1 - 15 Juli 2014 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Kamertje is nu aan de beurt. Eerst is zoon naar zolder gegaan, toen dochter naar zijn kamer en babykamer nu dus. Hoeven alleen wat muurtjes geverfd, het behangetje mag blijven hangen.

Ik slaap wel goed maar word heel veel wakker van de drukpijn in mijn heupen. Dan moet ik weer even omdraaien.

Verder ook druk online aan het rondkijken wat ik nog moet hebben qua uitzet.

2. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    #662 Juli85, 3 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2014
    Heb vanmorgen geslapen tot 11.00 u maar had de wekker gezet op 10.00 u en niet gehoord... :(
    Ik wil volgende week een paar dingen bestellen van Woezel en Pip. Plafondlamp, nachtlampje en nog wat kleine stickers!

Kleertjes en rompertjes e.d. heb ik allemaal binnen gelukkig voor direct in het begin. Neem aan dat de grotere maten wel komen van de visite e.d. haha!
    Verder dus alleen nog praktische spullen zoals badje e.d. en nog wat plankjes voor boven de commode en ohja niet te vergeten een hor voor het raam en een rolgordijn!
    Hebben zelf ook een hor voor het raam want ik word altijd lek gestoken in de zomer...baal er alleen van dat ik er niks tegen mag gebruiken van het zomer omdat er bijna overal DEET in zit :(

Zometeen even naar Babypark om een zak voor in de maxi-cosi te bestellen.

P.s. wat een heerlijk gevoel om bijna de hele tijd onze kleine meid te voelen!! :D

3. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    #663 sas27, 3 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2014
    1 kilo aangekomen in 1 maand (gelukkig maar) vorige keer 3 bijna 4 haha
    Wel over 3 weken testen op zwangerschapsdiabetes, omdat de baarmoeder al heel groot is en zit al onder de ribben.
    Ben benieuwd.
    Met de baby alles goed!

4. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Er waren toch ook meiden die ik vorige zwangerschappen rust opgekregen hebben? Ik moet rustig aan doen van de vk en heb heel veel moeite met het afstaan van het huishouden... Vl doet echt zijn best, maar hij bakt er gewoon niets van en dan doe ik het veel liever zelf. Punt is alleen dat als ik het zelf doe ik daarna als een hoopje zielig op de bank lig met heftige bekkenpijn - en bij elke buk, til oid krijg ik harde buiken.....
    Hoe gingen jullie ermee om?

5. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Bubbly zowel vorige als deze zwangerschap mag ik weinig in huis doen.. Ik voel me vaak gefrustreerd als het vies of een zooi is, maar als ik het wel zelf doe dan heb ik meteen weer bloedverlies dus ik laat het uit mijn hoofd. Gelukkig doet mijn vriend heel veel (en beter dan ik ;)). Maar die frustratie soms is niet leuk.. ik zou het het liefst zelf doen maar ja. En de combi met nesteldrang gaat ook niet helemaal samen ;)

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Sas waarom prikken ze pas over 3 weken dan?

Juli, geen straf om even naar babypark te moeten ;)

7. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Zo voel ik me preciesssssss.
    Heb een geweldige vriend die ongelofelijk begripvol is dat wel. Maar vind het zo vervelend om hem om van alles en nog wat te moeten vragen terwijl ik het gevoel heb dat ik maar op mn luie gat zit (wat natuurlijk voor een goed doel is).
    Hij is het er ook echt niet mee eens als ik toch dingen ga lopen doen. Hij heeft eigenlijk ook gelijk, maar ik heb er echt moeite mee :O

8. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Even alles op een rijtje gezet wat we allemaal aan babykleertjes en prulletjes hebben. Oooeeh rompertjes in maat 50-56 hoeven we echt niet meer te kopen!! ... Die blijven we toch krijgen en hebben we nu al meer dan genoeg van.
    Heb nu wel een heel goed beeld van de dingen die we nog wel nodig hebben. Rompertjes in maat 62-68 hebben we er bijvoorbeeld maar 2 van, in tegenstelling tot de kleinere maat :p.. maar vooral broekjes en shirtjes moeten we echt nog hebben.
    Mutsjes en sokjes komt ook goed zie ik al... (Dat wordt best veel cadeau gedaan! Daar hoeven we echt niet meer zelf voor te shoppen)

Hoe zit het met jullie met de kleertjes :)? Hebben jullie al veel? Op die kleine rompertjes, sokjes en mutsjes na moeten wij eigenlijk alles nog wel haha. Maargoed, tijd zat :)

9. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Lieve dames, sorry dat ik niet reageer, we hebben het super druk met klussen voor duokamer + woonkamer! (muren enz) :D
    + nog schoonmaken enz, hahaha ik heb enorm nesteldrang al dikke 3:D weken..

*zwaaiiii*

10. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    @Kleertjes: Wij hebben super veel, maar dat wisten jullie al..
    Minii krijgt gewoon alles nieuw.. We hebben tot maat 80 al!! :D

Ik moet nog, infacol/pampers/nattedoekjes/zetpillen/ neutral shampoo/badolie/creme enz kopen..

Vorige week hebben we wieg + hoeslaken/deken / verschoonskussens + hoeslaken enz enz allemaal besteld..

Mini heeft nu bijna alles al..

11. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    En dit wordt de lamp van mijn jongens :D :D

12. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Ze testen tussen de 25 en 27 wk, ik weet eigenlijk niet precies waarom dat is ;)

13. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Pff...kom je bij de Babypark hebben ze net niet wat ik wil voor in de maxi cosi dus wat anders besteld. Wel al een dekentje gekocht voor in de kinderwagen maar moet dus ook nog lakens voor het wiegje hebben! Uiteindelijk nog weinig zin om verder te kijken na al een uur daar binnen gekeken te hebben en dus weer weg gegaan.

Heb op papier staan wat ik nog moet hebben maar in ieder geval kleertjes en rompertjes zat!

14. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Toffe lamp Lilaa!
    Hier niks bijzonders te melden. Nou,gisteravond op mijn werk voor het eerst mijn buik zien bewegen van buitenaf door het getrappel.
    Ik zit nu iedere keer bij bewegingen te turen:)

15. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Yippeee :D

16. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Als jullie online shoppen voor kleertjes :D waar kopen jullie dan meestal ^^?

17. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Ik koop niks online dus ik kan je er niet bij helpen!
    Vond ook niet echt veel leuks op internet dus gewoon lekker shoppen in de winkels hier!

18. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Meestal marktplaats, maar ik wil binnenkort eens bestellen op next direct. Zulke leuke kleertjes daar. Maar ik wacht nog heel eventjes of er nog wat meer zomercollectie op komt.

19. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hier kwaad op manlief. Heb ik hulp geregeld voor het klussen de 14e en ben ik alles aan het kopen etc vergeet hij dat hij de 14e niet kan omdat hij moet werken. Pfff staat al maanden vast dat we dan gaan klussen. Leuk die betrokkenheid en nog geen sorry he. Zijn het nou mijn hormonen of niet ben pissed off

20. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Noppies.com / Happybee.nl / Kleertjes.nl / H&M /
    Prenatal.nl / ZARA.com /

Deel Deze Pagina