1 - 15 Juli 2014 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Oke heb de bevallingsdatum uitgerekend en t word volgens hun 1 dag later op 9 juli! Nou ben benieuwd!

Vanavond komt de babykamer!!! Yeah!!!

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    hihihi ik weet dat ik met 38 weken ga bevallen..

3. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel

Het kan nooit meer lang duren :)
    vandaag of morgen denk je in eens hu was dit het ...

4. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Pff, ik heb mijn buik vol van getrappel. Uk is mega-beweeglijk. Hartstikke fijn dat ie 't nog doet hoor, maar mama wil af en toe ook wel eens rust... of is dat heel oneerlijk? Nog even en dan zit ukkie tegen m'n ribben aan. Dat gaat nog wat worden...

Morgen alweer 24 weken zwanger! :) Vind ik toch wel weer een soort van grens, want dan heeft uk voor 't eerst een kansje buiten de baarmoeder, meende ik ergens te hebben gelezen.

5. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Vanaf 24 weken doen artsen er alles aan om je kindje in leven te houden.

6. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ohja, dat was het. :)
    Nou, op zich een fijne gedachte.

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goede morgen!

Wauw morgen 24 weken super libra! Nee hoor ik herken je gevoel! Ik had dit ook vaak met de jongens! Moest ik snachts mn bed uit heel zachtjes anders werd hij wakker en dan kon ik niet meer slapen. Nu deze kleine meid is veel rustiger voell haar constant maar niet zo druk als een jongens beeb hihi. Straks krijgt hij minder ruimte en ervaar je de bewegingen ook weer anders.

Ik voel me al wat beter meiden! Hoofdpijn bijna niet meer en slaap 9 uur per nacht, heb het blijkbaar nodig

Ik kom ook een paar dagen eerder uit dan 6 juli. Al hoop ik stiekem dat ze lekker tot 40 blijft zitten.

Wat een weer he meiden! Heerlijk genieten zo!

8. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Zia, fijn dat je je weer beter voelt. :)

9. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Joehoe vandaag 23 weken! :D nog 1 week en dan zit ik ook op de magische 24 weken!

Ik had van de week een programma gezien over een man en vrouw die hun 24 weken oude dochter (1 van de tweeling) ging bezoeken in het ziekenhuis. Het kindje heeft het overleefd na heel lang in het ziekenhuis hebben gelegen.
    Prachtig dat het mogelijk is.

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Thanx libra!
    @ goo ja prachtig dat dit allemaal kan tegenwoordig!

11. Rumour

Rumour Actief lid

30 okt 2013
    286
    0
    0
    Commercieel medewerkster binnendienst
    Drenthe
    Ja Goo heb ik ook gezien, beeb werd geboren met 23 weken en 6 dagen ..... OMG ! daar moet je toch niet aan denken?! Helemaal doorzichtig was ze. Sowieso wel een mooi programma, kleine baby's grote zorgen, op maandag op SBS6. maar ook verdrietig soms hoor. Ik weet wel dat ik heb zitten huilen afgelopen maandag.... tja in deze staat ben je sowieso wat gevoeliger voor zulke programma's.

Roos.. Hoe is de babykamer geworden? naar je zin?
    Heb je een foto?

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Heb het programma ook gezien. Heftig idd met 23 weken en 6 dagen. Wel mooi dat dat kan! Maar wat een zorgen heb je dan. Is trouwens in het zkh waar ik onder controle ben en ga bevallen.

Nou onze babykamer is in grote lijnen klaar! Gordijnen, hemeltje en dat soort dingen moeten nog.

13. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    ik heb het programma ook gezien, zo mooi!
    ook wel heftig hoor! van die hele kleine kindjes!

14. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb niet gekeken maar zag het inderdaad in de tv gids staan...ook vind ik het best wel eng om te zien! Vond ik al laat staan nu... :( Hoop dat onze kleintjes gewoon tot het eind blijven zitten! :)

We hebben hier eindelijk de knoop door gehakt en op zoek naar een andere auto. Mijn auto is nog geen 2 jaar oud maar hij is straks te klein...Toyota Aygo! Erg zonde om hem weg te doen maar kinderwagen en de kleine en wij met z'n 2en gaat niet passen en boodschappen doen gaat hem dan ook niet worden. Kofferbak pas nog geen eens een krat boodschappen in!
    Duss...morgen kijken naar een andere auto met mijn pa want ja vriendlief zit in Engeland t/m volgende week donderdag!

Ben benieuwd!! :D

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

*zwaai* zoonlief is keel en neusamendelen kwijt dus klein ziekenboegje hier

16. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Ik twijfelde een beetje of ik dit moet posten. Ik besluit het toch te doen omdat ik het kwijt moet, misschien helpt het. Ik heb mijn moeder net gebeld, maar ik blijf met mijn adem in een lichte hyperventilatie stand zitten, misschien als ik het opschrijf zakt dat.
    Ik kom net terug van de action, zegt mijn vriend; oh je hebt het bericht nog niet gezien...het baby'tje van goede vrienden van ons is overleden. Zij is 27 juni uitgerekend. Twee weken geleden waren we samen nog bij een gezamenlijke vriendin langsgeweest, en hebben het gehad over de 20 weken echo. Ze hadden bij haar kindje een vergroot niertje gezien, bij de echo een week later bleek dat nog steeds het geval te zijn. Ze waren aan de ene kant natuurlijk bezorgd, maar stonden er ook wel positief in.
    Nu hebben ze afgelopen woensdag bij een controle gehoord dat het hartje niet meer klopt.
    Mijn vriend heeft kort met zijn vriend aan de telefoon gezeten. Ze moet zondag bevallen van hun kindje, hij is timmerman, is bezig met een kistje, zij is een dekentje aan het maken. Na zondag wordt onderzocht wat er gebeurd is met hun kindje.
    Mijn vriend heeft gezegt als er wat is, als we ook maar iets kunnen doen, of dat ze nodig hebben dat ze dat moeten laten weten. Zijn antwoord was dat ze het tot zondag wel druk hebben, dat ze het wel laten weten dan. Ik heb net haar geappt, met hetzelfde, of ze behoefte heeft aan bellen of langskomen. Als ze liever later contact wilt dat ik dat ook begrijp.
    Wat is dit niet te bevatten verschrikkelijk zeg! We zouden volgende week naar een kledingbeursje gaan samen.
    Hoe kan dit nou. Wat kan ik nou doen om ze te helpen, ze zien me aankomen met mij dikke buik.
    Het zijn zowiezo mensen die behoorlijk op zichzelf zijn. Zij komt uit Scandinaviƫ. Woont sinds 7 jaar hier, verhuisd voor de liefde. Haar ouders en broer zitten daar.
    Niet te bevatten wat ze nu meemaakt en nog moet doorstaan.
    Ik hoop toch wel gauw haar stem even te horen. Ik weet niet goed nu wat te doen. Waar ze behoefte aan heeft.
    Ik ga zo een kaart halen als onze dochter wakker is.
    Sorry meiden hier, dat ik dit forum nu zo bestempel. Maar laten wij dan maar heel dankbaar zijn dat er in dit topic zo veel goede berichten van ons af komen, het is zo f*cking niet vanzelfsprekend.
    Als iemand hier een idee heeft wat ik kan doen hoor ik dat graag, hoewel ik wel denk dat dat voor iedereen verschillend is.

Tijdens het schrijven van dit bericht, met een gezamenlijke vriendin aan de telefoon geweest. We hebben samen keihard zitten huilen.
    Mijn god, wat een toestand

17. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Jeetje, Queeny, wat heftig! Snap dat je het er moeilijk mee hebt. Geen leuk nieuws. :( Sterkte...

18. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Wow heftig Queeny. Kan begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt...zou eigenlijk niet weten wat je kan doen. De een heeft er behoefte aan om te praten e.d. maar de ander niet. En wat je zegt over het jou zien aankomen met je buik, ja kan me voorstellen dat ze daar niet op zit te wachten op dit moment...
    Het is in ieder geval geen leuk nieuws, sterkte er mee! :(

19. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Dames ik heb het beetje drukjes..
    Kom vanavond bijlezen & reageren..

Trouwens ik ben vandaag 23 weken.. *heerlijk* !!!:D

20. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Pfff queeny wat vreselijk zeg!!
    Echt heftig, lijkt mij inderdaad heel moeilijk omdat je natuurlijk zelf ook zwanger bent!
    Wat ligt geluk en verdriet toch dicht bij elkaar
    Veel sterkte!!!

Deel Deze Pagina