misschien geld opzij leggen elke week. Je hebt nog een week of 6 voordat het begint. Het is ook voor een goed doel he. En belangrijk voor je lichaam. Maar leuk dat we het samen gaan doen!
Komt vast wel goed! Ja, ben heel erg benieuwd en idd leuk om het samen te doen! Groepje zit tussen de uitgerekende datum's van 26-06 en 17-07 zei ze!
Haha, maakt ook niet uit toch!? Is alleen al leuk dat je echt een groepje hebt wat allemaal rond dezelfde tijd is uitgerekend! Vind ik wel tenminste!
Hier vanavond weer zwangerschapsgymnastiek en dat groepje zit tussen de uitgerekende datums 16 juni 2014 en 13 juli 2014. Dus ik zit daar lekker middenin . Vanavond gaan we met de houding bezig, ben benieuwd!
Groot groepje dan Budgie? Wij zitten straks in een groepje van max 6 personen! Veel plezier vanavond!
Dankje, zal vast goedkomen hihi. Wij zijn met z'n vijfen. 20, 30, 32, 32 en vandaag ook met de "nieuwe" van 28
Zo, de lamp en nachtlamp van Woezel en Pip zijn besteld!! Staat zoveel leuks op de webshop maar heb alleen maar besteld wat ik nodig ben! Vond de mand ook erg leuk om de luiers in te doen maar die kunnen ook gewoon in de commode vond ik en het neemt alleen maar extra ruimte in beslag! Nu maar eens even een bak koffie! Fijne avond allemaal!
We zijn terug uit het ziekenhuis.Mijn vruchtwater is inderdaad ruim Maar wel nog binnen de norm.We worden verder goed opgevolgd en wachten de bloed en urine uitslagen verder uit. De echoscopist nam uitgebreid de tijd en keek alles na Ze heeft ons zelf in 3 en 4d laten gluren echt heel bijzonder
@Chantal, dat is fijn dat het nog binnen de norm is! En ook fijn dat ze het in de gaten houden! Gaaf dat jullie in 3 en 4D mochten gluren!
*smelt* manlief stuurde net voordat hij ging slapen love jullie! Pff, zo jammer dat ik nog 2 nachten moet slapen haha...mis hem echt! Wilde ik ff kwijt! Slaap lekker allemaal!
We zullen binnenkort wel bericht krijgen wanneer de cursus begint. Net terug van de film hartenstraat, opzich wel leuke film maar niet heel bijzonder.
Ja, eerst papieren geloof ik...maar duurt nog even want is pas vanaf ongeveer 28 weken. En als het goed is niet te laat op de maandagavond Jammer dat het niet echt bijzonder was! Maar altijd leuk om met vriendinnen gezellig naar de film te gaan!
Heel charmant.. Ik heb in m'n badjas en mijn wilde kapsel de deur opengedaan, omdat iemand het nodig vond heel lang aan te bellen. Kreeg een doos in m'n handen gedrukt en de felicitaties ?!? Wat blijkt.. Is het mijn kraampakket van Univé . Wist niet dat ik die nu al kreeg haha.
Haha budgie lekker hoor! @ juli kan je je mannetje missen he fijn dat het nog maar 1 nachtje is nu! Leuk al die cursussen! Ik heb er 2 gedaan dus wel een beetje gehad eigenlijk maar ga weer joga en zwemmen doen. Wat een weertje he!
ik ben bij de eerste echt zo ontzettend afgeknapt op de cursus, niet normaal hee! Dus deze keer geen cursus. Ik geloof het wel.
Inderdaad nog maar 1 nachtje...ben toe aan een paar nachten goede slaap! Volgende week slaapt hij de hele week thuis in ieder geval! @cursus, ik heb geen cursus gedaan ooit want het is onze eerste dus ben heel benieuwd wat het is. Baat het niet schaad het niet. Zwemmen wil ik ook gaan doen, vind sowieso zwemmen leuk en fijn. Half mei naar het ziekenhuis voor een infoavond en daar ben ik ook reuze benieuwd naar! @budgie, haha in je badjas! Lekker belangrijk toch?! Maar wel mooi op tijd dat je nu al je kraampakket hebt! Ik zit nu ook in mijn badjas hoor, zometeen maar ff aankleden e.d. en eten en dan vanmiddag met mijn ma naar de babydump...niet erg veel zin in maar goed...moet maar ff! Vanavond ga ik weer een halve avond naar dansen en dan nog 1 nachtje slapen!! Fijne dag vandaag meiden! En geniet van het weer, de zon schijnt hier!
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missillie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (29 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mom2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iriz83 (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lady1987 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anne1234 (40 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 17 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) Tot nu toe: Jongens:12 Meisjes:13 Verrassing:2 ♥ AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ Frou81: 14 maart - controle VK! Bapsie: 15 maart - controle VK! (13:00 u.) LiLaa: 17 maart - controle gyn! (10:20 u.) Juli85: 17 maart - controle VK! (10.30 u.) Bubblybaby: 24 maart - controle VK! (19:00 u.) Budgie: 24 maart - controle VK! (13:00 u.) Lady1987: 24 maart - controle VK! Curly79 : 25 maart - controle gyn! Goo: 25 maart - controle VK! (17:15 u.) Haiko7: 25 maart - 3D/4D echo! Bubblybaby: 28 maart - 4D echo! (11:15 u.) LiLaa: 8 april - controle gyn! (09:20 u.) Sas27: 11 april - 3D echo! Goo: 12 april - 4D echo! (11:00 u.) LiLaa: 14 april - 4D HD Live Pretecho! (15:00 u.) LiLaa: 28 april - Groei echo + controle gyn! (09:00 u.) ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 ----------------------------------------------------------------- Goo en Haiko7 ik heb jullie 3D/4D echo's erop gezet! Wil iedereen even de lijst controleren of alles nog klopt ?