Queeny heel veel sterkte heb het niet helemaal kunnen lezen, omdat ik er gewoonweg niet goed tegen kan *piekerkontjehierzo*. Hoe erg ... Hier gisteren 23 weekjes zwanger, op naar de 24! Hebben jullie allemaal genoten van het lekkere weer dit weekend? Ik wel heel erg <3 heerlijk. Lekker met mijn newborn neefje gekroeld en flesje mogen geven en lekker gewandeld. Is het kindje van mijn schoonbroer en zijn vriendin die met 27 weken bevallen was . Het is een heerlijk spekkig ventje geworden. 25 februari was eigenlijk haar due date! Wat is de tijd snel gegaan zeg, het is nu 9 maart! Wow.
Bubbly, wat goed om te lezen dat het goed gaat met hem! Lekker genieten van de kleine man! Queeny hoe is het?
Heyy dames! We zijn net thuis, geweldig dag gehad met z'n 3'tjes (eigenlijk 4'tjes ) Heerlijk weer was he vandaag! word er vrolijk van!!! We zijn dus naar de stad geweest, park, dierentuin & macdonalds Owja ik heb trouwens vandaag ook pyjama's gekocht voor mini
@Lilaa, die van de smurfen is leuk!! Waar heb je die weg/besteld? En hadden ze nog andere soorten van de smurfen?
Hoi queenie, Wat een vreselijk verhaal vertel je...... Ik heb helaas zelf ook een staaltje van deze ellende meegepikt, en het is heel persoonlijk waar iemand behoefte aan heeft. Toen ons kindje overleed was een van m'n beste vriendinnen ook zwanger. Zelf had ik er bijvoorbeeld geen moeite mee om haar te zien met d'r buik. ( ik gun iedereen z'n geluk en hoop gewoon dat ze niet hoeven mee te maken wat jijzelf op dat moment meemaakt). Maar mijn vriendin daarentegen hield juist afstand omdat ze dacht dat ik t moeilijk zou vinden. En ik miste haar juist. Heb dit ook aangegeven gelukkig, dus toen was dat duidelijk. Gewoon er voor haar zijn zou ik zeggen. Dat is ook wel weer leuk aan verschillende soorten vriendschappen, iedereen gaat anders met de situatie om. Had bijvoorbeeld ook een vriendin die niet wist hoe ze kon helpen. En dat ze zich machteloos voelde. Zij belde op een dag en zei dat ze zou komen koken voor ons en boodschappen doen. Het klinkt misschien niet heel bijzonder, maar ik vond het heerlijk. Sterkte en ik hoop niet dat je zelf nu te bang wordt!
Ooohhhh al die leuke kleertjes! Jullie gaan me aansteken!! Alleen is nu m'n eerste prioriteit, waar gaat ons mannetje slapen? Gaan we verhuizen of verbouwen? Volgende week maandag weten we het waarschijnlijk, dan hebben we vve vergadering en weten we of de andere appartementbewoners toestemming geven voor verbouwing. Wordt tijd want ook begint de nesteldrang icm grote voorjaarsschoonmaak toe te slaan!
Volgens mij bij de h&m, en 1 soort.. Maar weet natuurlijk niet zeker, dacht ze hebben zien hangen toen ik gister bij h&m keek bij de babykleding Heb ff opgezocht: Kinderen | Alles bekijken | H&M NL
@budgie, tnx! Haha...erg jammer dat er maar 1 soort van is! Vind de Smurfen nog steeds erg leuk. Valt me wel op dat er meer jongens pyama's op staan dan voor meisjes en ben ook niet zo'n roze type. Vind die gestreepte nog meevallen!
Mini heeft bijna alles, moet alleen nog pampers & natte doekjes zetpil en infacol kopen. En de kinderwagen gaan ze deze week bezorgen! Wieg, matras, moltonlaken, hoeslaken, laken, deken ook allemaal besteld.. Kan niet wachten tot mini er is Ik duik mijn bed in dames, slaap lekker allemaal... *zwaai*
Libra; jemig! Dat is ook wel een portie ellende wat je in je omgeving hebt meegemaakt. Anne; bedankt dat je je ervaring deelt. Ik ben wel benieuwd hoe zij ermee omgaan. Ik vind dat moeilijk in te schatten. Ik laat gewoon af en toe wat van me horen, en zet daarbij dat ze niet hoeft te reageren als ze dat niet wilt. De ene keer reageert ze wel, en de andere keer niet. En dat is goed, natuurlijk. Vandaag is de dag geweest dat ze ingeleid is. Ik hoop dat het enigszins soepel verloopt voor ze. Wat was het prachtig weer vandaag. We zijn met een heleboel naar het park geweest. Gepicknickt, voetballen. We hebben ook veel aan onze vrienden gedacht en over ze kunnen praten. Sommigen kennen elkaar in die groep al 18 jaar. Dus dat is ook wel fijn voor de verwerking om zo samen te zijn. Het is wel zo dat het toch wel een stempel drukt op het zwanger zijn. Ik bedoel, het is heel tof om die ervaring weer te hebben, maar de eerste 12 weken zat ik af te tellen tot de goede termeinecho. Toen dat bloedverlies weken lang, en nu dit. Iedere keer dat ik mijn buik voel en zie bewegen ben ik blij en erg dankbaar. Nu is het nog even aftellen, nog 12 weken, tot de afspraak met de gynaecoloog is, over hoe en wat bevallen. Ik hoop dat het omvliegt voor ons. Ik heb nu al zin in de berichten van hier wie er al bevallen is, hoe het gegaan is....ik heb zin in die heerlijke tijden!
Heerlijk gevoel dat je alles in huis hebt! Nu kan je genieten, genieten en nog meer GENIETEN van je kleine Ik ben ook al goed op weg gelukkig, het geeft me erg veel rust..
Hi meiden! Lange tijd hier niet geweest. Net 'even' teruggelezen en heb veel gemist. Wel fijn dat alles met iedereen goed gaat op een aantal zeeeer herkenbare kwaaltjes na en het verschrikkelijke verhaal van jouw vriendin queeny. (Veel sterkte daarmee) Hier eigenlijk helemaal niet zo bewust bezig met zwangerschap. Ben nu 24 weken en heel erg blij, maar 'vergeet' soms wel dat ik zwanger ben. Zo ontzettend druk met verbouwing van ons nieuwe huis en straks verhuizing. Lees allemaal verhalen over zwangerschapscursussen, kinderkamertjes, kinderopvang, kinderkleertjes.. en denk: ik heb nog helemaal NIKS? We hebben nog niks gekocht voor de baby. Zijn er qua naam ook nog helemaal niet uit, zelfs geen top 10. Krijg steeds te horen van vriendinnen dat ik me bewuster met mijn zwangerschap moet bezighouden. Echt genieten. Maar in de praktijk blijkt dat lastig door de drukte. Wil ook gewoon zo snel mogelijk alles klaarmaken in het huis om dat wel te kunnen doen. Maar ziet er naar uit dat het pas begin mei wordt voor we kunnen verhuizen. Daarna alweer verlof. Voel me wel beetje slechte 'moeder' zo, maar dat nuchtere zit ook wel in mij. Gisteren kwam iemand in ons nieuwe huis kijken en werd er steeds gezegd 'ohhhh wat heb ik veel aan je gedacht en die kleine baby, ooooohhh wat hebben jullie het druk en wat een gedoe en oh oh oh' Toen dacht ik echt van: SHUT UP. Stel je niet zo aan, het is geen levensbedreigende ziekte, ik ben zwanger!! Durf ook al niet echt over iets te 'klagen' eigenlijk (soms duizelig, hoofdpijn, kuitkramp, moe) omdat ik dan meteen een blik krijg van: tsja, je hebt 40 uur drukke baan, megaverbouwing en je bent zwanger... Zo van: kan ook niet anders. En dan voel ik me eigenlijk gelijk schuldig, terwijl het volgens mij best 'normale' kwaaltjes zijn? Haha, merk nu dat ik dan bij jullie nu kom klagen : ) Fijn dat ik dat hier even kwijt kan. Zijn er meer meiden die weleens een zwangerschap hebben beleefd (of beleven) zoals ik nu? Waarin er gewoon even andere prioriteiten zijn. Wat overigens echt niet wil zeggen dat ik niet gruwelijk uitkijk naar ons kleine mannetje!!! Echt zoveel zin in het moederschap! Zometeen naar verloskundige. Even weer hartje luisteren, altijd fijn. Jullie een heeeeeeele fijne dag toegewenst!!!
Hoi Piggy, nee merk ik juist elke dag dat ik zwanger ben, veelal in pijnklachten haha. Maar lijkt me heerlijk als je gewoon alles kunt doen Wij zijn volop aan het klussen. Eerst de kamer van Joris, hij gaat vanaf morgen slapen in een halfhoogslaper. Moet zeggen dat ik me nu pas besef dat het toch wel hoog is en ik het toch wel doodeng vind. Hij is in januari 2 geworden. Gelukkig komt hij nooit zelf uit bed, dat is mijn geruststelling, maar ik vind het wel hoog. Dus maar allemaal matrassen etc op de grond leggen just to be safe. Donderdag beginnen we met Sjors haar kamer. En dan vrijdag, zaterdag en zondag nog klussen en dan zijn als het goed is beide kamertjes klaar. Hier begin ik trouwens striemen te krijgen op mijn borsten?? Herkent iemand dit? Buik niet, maar borsten wel. Heb nu ook al cup H echt belachelijk groot!
Ah ik heb juist echt precies het tegenovergestelde. Ben me elke seconde van de dag bewust dat ik zwanger ben. Komt ook gewoon doordat ik of last heb van mijn banden, of van mijn bekken, of van harde buiken, of de baby schopt mij vorrot ❤️. Maar wij moeten ook nog errug veel doen en aanschaffen hoor. We hebben nu wel de babykamer geverfd en tapijt gefixed. Eind deze maand/begin volgende maand de meubeltjes en dan is de babykamer ver af. Maar kinderwagen, box, wiegje and all that jazz moeten we nog. Eigenlijk zo goed als alles. Maar we hebben gelukkig nog even (hoewel de tijd echt mega snel gaat 3,5 maand is zo om) Ik vraag me ineens heel erg af watvoor wiegje jullie gaan aanschaffen/hebben aangeschaft :O?
Nog iemand last van enorme duizelingen? Zo ineens sinds gisteren. Moet je daarvoor de verloskundige bellen of is dat niet nodig?
Bij vraag altijd voor de zekerheid bellen Maar hoort er wel een beetje bij. Ik heb het ook wat sneller, want ik heb een lage bloeddruk. Dit is volgens de vk goed. Maar het kan bijv ook door bloedarmoede komen e.d, dus als je je er zorgen over maakt kan een belletje naar de vk nooit kwaad https://www.nutriciababy.be/nl/zwangerschap/mamas-gezondheid/paginas/duizeligheid.aspx
Ik heb mijn eerste pijnlijke harde buiken gehad. Verdulleme, dat lijkt me toch wel absurd vroeg toch...