Kan weer eens niet slapen en zit ff beneden op de bank wat fruit te eten en toen..... Voelde ik ons meissie voor het eerst! Ein-de-lijk! Fijn hoor! @juli mooi pakje hoor! Die heb ik ook al in de hand gehad maar nog net niet gekocht.
Wauw Rumour, wat moet dat heerlijk zijn om eindelijk je meissie te voelen ! Vanaf nu zul je haar wel vaker voelen, geniet ervan hihi.
Ik ben trouwens begonnen met zwemmen. Vorige keer diverse yoga en bevallingscursussen gehad waar ik persoonlijk niks aan heb gehad. Nu wil ik gewoon in conditie blijven. Dus vanaf nu 2x per week zwemmen, baantjes trekken. Ik moet zeggen de eerste keer is super bevallen. Helemaal happy mee. Verder heel druk aan het klussen de kamers zijn leeg, en voorbehandeld, Joris zijn bedje is zo goed als klaar, nog alleen de sjablonen erop. Alles is afgeplakt. Zo meteen de kleuren aanbrengen
Hoi meiden Hoe is het met iedereen? Zijn hier de afgelopen weken erg druk geweest. Basis van de babykamer is nu af. @frou kreeg gister ook plots nog een keer de etos doos per post aangeboden terwijl ik deze al had opgehaald..erg vreemd maar ja. @ rumour heerlijk he die bewegingen in je buik..je zal je beebje nu wel vaker kunnen voelen. Gister had ik ff een flinke emo dag, kon om alles huilen en was bekaf. Nu lig ik nog even lekker in bed en is hubs met de kleine beneden. Even relax opstarten vandaag.
Rumour, heerlijk zeg. Ik wilde even wat met jullie delen. Ik lag vanmorgen om tien voor zes zo een beetje half wakker te zijn, op mijn rug en met mijn handen op mijn buik. Gewoon even zo'n semi-dromerig momentje met mijn ukje. Kleine nestelde zich lekker tegen mijn handen aan. Ik voelde hem wel bewegen maar hij was heerlijk ontspannen. Ging om zes uur in eens de wekker van mijn lief. Uk schrok zich blijkbaar een hoedje want op dat moment was het in eens een drukte van jewelste in mijn buik. Trappeltrappeltrappel!!! Man lief drukt op snooze en uk kalmeert weer. Negen minuten later weer: piep-piep-piep! - Trappeltrappeltrappel!!! Hahaha, volgens mij is met zijn oortjes niks mis.
Rumour wat fijn zeg!! Vanaf nu ga je het alleen maar vaker voelen Geniet er maar lekker van Het is zo speciaal!! Vandaag gaan we dan eindelijk verf halen, en morgen de kamers schilderen. Zo veel zin aan.
Vandaag ben ik ook 24 weken zwanger!! Gister heerlijk gewinkeld en hebben we gekeken voor een wagen! We hebben gekozen voor een Joolz Studio grijs..
Ohh mooi Goo! wij zaten te twijfelen tussen die en de Joolz Day Earth Elephant grey, die is het uiteindelijk geworden.
Dankjewel dames.... Een beetje late reactie hiero haha Het is idd af en toe heerlijk internetloos zijn alhoewel ik soms niet zonder internet kan...hier gieren de hormonen door me lichaam...ik huil voor alles en bijna alles irriteert mij..bah...maar goed mijn b.i laat zich ook weten dat ie aanwezig zal zijn heel me zwangerschap.. Maar goed heerlijk luie dagje op mn bed... Strakkies met vriendlief naar den haag op bezoek bij vrienden...
Awwhh dames!! Wat leuk he?! Het gevoel die je krijgt als je kleintje beweegt.. Gisteravond toen we naar bed gingen waren ik n mijn vriend ff aan t babbelen toen ineens begon ons kleine meid te schoppen...toen vriendlief zijn hand op me buik heeft gezet..stopte ze..dus toen zei me vriend...."Z*** schop even voor papa" nou toen was het en feest in me buik met de hardste schopjes ooit!! Geweldig moment! Happy 24 goo en lila!!
@rumour, oh wat leuk!! Eindelijk!! Ik heb momenteel weer last van obstipatie, heb er gewoon buikpijn van! Ben net uit bed maar niet echt bijzonder goed geslapen. 1x uit bed geweest vannacht. Straks als het goed is manlief ophalen met onze nieuwe auto...ben benieuwd hoelaat hij belt! Wel een beetje een druk weekend voor de boeg maar t is niet anders! Hij is volgende week de hele week 's nachts thuis in ieder geval!!! Het weer is minder vanaf vandaag...maar toch fijne dag meiden en een heel fijn weekend!
Hier dames met een kruidvat voordeelkaart? Ik kreeg vandaag per mail de aanbieding voor een midpack pampers new baby met 50% korting. Heb dus zojuist het maximale wat mocht (nl 3 pakken) gekocht, en moest lekker maar 15 afrekenen. Zelfs die vrouw van het kruidvat was verbaasd!
Zo dat was me een schoonmaakdagje ! Heerlijk dit weer. Vanavond m'n vriend z'n broer weer eens opzoeken, fijne dag nog! Goo congratzz met je 24 weken!!