Hier ook vrij moe, maar komt meer omdat ik er 's nachts zo vaak uit moet en ook heel erg slecht slaap doordat manlief niet thuis is...nu al meer dan een week niet! Onze kleine schopt eigenlijk altijd als ik rustig op de bank zit/hang/lig. Heb net heerlijk uitgeslapen tot 12.00 u haha...wilde eigenlijk nog wel even slapen maar toch maar niet gedaan. Gister heb ik eindelijk mijn/onze nieuwe/andere auto opgehaald! Wow...wat een luxe heeft dat ding zeg en zeeën van ruimte voor als straks de kleine er is! Super blij mee! @babykamer, muren e.d. zijn klaar alleen nog een doekje over de plinten i.v.m. saus spetters maar dat gaat manlief zijn moeder voor me doen. Half april dan eindelijk de babykamer en de kinderwagen e.d. Kan niet wachten! @striemen, alleen op mijn borsten en beetje op mijn bovenbenen maar verder (nog) niet op mijn buik! @3d/4d echo, ook wij doen dit denk ik niet i.v.m. het geld. Kunnen we nu beter voor de kleine zelf gebruiken. @wiegje/ledikantje, ik zit te denken om het ledikantje in eerste instantie bij ons op de kamer neer te zetten en daarna naar haar eigen kamertje. Babykamer is heel erg klein en als ik wel borstvoeding ga en kan geven doe ik dit toch in bed dus lijkt me dat handiger. Geen zin om daar dan een speciaal wiegje voor aan te schaffen! @buikje, zit hier ook wel al een tijdje in de weg. Hierdoor kan ik dus ook moeilijk bij de plinten komen om schoon te maken en ja de schoenen en sokken is ook wel een probleempje. Ook de gemeenschap tussen manlief en mij zit ie in de weg...maar ja allemaal voor een goed doel denk ik dan maar ookal vind ik het soms wel een beetje jammer! @queeny, sterkte meid. Weet niet echt wat ik er op moet zeggen...maar je kind verliezen is het zwaarste voor een ouder wat er bestaat! Hoop dat ik alle onderwerpen inmiddels gehad heb... Ik ga zo even naar de winkel in onze nieuwe bolide en daarna even foto's maken van de oude BMW om te verkopen! Fijne dag allemaal, het zonnetje schijnt ook vandaag weer!!
Nee , ik heb de 4D op zaterdag 12 april (zou iemand het op het lijstje willen zetten?) Alvast bedankt!
Dag dames! Ik ben hier een dikke week afwezig geweest....mijn humeur was niet om een feestje vab te vieren en had nergens zin in en een lange weekendje bij de center parcs geweest(en ik had geen internet). Gister thuisgekomen en het gaat stukken beter...ik denk gwn dat ik een relaxweekendje nodig had! Hoe gaat t met jullie? Xx
Die 'oude' stokke van Kaan was ook nieuw, toen hij 1,5 jaar had ik voor hem nieuwe stokke gekocht Stokke blue melange, lijkt heel erg op black melange. Omdat Kaan 1,5 jaar was, hebben we de stokke wieg helemaal niet gebruikt, en stokke zitje maar 2/3 keer gebruikt, ik weet heel dom van mij! Maar nu hadden wij dus ook stokke izi go nodig voor mini, (autostoel). Dus die wilden wij toen paar maanden geleden bestellen, alleen ze hebben ons verteld dat stokke izi go, nooit in de kleur blue melange is gemaakt.. Als optie hebben ze tegen ons verteld dat we autostoel black melange kunnen bestellen & gebruiken voor mini. Maar er zit toch wel paar tintjes verschil in kwa kleur. Dus toen hebben wij (2maanden geleden) ons nieuwe stokke blue melange verkocht op mp, en complete nieuwe besteld Stokke black melange. Toen Kaan nog baby was hadden wij Stokke beige daarna darknavy gebruikt, met 1,5 jaar stokke blue melange gekocht, maat die heeft kaan helemaal niet gebruikt, die hebben we dus 2 maanden geleden voor hele mooie prijs verkocht.
Hahaha, LiLaa is in pronkmodus! Mooi hoor. Wij recyclen de wagen van Ingmar. Bestellen wel een paar onderdeeltjes ter vervanging, maar dan is ie weer helemaal fris. Vind het zonde om een goed ding weg te doen.
Hier gebruiken de wandelwagen van Joris opnieuw. We hebben een Joolz, nu alleen een opstapstukje erbij kopen voor Joris, zodat hij ook mee kan bij lange stukken lopen. Verder is de wandelwagen nog prima, nog nooit iets aan gehad eigenlijk. We hebben destijds bewust een antraciet gekocht, ben ik nu wel blij mee, kan dus ook gebruikt worden voor een meisje. Een paar roze speeltjes eraan en hoppa.
Tip: Natusan sampoo/bad olie is nu 1+1 gratis bij Etos! Van Zwitsal kreeg Kaan uitslag, dus hier nooit meer Zwitsal. Ik ga nu naar Etos Natusan Sampoo & Bad Olie kopen.. Heerlijk neutraal!
Haha dat geloof ik dat dat niet goed is voor de nacht rust, hoe oud is Joris eigenlijk? Vind het zo leuk dat jij haar al bij haar naam noemt en Sjors klinkt echt super!