nieuw deel alweer en moest al 7 pagina's bijlezen haha queeny ik zeg ook een jongen hoor niet te missen chantal super dat alles goed was !
Anne; eigenlijk wilde we het niet weten, maar mijn vriend heeft dit beeld ontdekt op het filmpje dat we kregen van de 20 weken echo. De foto is een sceenshot. Olympische spelen volg ik een beetje. Vooral de xtreme sporten vind ik spannend om te kijken, halfpipe snowboarden enzo. Budgie; ik zou het echt niet durven zeggen, jongen of meisje. Meiden, allen bedankt voor het meekijken. We houden het erop dat we er behoorlijk vanuit gaan dat we een knullie krijgen. Omdat ik met 36 weken overgedragen wordt naar gynaecoloog ivm kijzersnee van dochter, en stel...ze doen nog een echootje dan gaan we dus wel vragen of ze ons vermoeden kunnen bevestigen. Ik vind dit wel echt een heel grappige situatie, het (eerst)niet willen weten en dan toch die speculaties.
Hallo dames hier een hele dag onderweg geweest... Vandaag geslaagd voor super mooie laminaat voor ons huisje onder construction en de officiele babykamer voor ons prinsessje.... Nu lig ikna 200 km rijden doodop mijn bed.. Morgen officiele dag dat we de sleutels van ons paleisje krijgen en dan begint het klussen... Slaaplekker meiden. Fotos volgen nogxxx
Pff...nog steeds wakker maar heel erg moe! Ben natuurlijk zenuwachtig voor morgen maar vriendlief snurkt als een gek doordat hij verkouden is dus dat werkt niet echt mee...en nog 4 en een half uur en dan gaat de wekker omdat we ook nog een stukkie moeten rijden voordat we bij het ziekenhuis zijn of nee de parkeerplaats haha! Nog maar weer eens een poging doen...*gaap*
Hoi dames! Tja queeny ik kan er dan weer niet zo overduidelijk n jongetje uit halen! Lekker onzeker gedoe allemaal haha! Budgie; geen idee? Gisteren n dag gehad vol afspraken Pff.. Breekt wel op. Niet hoeven werken en dan toch heel de dag van hot naar her!! Vandaag werken van 7-15.30, om 16.30 op school een bespreking over m'n man z'n dochter, om 18.30 weer weg thuis om ergens op te treden..! Lekker druk dagje dus weer!
Ik zal 24 februari de echofoto onder de neus van m'n VK schuiven, misschien kan zij d'r wat mee. Ben nu eigenlijk wel benieuwd of we een meisje of jongetje verwachten. Bedankt voor het kijken meiden! We wachten (on)geduldig af . Mom2Be92 ooh wat leuk! Succes met klussen! Stampertje lekker druk dagje dus! Veel plezier met optreden Juli Succes vandaag! Hoop dat je nog beetje hebt kunnen slapen.
Hihi jaaa super dankjewel meiden xxx Nu lekker klaarmaken en wegwezen...Arme vriend van mij kon heel de nacht niet in slaap vallen Maar ik? Sliep als een roos haha Succes juli!! Goedemorgen en fijne dag toegewenst nog meiden xxx