Juli85 Ik was ook super verbaasd, meende me te herinneren dat ze zeiden dat het in de 7e maand werd bezorgd . Achjaa 1,5 maand eerder, ben in ieder geval voorbereid haha! Succes en toch nog veel plezier gewenst vanmiddag met je ma.. Hopelijk vliegt voor jou de dag (en nacht hihi) om en is je mannetje morgen weer lekker bij jou ! Goo Graag gedaan! Ben maar even op de laptop gegaan, aangezien ik rond de 20 pagina's moest terugklikken haha . Wokken vanavond met mijn collega's wokken, want er gaat een collega met pensioen. Ik zit nu de menukaart al even te bekijken met wat ik wel en niet kan gaan nemen hihi .
Trouwens, ik heb een vraag! Een paar maanden terug heb ik mij ingeschreven voor de catalogus van de Baby-Dump maar ik heb tot op heden nog steeds niks gehad! Iemand hier ook last van?! Ik ga er vanmiddag heen en zal het dan weer een keer aangeven, heb dit de vorige keer ook al gedaan! @budgie, indd dan heb je het nu al binnen hoef je je daar niet meer druk om te maken! Ik hoop ook dat de dag voorbij vliegt!
Ik krijg altijd alle folders van de Babydump via de post. Kan me niet eens herinneren dat ik dat heb aangevraagd ofzo
Ik dus helemaal niks, alleen van Baby Park...en als je de catalogus aanvraagt krijg je er ook wat leuks bij voor de kleine dus vind het vreemd!
Hihi dat dacht ik al Budgie! Maar iig bedankt voor het aanpassen! @Cursus: Gister de eerste zwangerschapsjoga gedaan. Het was best leuk en interessant. Er werden relax houdingen gedaan. Houdingen wat minder belastend is voor je buik/rug. En een stukje meditatie! We zaten wel met een groep met 10 vrouwen. Wisselend van 24 weken (wat ik ben) en 30 weken zwanger. @Reclame: Ik krijg best veel baby reclame met de post. Babydump, Babypark, Prénatal etc! Als je je 1 keer al aanmeld bij een website krijg je die dingen al.
Babydump: Ik heb hem zelfs 2 x gehad! Geen idee waarom. Er zat een paar sokjes bij. Je kan daar ook een pakket ophalen met een bon uit de catalogus. Die is wel zeer interessant! Echt een leuk pakket! Met bruikbare dingen. Rompertje, speen, knuffel, bewaarbakjes. Bekertjes en meer. Die was echt de moeite waard. Misschien kan je dat bonnetje ook ergens printen op hun site. En anders ter plekke ff catalogus scoren en ter plekke invullen. Toch veel plezier vanmiddag.
Dat pakket heb ik inderdaad al opgehaald vorig jaar ofzo! Maar had het wel leuk gevonden om de catalogus te krijgen en dus indd de sokjes e.d. We zullen zien vanmiddag...
wil iemand mij afspraak er op zetten 31 maart controle vk ik ben zooooo chocolade verslaafd, zo gek is het nog nooit geweest ik heb de doos van prenatal aan gevraagd maar krijg kreeg bericht dat ik het op kan halen... duurt wel erg lang. de box van de etos vond ik ook niet veel aan de vorige keer, dus die laat ik nu lekker zitten
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missillie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (29 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mom2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iriz83 (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lady1987 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anne1234 (40 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 17 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) Tot nu toe: Jongens:12 Meisjes:13 Verrassing:2 ♥ AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ Frou81: 14 maart - controle VK! Bapsie: 15 maart - controle VK! (13:00 u.) LiLaa: 17 maart - controle gyn! (10:20 u.) Juli85: 17 maart - controle VK! (10.30 u.) Bubblybaby: 24 maart - controle VK! (19:00 u.) Budgie: 24 maart - controle VK! (13:00 u.) Lady1987: 24 maart - controle VK! Curly79 : 25 maart - controle gyn! Goo: 25 maart - controle VK! (17:15 u.) Haiko7: 25 maart - 3D/4D echo! Bubblybaby: 28 maart - 4D echo! (11:15 u.) Sas27: 31 maart - controle VK! LiLaa: 8 april - controle gyn! (09:20 u.) Sas27: 11 april - 3D echo! Goo: 12 april - 4D echo! (11:00 u.) LiLaa: 14 april - 4D HD Live Pretecho! (15:00 u.) LiLaa: 28 april - Groei echo + controle gyn! (09:00 u.) ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 ----------------------------------------------------------------- Sas27 ik heb je controle erop gezet! Wil iedereen even de lijst controleren of alles nog klopt ?
Bizar... gaat net de deurbel, staat de postbode voor de deur met de zwangerbox van de etos... die ik al lang geleden opgehaald had... er zitten gelukkig wel andere tijdschriften in. Ze zijn in de winkel vast vergeten mijn bon te verwerken ofzo. Nu lekker in het zonnetje lezen met wat te drinken en een verse gevulde koek van de bakker...
Ik krijg kraampakket via Zilveren Kruis Achmea maar denk dat dat nog wel ff duurt! Nu ik dit weer aan het lezen ben, merk ik dat ik vergeten ben dat aan te geven van de catalogus! Pff...muts dat ik ook ben! Ze hadden een paarse klamboe in de aanbieding (degene die zij zelf gebruikten) en die heb ik gekocht incl. de lamp die er bij hoort voor 25,- totaal! Haha...wilde de lamp eerst niet hebben maar gezegd dat als ze hem er voor niks bij deed ik hem wel wilde hebben maar uiteindelijk voor 2 euro extra erbij! Heb nog een paar dingetjes gekocht die ik nodig had en een kledingsetje van mijn ma gekregen... Lakentjes voor kinderwagen heb ik nu ook en haarborstel met kam en een 2e dekentje. Dus zo goed als alles binnen! Alleen nog wat voor de stopcontacten en het badje e.d. en dat is het denk ik! Haha...
Budgie, dat is snel, nu al je kraampakket! Ach je kan m maar alvast hebben Uitzet, ik moet nog wel het eea. Kleine dingen, zoals kruiken, verzorgingsproducten, nog 1 wieglaken etc. En met de mama mazzeldagen een set bekleding voor de kinderwagen. Zijn die nou in maart of april?
Baby-Dump Brochure Hiervan direct het eerste setje maar dan wel dat vestje en legging en rokje maar ook een jurkje allemaal in maat 62! Dacht laat het ff zien!