Die demin wil ik ook graag,ga ik mezelf vast op trakteren Echo was goeden geslacht bevestigd ,als salaris er is maar even aan het shoppen
Is dit bekkeninstabiliteit of iets anders. ik heb vanaf maandag in toenemende mate zeurende pijn in mijn heupen. Aan beiden kanten. Inmiddels is de pijn de hele dag. we hebben een huis met veel trappen en verdiepingen en ik let heel erg op met de trap lopen en loop deze zo min mogelijk. Iemand enig idee wat het is en wat ik eraan kan doen?
Kan ook bandenpijn zijn. Is niks aan te doen, rust nemen! Ik wil ook heel graag een draagdoek, ik heb alleen geen flauw idee hoe je het vast maakt? Lijkt mij zo,n gepuzzel end an ben ik bang dat ik hem niet gebruik. Zijn ze toch wat Te duur voor
Bekkeninstabiliteit voel je in eerste instantie op 3 mogelijke plekken... 1. de SI-gewrichten. Op je onderrug, een soort V-vorm langs je ruggengraat naar je staartbotje toe. Kan aan beide kanten pijn doen, maar ook aan één van beide. 2. Een lijn middenover je schaambot (symfyse) Secundaire klachten zijn zeurende pijn op je hele bekkenbeen. Dat zijn de spieren die de boel in balans houden. Die spieren die je voelt als je je rug helemaal hol trekt. Of echt rond je vagina. Als dat heel erg wordt, dan lijkt het wel of je hele buikinhoud er door naar buiten hangt. Klinkt niet echt charmant, maar je snapt vast wat ik bedoel. Als je met BI jezelf voorbij loopt, straalt de pijn uit je benen in en je rug in. Pijn in je heupen, ik zou zeggen dat dit vooral te maken kan hebben met dat je houding verandert nu je een buikje hebt.
zwaai zwaai, druk, druk, lees na het weekend even bij... Nieuwe afspraken 24 feb. verloskundige controle 25 februari GUO
Hier nog geen idee of ik een draagdoek wil, vriendlief ziet zichzelf er in ieder geval niet mee lopen volgens mij! Gaan er morgen nog meiden naar de 9-mnd beurs? Ik heb de broodjes e.d. al klaar liggen dus morgen in de rugtas en dan gaan we met de trein naar Amsterdam! Nog wel ff pinnen voor die tijd want dat kan daar niet volgens mij... Fijne avond nog meiden!
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missillie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (29 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mom2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iriz83 (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lady1987 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anne1234 (40 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 17 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) Tot nu toe: Jongens:12 Meisjes:12 Verrassing:3 ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Stampertje: 24 februari - 20 weken echo (GUO)! Budgie: 24 februari - controle VK! (12:00 u.) Goo: 24 februari - controle VK! (17:00 u.) Curly79 : 24 februari - 20 weken echo! Roos6: 24 februari - controle VK! Roos6: 25 februari - GUO! Lady1987: 26 februari - 20 weken echo! Bubblybaby: 3 maart - controle VK! Sas27: 3 maart - controle VK! Frou81: 14 maart - controle VK! Bapsie: 15 maart - Verloskundige! (13:00 u.) LiLaa: 17 maart - controle gyn! Juli85: 17 maart - controle gyn! Curly79 : 25 maart - controle gyn! LiLaa: 08 april - controle gyn! Sas27: 11 april - 3D echo! LiLaa: 28 april - Groei echo - controle gyn! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 ----------------------------------------------------------------- Roos6 je afspraken staan erop!
Wij zijn net thuis, vond het niet echt wat aan! Vrij weinig...en ontiegelijk druk! Babypark was gewoon dicht omdat ze christelijk waren maar je kon wel de babykamers bekijken. Verder nog rompertjes en pyama gekocht van Woezel en Pip en rompertjes bij BabyDump. Ook nog een mutsje gekocht met naam van onze kleine meid! We waren er na anderhalf uur wel klaar mee haha!!
Juli erg herkenbaar, wij waren de vorige keer ook zo weer weg haha Babypark is inderdaad dicht ook de site online op zondag.
Vond het eigenlijk best lelijk dat ze dicht waren! Ruim dan gewoon alles op want was vandaag laatste dag!
zoo ik moest veel bijlezen zeg haha was ffies niet online geweest druk druk veel goede 20 weken echos lees ik helemaal superrr ik mag woensdag eindelijkkk en dan gaat me vriend ook gelijk de kleine erkennen ik was gister naar de beurs geweest en vond het super leuk hoor allemaal leuke dingetjes gekocht draagdoek ga ik ook aanschaffen lijkt me ideaal! me vriend vind het helemaal niks dus die zal het niet dragen haha
Ja daar heb je gelijk in... Wel de kamers laten staan in de hoop dat ze toch verkopen door de weeks. Maar wel de webshop dicht? Kan ik niet rijmen is toch het zelfde ;-p
Morgen 20 weken echo ... Ben zo zenuwachtig, hoop dat alles dik OK is en dat ukkietje hard gegroeid is
Geen idee of die ook offline is op zondag?! Suc6 morgen Curly! Alles is vast in orde! Nu toch maar gaan slapen, wilde al eerder maar ja vriendlief op bed tv kijkend naar voetbal en slapen gaat niet tegelijk! Weltrusten!!
Bedankt nog voor de felicitatie buggy. Mijn 20 weken echo was ook goed, alleen ze wou de achterkant van der hoofdje niet laten zien. Dus ik mag morgen terug om alleen dat nog even te laten checken (kleine hersenen). Hopelijk wil ze dan wel meewerken. Ze lijkt me al veelste veel op mij lekker eigenwijs
Iriz83 graag gedaan hoor. Wat fijn dat tot zover ze konden zien alles goed was! Lekker zo'n eigenwijs prinsesje, belooft nog wat hihi. Stampertje en Curly79 succes en veel plezier bij de 20w echo. Hopen op een goedgekeurd meisje en jongetje . Roos6 en Goo veel plezier bij de controle!