Wij hebben de Mutsy Evo Silver besteld! Toen ik hem zag staan was ik direct verkocht! De naam voor ons meisje hebben we al en geboortekaartje is ook al klaar. Babykamer nog lang niet, woningbouw moet eerst langskomen. Verder weinig nieuws, ben ook net wakker haha!
Wij hebben ook de joolz, echt hartstikke blij mee. Hij is hoog, kinderwagenbak is ruim, loopt heerlijk Ik zeg doen
Namen nee hier ook niet, wij komen er niet uit!! Als het een meisje was hadden we er zo een paar klaar liggen maar nu echt niks
Zia dankjewel voor de tips! Vriendlief denkt dat alle kinderwagens gewoon prima zijn hij weet niet echt beter. Maar een kinderwagen moet wel echt fijn zijn en iedereen heeft andere voorkeuren. Hij vindt het moeilijk te begrijpen dat er zoveel verschil zit per kinderwagen hihi. Hij denkt gewoon ik kies de goedkoopste die er goed uit ziet. Maarrrr zo werkt het niet helemaal ^^ hihi. Net bij de gemeente erkenning vaderschap geregeld! Voelt goed
Ik heb er 2. Een dikke en een wat dunnere. In 1 woord ideaal! In het begin even oefenen maar op een gegeven moment is het net zo makkelijk als een jas aandoen. Handen vrij, en supergezellig. Onze dochter zit nog wel eens in de doek, die is nu twee, op vakantie bij papa op zijn rug. Ik vond ze wel duur in de aanschaf, ik geloof iets van 60 of 70 euro. Maar achteraf zeker waard.
Ik ga ze ook gebruiken. Kan ze lenen van mijn nichtje. Als ik haar zag lopen met de beeb... Lijkt mij heerlijk!!! Kindje was altijd zo tevreden. En volgens haar ook ideaal. Dat je zo je handen vrij hebt.
Jeej, 22 weken! *Doet 22-weken dansje* En ik wil inderdaad ook een draagdoek aanschaffen. Heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me wel wat.
Ooh ja.. moeders kunnen niet ziek zijn, er is een huishouden te runnen. En vaders tsja die zijn soms kampioen zielig doen . Ben ook blij dat nu alles er weer in blijft, maar het schijnt wel te heersen. Maar jij gaat wel rustig aan doen nu je zwanger bent hoor!! Nu mag je niet (van mij en vast nog meer meiden ) werken met migraine.. Je hebt nu een kleine die ook d'r rust goed kan gebruiken hihi. Gisteren met een vriendin naar de film SOOF geweest, ben niet zo van de romantische komedie, maar het was wel grappig. Heb weer lekker geslapen en vandaag lekker een dagje saampjes doorbrengen met m'n lieverd. En vanavond naar m'n zwager. Al een tijd niet meer geweest, maar z'n waarden waren heel laag en ik was bang net een griepje ofzo mee te nemen.. Kan die beste jongen nou ook niet echt gebruiken.. Zo ik spring nu lekker onder de douche. Fijn weekend meiden!! Juli85 / LiLaa Gefeliciteerd met jullie 20 en 21 weken, tijd vliegt echt om !!
Veel plezier bapsie.. Ik draag ook.. voor de liefhebber heb ik nog een rekbare bykay te koop..grijs met blauw met een ster..pb me maar moest je interesse hebben..fijne beginnersdoek! Ga nu over op geweven doeken..
Ik heb Stokke draagzak nog helemaal nieuw 3in1, en Lodger shelter. Maar ik wil dus ook draagdoek. Ik ga ByKay denim kopen. (zie foto)