niet meer haha. Ik zij al als we 4 meiden in 1 keer kregen hebben ze allemaal een naam ;) nog iemand die het nog niet weten?

14. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Zia wij hebben de joolz met heel veel plezier gebruikt bij mijn zoon en nu staat hij klaar voor deze beeb..heerlijke wagen die je klein kan invouwen.

15. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Heb me trouwens ook opgegeven voor de voorlichtingsavond van de kraamafdeling van het ziekenhuis. Aankomend weekend bezig met de babykamer. :) Wordt wel heel echt nu he.

16. Rumour

Rumour Actief lid

30 okt 2013
    286
    0
    0
    Commercieel medewerkster binnendienst
    Drenthe
    Ja ik ook, 20 mei, moet in een ziekenhuis bevallen waar ik nog nooit geweest ben. :( dus ben wel benieuwd hoe het daar uit ziet. krijgen ook een rondleiding.

@namen..... nope noppes niks nog.... erg he :p

17. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Haha Budgie, ik lig echt helemaal in de deuk ;)! Vooral die pizza en de wicky ook! Gelukkig dat hij weer helemaal beter is, dat is voor alle partijen beter! Mijn vriend is gelukkig niet vaak 'zo mega ziek'. En moet ook altijd wel waken dat ik niet te cynisch word, ben zelf namelijk een behoorlijke bikkel (ga bijv met migraine werken) maar realiseer me ook dat dat natuurlijk ook niet te standaard is.
    En wat heerlijk dat je zo heerlijk geslapen hebt. Jaloers!!

Oh was jij dat Haiko, over dat kolven tijdens zwangerschap. Ben heel benieuwd wat die lactatiedeskundige zegt, want ik zou t ook zo leuk vinden als het dit keer lukt. Krijg weer een geplande ks, dus de kans dat t nu in 1 keer goed gaat acht ik net zo groot als de volgende keer.

Kinderwagentip voor als je klein behuist bent of boven woont: de recaro babyzen. Die kinderwagenbak kan je zo klein opvouwen dat ie gewoon onder je arm past, echt ideaal wat dat betreft.

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

Hier ook nog niet over namen uit :)

19. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Wij hebben al een naam bedacht. Soms noemen we uk ook al bij zijn naamje...:D

20. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Sorry meiden dat ik zo weinig reageer. Net 20 blz bij gelezen! Pff kletskousen haha. Leuk al die geslachtsbepalingen! Gefeliciteerd :)

Maandag de GUO! Bn benieuwd.. Best gespannen..

Bv heb ik 11 maanden gegeven! Weet niet of ik t weer zo lang vol wil/kan houden maar wil proberen minstens 6 mnd!

En dat kolven vooraf had ik nog niet over gehoord? Kolven deed bij mij veel pijn dus zou voor mij niet te doen zijn!

Goo: heb jij geen Facebook?

Bapsie: je zit weer in de groep!

Deel Deze Pagina