♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missillie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anjo38 (38 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (29 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mom2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iriz83 (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lady1987 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anne1234 (40 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 17 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) Tot nu toe: Jongens:12 Meisjes:13 Verrassing:3 ♥ AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ Bapsie: 15 maart - controle VK! (13:00 u.) LiLaa: 17 maart - controle gyn! (10:20 u.) Juli85: 17 maart - controle VK! (10.30 u.) Bubblybaby: 24 maart - controle VK! (19:00 u.) Budgie: 24 maart - controle VK! (13:00 u.) Lady1987: 24 maart - controle VK! Curly79 : 25 maart - controle gyn! Goo: 25 maart - controle VK! (17:15 u.) Haiko7: 25 maart - 3D/4D echo! Bubblybaby: 28 maart - 4D echo! (11:15 u.) Sas27: 31 maart - controle VK! Mom2Be92: 4 april - controle VK! LiLaa: 8 april - controle gyn! (09:20 u.) Sas27: 11 april - 3D echo! Goo: 12 april - 4D echo! (11:00 u.) LiLaa: 14 april - 4D HD Live Pretecho! (15:00 u.) LiLaa: 28 april - Groei echo + controle gyn! (09:00 u.) ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 ----------------------------------------------------------------- Mom2Be92 ik heb je afspraak erop gezet!
Anjo38 wat fijn dat je nagenoeg geen klachten hebt (gehad)! Ik deel ook het gevoel dat ik het super bijzonder vind dat er echt een mini mensje in mij groeit. Hoe dat zo kan.. Natuurlijk weten we allemaal hoe het "ontstaat" en groeit, maar dat zoiets kleins, uitgroeit tot een mooi lief prinsje/prinsesje dat is toch wel erg bijzonder. En dan het getrappel, mijn placenta ligt aan de achterkant, dus voel ons meisje erg goed. Hoop dat jij het ook snel duidelijker gaat voelen, is echt zo heerlijk al dat getrappel in je buik . Verder ben ik nu (*staat op de weegschaal*) bijna 4 kg aangekomen (vanaf mijn startgewicht). Juli85 nog gefeliciteerd met je 23 weken en wat fijn dat manlief weer thuis is! Geniet er lekker van ! Libra nog gefeliciteerd met je 25 weken. Meiden de tijd vliegt! *25 weken dansje*
Wauw al weer 25 weken! hier 24 weken! Joehoe ! Ja meiden het is ook zo bijzonder een klein mensje in je buik nr 3 en nog steeds zoooo bijzonder! Geniet meiden! Ook al zou ik willen dat het al juli was hihi. Yee mannetje is thuis van werk en heeft de blije doos mee! Leuk leuk zo maar ff uitpakken!
vanaf hoeveel weken moest je de baby zijn rimte nou herkennen? ik voel de laatste 2 dagen de baby veel minder vaak en hard dan de weken er voor
Welkom Anjo! Ja bijzonder hè dat dat zo in je groeit. Ik ga soms extra vroeg naar bed zodat ik lekker van het geschop van Gordon Zola kan genieten. Heerlijk, Haiko doe je wel beetje rustig aan! Ik ga lekker slapen, headache
'L Odyssée de la Vie www keepvid com' bekijken op YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=sjUE9-Btios&feature=youtube_gdata_player Deze wil ik jullie niet ontnemen, prachtig! Fijne dag allemaal!
Jeeeeej vandaag 23 weken! En vandaag ook controle bij de verloskundige. Ben benieuwd. Ik ben inmiddels 3 kg aangekomen!! Ze is erg beweeglijk
Goedemorgen iedereen! Goed weekend gehad? Ik heb een relax weekendje gehad.. Niet heel veel gedaan! Anjo: Welkom! En veel kletsplezier! Stampertje gefeliciteerd met je 23 weken! Zia gefeliciteerd met je 24 weken!! Vandaag werd ik wakker met gevoelige buik.. ik kon niet meer op mn zij liggen.. Dus ik heb vanaf 3 uur liggen draaien.. Gelukkig gaat het wel goed en ga ik er weer tegen aan op mn werk!
Hier ook 2 slechten nachten achter de rug.Flinke keelpijn,hoesten etc.Komt niet vaak voor dat mama echt ziek is en boven in bed blijft liggen.Normaal ga ik onder op de bank liggen als er wat is.Mijn kids vonden het dan ook helemaal niks dat ik boven was.Ik heb ze uitgelegd dat ook mamas een griep kunnen krijgen
Goedemorgen meiden!! Hier lekker geslapen.. Wij gaan zo naar Gyn, ik heb vandaag controle en echo'tje *zwaai zwaai*
Hier ook met een half uurtje bij de vk zijn! Vannacht verschrikkelijk gedroomd...heb helaas alleen controle maar vannacht had ik ook een echo haha!! @chantal, beterschap!
Pff das kut. Griep gaat wel weer rond heb ik het idee. Hier komt het omdat ik normaal al een schijterd ben 's nachts en nu natuurlijk super licht slaap ;( helpt niet echt. Schrik overal van wakker. En nu ben ik zo moe, mijn ogen vallen bijna dicht en zie door die moeheid steeds van alles in mijn ooghoeken en ben mega alert, is echt heeeel irritant. Wil zo graag een dutje doen.
De komende week zat ik niet tot amper reageren op het forum en facebook. We vertrekken zo op vakantie, jippie!!! Sjors is echt de hele dag actief en dus vannacht ook. Ik dacht dat ze zoveel sliepen in de buik hmmm... Ze ligt er laag, ik voel constant plopjes in mijn hum. Een vervelend gevoel, alsof ze er bijna uit valt haha.
Herkenbaar! Hij ligt bij mij meestal met zijn hoofdje schuin rechtsonder en kontje linksboven (dus diagonaal) en duwt ook graag daar beneden. Hij schopt dan boven en zet zich af waardoor hij me ook erg laag raakt met hoofdje en/of handjes/schoudertjes etc *ponk-ponk* Krijg niet echt plopjes, maar denk soms wel "jemig wat doe jij daar zo laag" . Sowieso vindt hij stretchen ook super leuk.... vooral bij mijn navel niet heeeel prettig xD haha. Oja veel plezier op vakantie