1 - 15 Juli 2014 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Gisteren keihard bezig geweest met ons woonkamer muur.. (ziefoto)

2. Rumour

Rumour Actief lid

30 okt 2013
    286
    0
    0
    Commercieel medewerkster binnendienst
    Drenthe
    Wow LiLaa wat gaaf!

Kleertjes kopen doe ik ook liever in de winkel, vind ik veel leuker, maar er zit nu even een stop op. heb best ook wel wat gekocht en ga ook heel veel krijgen van vriendinnen met oudere kinderen. Dus nu eerst maar eens kijken wat daar allemaal bij zit.

Hier gaat alles aardig goed, al is slapen nog steeds drama, ben een echte buikslaper en dat was al snel niet meer prettig, komt nog bij dat ik nu ook nog last van mijn schouder heb dus op rug en rechterkant slapen gaat ook niet... blijft over...: linkerkant
    Tel daarbij op tig nachtelijke uitstapjes naar het toilet beneden.
    conclusie: rot nachten :(

Maaaaaaaaaaar nog een klein maandje en dan verhuizen en ben ik in het bezit van een toilet boven EN een nieuw (veel groter) bed.
    JIPPIE !

3. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Ziet er erg goed uit LiLaa! ;)

4. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Bedankt dames !!

5. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Jeej !!!
    De nieuwste camera die we 2 maanden geleden hadden besteld,
    is zojuist binnen!!!

6. Rumour

Rumour Actief lid

30 okt 2013
    286
    0
    0
    Drenthe
    Ohh dat is een mooie Lilaa ik wil er ook sowieso eentje MET een camera.

Waarom heb je voor deze gekozen? En hoe duur was deze?

7. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Dankjewel!
    Hij is nog net uit, nieuwste dus.
    Camera heeft heel veel functie's wat andere camera's bv niet hebben!
    Voorons was vooral fucntie; bestuurbare camera erg belangerijk en terugspreekfuntie.. :D
    Want zo kan ik Kaan ook volgen, hahaha.. En het merk natuurlijk!
    Heb altijd hele goede beoordelingen erover gelezen..
    Hiervoor hadden wij Philips camera (ook een hele goede camera) was toen (2011) ook de nieuwste, die hebben we 3 maanden geleden verkocht voor 100€, en dus gelijk deze besteld voor 200€ (babydump).. Bij andere winkels
    kost deze trouwens 230€..

8. Rumour

Rumour Actief lid

30 okt 2013
    286
    0
    0
    Drenthe
    Dank voor je reactie, is zeker een optie, al is ie wel ietwat prijzig :p

9. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Mooie camera! Ook erg handig.

Wij zitten te denken om zoiets te halen bij de Media Markt voor €80,-. Beeld en geluid kunnen we dan volgen met de Iphone of Ipad.

Verder hier net wakker, hele nacht liggen woelen en te lui om uit bed te gaan om te plassen en ja voor het eerst weer een nacht alleen...puinhoop ook hier dus! :(
    Inmiddels wel zo'n plasemmer in de douche gezet, dus ga ik niet meer naar beneden als ik moet plassen!

10. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Super dingen. Alleen wonen wij op de begane grond, maar 1 verdieping dus :p. Je hoort hier eigenlijk toch alles dus ga daar echt geen fortuin aan uitgeven :D. Wij gaan op zoek naar een leuk koopje ^^.

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Lilaa, ook lekker bezig in huis! Leuk!! En die babyfoon is gaaf zeg! Ik krijg vandaag ook mijn babyfoon, alleen hebben wij geen luvion maar een alecto beeldcamera. Ben benieuwd.. Ik las zoveel verschillende recensies, zowel positief als negatief over beide apparaten dat we de goedkoopste maar hebben genomen :D. Nu maar hopen dat ie goed is.

ML is nu de babykamer aan het schilderen. Het wordt zo mooi, vind ik dan ;). Kan niet wachten tot het ledikantje er in komt en ik kan gaan inrichten. Wiegje komt bij ons op de kamer.

Online shoppen, dat doe ik alleen maar ;). Ben helaas niet zo mobiel. Maar ik shop meer op merk, kijk niet naar de webwinkel. Laatst bij hummbee wat jurkjes besteld van noppies en little feet. Maar er zijn zoveel leuke sites en merkjes, dat je online altijd wel iets vindt. En ook in de goede maten, in de winkel grijp ik sneller mis.

Ik heb nu 4 pakjes in maat 50. Dat is wel voldoende toch? Hoeveel hebben jullie in 50? En hoeveel rompers 50/56? In maat 56 heb ik wel al wat meer kleding.. en iets van 3 setjes 62.

Yes!! En vandaag 22 weken joehoe!

12. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Zo, eindelijk klaar met mijn kledingkast leeg te maken! Kast gaat weg om verschillende redenen. Ledikantje komt daar straks in eerste instantie te staan (makkelijk voor voeden) en kast deugt van geen kanten meer waardoor ik mede schimmel in de kast had... :(
    Dus met als resultaat mijn kleren bij manlief in de inbouwkast. Hij had er 2 en nu 1 van hem en de andere van mij! Handig dat ie dus 2 weken weg is haha! ;)
    Nog genoeg zooi wat weer in de kast moet maar er komt een grote kast op de overloop voor gedeelte onze kleren en van de kleine straks i.v.m. ruimte gebrek op de babykamer!
    Nu dus ik weet niet hoeveel wassen te doen i.v.m. de schimmel dat alles stinkt! Bah bah bah...was nr 1 zit inmiddels in de wasmachine haha!!

Verder mag ik niet klagen, het gaat goed hier! ;)

13. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ja voor maat 50 is dat volgens mij wel voldoende. En je gaat waarschijnlijk ook nog cadeautjes krijgen; das meestal ook heel klein spul. ^^

Gefeli met je 22 weekjes :D

14. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Zooo Budgie is back.. Na een aantal dagen voornamelijk te hebben gelegen/geslapen op bed voel ik me weer helemaal de oude :D! Gelukkig wilde het eten/drinken wel lukken,maar verder erg slapjes/beroerd. Maar het is (I hope so) voorbij =).

Ik zag weer allemaal leuke dingen voorbij komen! Hier ook al wat kleertjes gehaald/besteld voor dochterlief ;). Niet teveel want we krijgen waarschijnlijk heel veel van m'n schoonzus hihi.

Ise gefeliciteerd met je 22 weekjes :D!!!

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

*zwaai* hard gewerkt vandaag en zeer beroerd geslapen. bekken vanaf vrijdag schots en scheef dus vanavond naar de fysio alles hopelijk weer op zijn plek!

16. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Bedankt allemaal!

17. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    lekker laat berichtje, maar heb net voor het eerst de kleine gevoeld met mijn hand! Wow, zo leuk!! Moest het ff kwijt!
    Maar nu ga ik slapen!

18. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Juli85, Ik kan het ook al een aantal weken voelen, echt zo bijzonder!! Vind her echt super om de kleine meid te voelen schoppen :D!

Vanavond begint zwangerschapsgymnastiek, ben benieuwd ;).

19. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Ik voel mn kleine meid ook al.. Maar mn placenta ligt tegen mn buikwand dus vl kan dr nog niet voelen.. :(

Ik heb al 2 lessen zwangerschapsgym achter de rug.. Lach me rot maar ook heel interessant!

20. iriz83

iriz83 Actief lid

12 feb 2014
    147
    0
    0
    ICT Adviseur bedrijfsvoering bij overheid en daarn
    Den Haag
    @Lilaa mooi je muur en leuke baby monitor :)

Ik moet ook standaard bij mijn verloskundige suikertest doen na 24 weken. Zit er niet echt op de te wachten want ik ga nuchter altijd plat (erfelijk iets). Ik ga 31 maart dat doen en als niet gaat derna meld ik me ziek en blijf ik ff thuis, maar hoop dat goed gaat :S

Deel Deze Pagina