1 - 15 Juli 2014 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Sas, misschien niet super voor de nachtrust maar wel echt lekker haha. Morgen ga ik luieren.

Joris is in januari 2 geworden.
    En ik noem haar eigenlijk altijd Sjors, mijn ouders weten de naam ook al (Joris heeft het verklapt haha), niet dat ik het erg vindt hoor. Van mij mag iedereen het weten :). Soms denk ik dat ze reageert op haar naam, maar ja dat kan natuurlijk niet.

2. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Mooie wagen lilaa!!! Nog even en je kan er lekker mee pronken buiten;-p

Hier ook geen nieuwe wagen, wij hebben een joolz en deze bevalt erg goed.
    Wij kopen ook alleen nog een meerij plankje zodat onze dochter er straks op kan staan.

3. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Joris en Sjors vinden we samen ook leuk klinken :).
    Over de doopnamen (ze wordt niet gedoopt maar weet niet hoe je het anders moet noemen) zijn we nog niet uit.

4. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    haha sas, dat was wat ik ook stuurde. wij hebben ook een joolz en nu nog een meerijplankje haha

5. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    OW leuke leeftijd!
    Maar slaapt hij bij jullie in bed??
    Dat lijkt mij inderdaad ook heerlijk, alleen wil onze dochter daar nog niks van weten party time vind zij ;-p
    Hihi ach wat maakt het ook uit dat ze de naam al weten, hoort ze er toch al helemaal bij he :)

6. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hahaha ik las het ;)
    Heb je gezien wat de plankjes kosten??? Pffff ik schrok er wel van
    Marktplaats maar eens in de gaten houden.

Sjors en Joris klinkt inderdaad erg leuk!

7. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    iets van 70 euro vond het wel meevallen, maar vraag haar als kraamcadeau haha.

en nee Joris slaapt niet bij ons in bed, heeft hij nooit gedaan. Dan slaapt hij niet. Omdat zijn bed nu in de verf staat, slaapt hij in een campingbedje bij ons op de slaapkamer.

Sjors hoort er voor mijn gevoel al helemaal bij, ik wou dat het al zomer was :) elke dag kijk ik er naar uit. Ik kan echt niet wachten, ben zo benieuwd.

8. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    sas, jouw dochter en zoon zijn straks dicht bij elkaar jarig zie ik haha leuk man.

9. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Ja inderdaad 79 euro, vond het best veel geld voor zo,n ding.
    Wel te verwachten natuurlijk.

Ja klopt als deze baby besluit 2 wk later te komen zit er nog geen week tussen :)
    Zomer kindjes....

10. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Wij kopen ook niks nieuw hoor! We hebben er de vorige zwangerschap bewust voor gekozen kwaliteit te kopen zodat het ook nog prima gebruikt kan worden voor broertjes en/of zusjes. Neutraal was het ook omdat we toen ook niet wisten of we een jongen of meisje zouden krijgen. Je gebruikt het allemaal maar zo kort, vind het echt zonde van het geld!

We hebben wel een supergaaf bed gezien voor zoonlief. Dat gaat hem echt worden voor de kleine man!

11. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Lilaa: zoonlief ook allergisch voor zwitsal. Dat komt er hier ook niet meer in. Ik zweer zelf bij Balneum Hermal...

12. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Hoi Mom2Be!
    Welkom terug! haha ;) af en toe heb je gewoon ontspanning nodig! je moet je er gewoon aan toegeven.. :) En af en toe internet loos te zijn dat lijkt me ook wel lekker..

@Hier: gaat het prima !

13. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Frou, hier net zo hoor.
    Wat een gaaf bed trouwens! Daar zou hij vast met veel plezier in slapen

14. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Pff ben er net achter gekomen dat ik weer eens eczeem heb... :(
    Onderarm grote plek en bij mijn nek. Creme op gesmeerd en toen dacht ik; mag ik dit wel gebruiken...de apotheek die ik nu heb kent het product niet en die andere die ik ook nog heb mag wel maar liever niet... :(
    Iemand een idee wat ik er wel op kan smeren tegen de jeuk e.d.?

15. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Lilaa, gave wagen zeg!!

Wij gebruiken ook gewoon weer onze bugaboo, even ander kleurtje bekleding en klaar..

Heeft iemand al een borstkolf gekocht? Ik weet dat ze adviseren dit pas na de geboorte te doen, maar ik heb niet hele beste ervaringen van de vorige twee keer (kloven etc) dat ik blij was dat ik al een kolf had. Dus zit erover te denken om nu alvast een kolf te kopen.

Zwitsal gebruik ik ook niet, konden ze hier ook niet tegen. Gebruikte weleda (maar niet een hele lekkere lucht) en zarqa. Nu zag ik in duitsland een lijn van hipp en nog wat andere merken dus hoop dat ik daar iets vind dat wel lekker ruikt en niet teveel troep bevat.

16. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Wauw mooie wagen LiLaa!!

Mom2Be92 Welkom terug haha! Wat fijn dat je genoten hebt van jullie weekendje weg :).

Combiwagen hier een zwarte combi-wagen besteld, komt begin mei binnen; rond mijn verjaardag (leuk verjaardagscadeau haha). Heb inmiddels al wat roze speeltjes/dekentjes enzo ^^.

Hier krijgen we veel van schoonzus. Heb al meerdere tassen met kleertjes maat 50/56 en allerlei ander spul. Dus ga dat binnenkort maar is doorspitten :D.

Mijn oma is ook op zolder gaan zoeken.. Heb een zak vol kleertjes gekregen uit de jaren 60 wat mijn moeder/oom aan heeft gehad. Superlief alleen een (heeeeel klein) beetje uit de mode hihi :) ...

17. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb nog een plastic zak vol kleertjes die ik zelf heb aan gehad! Erg leuk alleen ook een beetje uit de mode. Ook heeft mijn mams toen iets gemaakt voor mijn armpje omdat ze expres mijn sleutelbeen hebben gebroken bij mijn geboorte...

Kinderwagen komt pas half april... :) en de babykamer ook!

18. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Juli85 Wel leuk om soms in te neuzen wat we vroeger hebben aangehad haha! Hier heb ik 1 setje die ik heb aangehad (en m'n moeder op de huishoudschool heeft gemaakt :)).. Vroeger kon in dat opzicht volgens mij alles. Het meeste speelgoed heeft m'n moeder ook nog op zolder bewaard ^^. Enige "tijdloze" wat m'n ouders hebben qua babyspul is een ledikantje en box.

Waarom hebben ze expres je sleutelbeen gebroken; als ik vragen mag?!? En is het verder allemaal goed hersteld?

Oeh ben benieuwd hoe de kinderwagen en de babykamer eruit ziet hihi!

19. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Lilaa; wat een prachtige wagen zeg!!

Frou; wij hebben ook alles nog van onze dochter bewaard dus dat gaan wij ook allemaal gebruiken. En bij haar wisten we niet of ze een jongen of meisje was, dus qua kleuren zitten we goed voor onze knul nu.
    Wat een mooi bedje zeg voor jullie zoon!!

Mom2be; welkom terug. Fijn dat je lekker kon opladen.

Juli; vervelend exceem. Ik heb daar geen verstand van, maar heb wel eens gelezen dat mentholpoeder kan helpen tegen jeuk. Misschien is dat wat om te vragen bij de apotheek?

Ise; een borstkolf heb ik nog van bij mijn dochter. Ik ga die weer gebruiken. Die heb ik toen na haar geboorte gekocht.
    Ik weet eigenlijk niet waarom ze het aanraden om een kolf niet gelijk te kopen, maar bij de vorige keer hadden we er in de eerste instantie 1 gehuurd van de thuiszorg. Dat was zo gebeurd met een half uur was mijn vriend terug met kolf.
    Maar je zal er maar net 's nachts verlegen om zitten....ik zou hem ook al aanschaffen.

Budgie en juli; fantastisch die oude kleertjes!

Ik heb gisteravond mijn vriendin een uur aan de telefoon gehad. Het was heel fijn om haar te horen. Donderdag wordt hun dochter gecremeerd.

Ik ben gister lekker crea bezig geweest, ik ga auto'tjes haken voor aan de mobiel die boven de box komt. Om hem wat minder meisjesachtig te maken. Dochter had een hele roze gekregen, dus die ga ik wat pimpen:)

20. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Wij zijn gisteravond naar de zwangerenvoorlichting in het ziekenhuis hier geweest. Niet zo veel nieuws gehoord. Zelfs voor mijn lief was het allemaal niet aardschokkend.
    Maar, jeetje... Beginnen ze die presentatie met 3 minuten lang pasgeboren baby foto's op muziek. Je kon de hormonen gewoon door de zaal horen gieren. Natuurlijk een heel auditorium vol met zwangere buikjes. :p

Ach, in principe heb ik het al eens gedaan dat bevallen, dus zal wel loslopen toch?

Deel Deze Pagina