Ik denk dat wij gewoon naar JanKoning gaan, eerst even wachten op email die ik vandaag naar hun heb verstuurd.. maar zo'n echo lijkt mij echt bijzonder..
Zooo libraaa dat is gaaf!!! Ik heb ook best een hevige vorm van BI. Hoe heb je dat geregeld via de kraamzorg of via de verloskundige?
4-4 hebben wij een 3/4d echo, hebben we bij Joris ook laten doen in 3d en was echt super. Hier stijgt de weegschaal met de dag, was het gisteren nog 75,4 was het vanmorgen 75,7. Niet normaal joh, voel het ook aan mijn buik, staat helemaal strak voelt zelfs ietswat ongemakkelijk op het moment. Snel beginnen met 2x per week zwemmen zodat er niet zoveel kilo's bijkomen als de vorige keer. Het helpt natuurlijk niet dat ik de heel dag door honger heb! Niet normaal als ik zou willen zou ik kunnen blijven eten.
Kan iemand mij misschien helpen, ben echt ten einde raad .. Vanaf volgende week begint de cursus zwangerschapsgymnastiek. Nu moet ik "niet al te warme luchtende kleding" meenemen. Dat lukt nog wel, net als de sportschoenen. Maar welke (sport)bh is er fijn bij? Ik heb altijd gezwommen en dus nog nooit een bh voor dat doeleind aangehad laat staan aangeraakt. Graag zou ik dan wel een bh willen waar niet direct stijve tepels in zichtbaar zijn . Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Zijn er nog meer dames die veel last hebben van harde buiken?Hier al sinds 1.5 week.Als ik ook maar in beweging kom is het raak.Vanmorgen maar even gebeld met het ziekenhuis .Ik moet rusten en als het morgen niet beter is dan weer bellen. Als het ziekenhuis zegt ja dat is normaal maak je maar geen zorgen dan heb ik ook weer mijn rust.Mijn man is in ieder geval nu urine brengen om blaasonsteking uit te sluiten. Stomme onzekerheid
Chantal hier tot nu toe 1 harde buik gehad, dus ik mag volgens mij niet klagen .. Maar wel vervelend dat je al bij een enkele beweging een harde buik krijgt! Hoop dat het snel anders is!
Was het toen ook 4D HD live echo? Heb je foto's? Want bij Kaan had je toen alleen normale 3D echo, was ook leuk, maar HD echo's lijkt mij leuker.
Er zaten wel wat bacterien in mijn urine maar dat kan ook van de zwangerschap zijn.Mijn urine is op kweek gezet en morgen om 2 mag ik weer bellen
2e gedeelte van de 20 weken echo was ook goed. Ze lag ik begin goed, maar draaide meteen der hoofd weer naar mijn lies Dus ze had geen goede foto, maar was niet erg hahaha
Dag dames, Bedankt voor jullie mening ....ik heb zeker hiermee wat gedaan...ik heb voor mijn rust gekozen dus voor nu even geen contact met die twee vriendinnen...had t ook met mijn schoonma erover gehad...en ik ben nu stukken beter dan gister? Hoe verloopt jullie dag vandaag? Ik heb een lekkere luiedag genomen en ga nu mijn kinderwagen bestellen voor ons mooie meisje Een cangaroo drift pink wat vinden jullie ervan
Ik had de telefonische intake met de kraamzorg. Die indiceren het aantal uren zelf. Wanneer dit nodig is, dan wordt dat bij het bureau aangegeven en gewoon gedeclareerd bij de zorgverzekeraar. Vorige keer kwam de kraam er na een week achter dat een paar uur extra nodig was. Nu doen ze het dus wat meer vooraf.
Ja ik he al vanaf week 14. Ik heb sinds eergisteren ook rust opgekregen. Ik kreeg er door lichamelijke en geestelijke spanningen e.d ineens wel 10 in een uur dus had de spoedlijn gebeld. Ze gaven me ook een dof zeurderig gevoel en dat had ik daarvoor nooit. Dankzij rust heb ik er gisteren 9 op een DAG gekregen (stuk minder dus) en vandaag nog maar 3. Echt mijn medicijn dus. Ze voelen ook niet meer vervelend. Dus fijn.
@Haiko bij mij voelt het alsof mijn buik in een strakke bal veranderd. @Bubblybaby wat kun je daar onzeker van worden he?Ondanks dat het mijn 3e zwangerschap is heb ik dit nog nooit zo vroeg meegemaakt.Maar ja ik word dan ook een jaartje ouder hihi