1 - 15 Juli 2014 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Wauw chantal moooii. Hoezo minder in de mood?

2. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Onze zoon wilde niet wakker worden en lag vaak met zijn gezicht in de placenta geduwd.Ik vond het in ieder geval heel bijzonder om een kijkje in de buik te nemen

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Mooie spulletjes allemaal Lilaa.

Wij kopen eigenlijk helemaal niet zo veel nieuw, maar toch ziet de babykamer d'r heel anders uit dan bij Ingmar. Bij Ingmar wisten we niet wat ie ging worden, dus was alles vrij neutraal gekleurd. Nu zitten er veel meer blauwtinten in. We hebben best een boel van de HEMA en de Ikea. Heb laatst trouwens het wikkeldekentje van de prenatal gekocht. Die kan ook in de maxi cosi. Die zag ik bij mijn schoonzusje en dat leek me zo handig, en hij was in de aanbieding voor maar een tientje.

4. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Chantal, leuk dat jullie de 3d echo gehad hebben! Mooi

Lilaa, als wij een jongetje hadden gekregen had ik ook van alles van baby's only op het oog. Mooie spullen! Heb nu het eea van koeka, maar misschien dat ik de voetenzak van baby's only doe als ik die van koeka te dun vind.

Libra, leuk ik dat, als je met kleine aanpassingen toch iets heel anders krijgt!

Roos6, al behang kunnen kiezen van pip? :) Moet er veel gedaan worden in jullie nieuwe huis?

5. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Oei Roos! Bloed bij overgeven:( ja goed dat je er wat voor gehaald hebt.

Haiko; spannend, ik hoop voor je de dat die drie nachtjes omvliegen.

Lilaa; mooie spullen!
    En bedankt voor de tip van trekpleister. Ik zelf heb 4 pakken luiers kunnen halen, voor het kleintje en voor dochter. En mijn vader kreeg maar liefst 8 pakken mee!

Chantal; wat tof zeg die 3D echo. Je hebt wel een paar hele mooie plaatjes!

6. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Smelttttt

7. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Bedankt meiden!
    Ik vind ze ook heel mooi, ben helemaal weg van baby's only :D

@queeny: Geen dank meis! Ik heb ook lekker 4 pakken pampers gekocht! :D

Wat gaan jullie eten?
    Wij eten vandaag bij mijn ouders, ze gaat lekker koken..

Fijne dag allemaal!

8. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Net een heerlijke salade voor op toastjes gemaakt van Makreel! Jammie!!

Vet veel zin in dinsdag als de meubeltjes enz komen! Zag wel dat ze erg vroeg komen maar goed dat heb ik er wel voor over! :)

Hier eten we straks sla en gebakken aardappels en vlees! :)

Eerst MotoGP kijken! ;)

Fijne avond

9. Roos6

Roos6 Niet meer actief

MOm2be, voor welk programma worden jullie gefilmd? Ik hoop niet: Help mijn man is klusser :)

Ise: Ja ik ben eruit met het behang. Het wordt roze behang met allemaal kleine roosjes...en ja, natuurlijk van PIP hihihi...

Leuk CHantal die echo...heb je nu echt al een beeld van jullie kleintje kunnen vormen? Het lijkt me echt leuk hoor zo'n echo.
    Haiko, jij nog eventjes geduld hebben...zet jij ook een foto op ZP?
    Vind het leuk om mee te genieten!

Lilaa, jij bent weer lekker losgegaan met shoppen :) Nu heb je alles schrijf je, maar stiekem geloof ik niet dat je nu stopt met kopen hihihi je verzint vast nog wel iets leuks om te halen voor jullie mini

Hier straks ook lekker gebakken aardappeltjes met een schnitseltje met champions en uitjes. Maar ik wacht even tot de kleintjes op bed liggen (die krijgen natuurlijk ook eerst eten...) en dan gaan we even gezellig met de grote kinderen eten. Even extra aandachtsmomentje voor hen. Heerlijk die zondagmiddagen!!!!

10. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Juli, ik lees net nog dat jullie dinsdag de meubeltjes krijgen. Leuk, leuk...lekker inrichten. Maakt het allemaal weer "echter" hè? Geniet lekker van het klaarmaken van het kamertje!

11. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Rumour, wat een klus he verhuizen.....maar nu lekker rustig aan alles een plekje geven in je nieuwe huis. Duurt toch altijd even voor alles weer een plekje heeft. Succes hoor!
    En nu lekker aan de gang in de babykamer of heb je dat ook al direct klaargemaakt met het klussen?

12. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    hahahaa jullie kennen mij nu al heel goed zie ik :D
    Mini heeft nu wel alles, maar of ik nu kan stoppen met shoppen??? hahaaha ik denk het niet.. Ik ga dinsdag nog naar prenatal.. 😂😂

13. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Slaap lekker lieve meiden!
    Hopelijk slapen vannacht heel goed!

*welterusten*

14. Rumour

Rumour Actief lid

30 okt 2013
    286
    0
    0
    Commercieel medewerkster binnendienst
    Drenthe
    Muren zijn gesaust en laminaat gelegd. Verder nog niks gedaan. Rest van het huis moest eerst af. Half april komt de babykamer en dan ga ik los! :p lekker op mijn gemakkie. Morgen lekker nog een dag vrij en de laatste dozen uitpakken.

15. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Ik ga woensdag denk ik ff naar Prenatal maar kan hem ook bestellen bij Baby Dump...kost daar €22,50 en dus gratis bezorging en dan kan hij ook in het wit! :) Heb het uiteraard over de hangmat...
    Morgen gaan we de babykamer schoonmaken en dinsdagmorgen tussen 08.30 u en 09.30 u komen ze de meubeltjes e.d. brengen.

Ben zo slecht in onthouden wat er op de vorige pagina stond dus weet nu al niet meer wat ik wilde zeggen...sorry!!! :(

Ik ben wel ff klaar met shoppen verder eigenlijk :) Alleen nog een hor, rolgordijn, 2 witte plankjes en houten letters voor ons meisje haar naam...wat doen jullie met de muziekmobiel? Ik zit te denken dit gewoon te vragen als kraamcadeau maar wil er 1 voor de box en 1 voor op slaapkamer. Denk dat ik dat ook doe voor die speeltjes in de kinderwagen/maxicosi...

Weltrusten!!

16. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    hihihi heeel veel plezier LiLaa verwen je kindjes maar goed!

17. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ik slaap in de nacht heel goed, maar mijn dromen phoe die zijn gewoonweg bizar te noemen haha. En niet eens over zwanger zijn of kinderen, maar gewoon echter bizar, ik zou zo films kunnen maken haha.

Nog 1 nachtje slapen en dan de echo, super super super super super benieuwd.

18. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Haha ik loop op sommige echt achter qua dingen kopen voor mn meisje.. :)
    We doen rustig aan en verdelen t een beetje per maand wat we willen kopen.. Het kamertje is bijna klaar ( de meubels staan ) dus we kunnen binnenkort gaan inrichten

19. Curly79

Curly79 Actief lid

2 mrt 2008
    266
    11
    18
    eindelijk! morgen is het mijn beurt om op controle te gaan.. :) hopen dat ukje goed gegroeid is.

Ondertussen heb ik ooooook flink geshopt voor ukkie op internet hihihih :D (k heb geen tijd in de week om winkeltjes te bezoeken) en deze week moet normaal gezien alles geleverd worden. Voor mezelf heb een leuke luiertas gescoord van Pink Lining Yummie Mummie en afgelopen zaterdag een paar zw hemdjes en leuke truitjes gekocht

onze woonkamer hebben we gisteren afgewerkt, was vermoeiend maar het resultaat is prima, alleen moet ik alle kasten nog leeghalen en gigantische veel rommel weggooien. Nu zaterdag gaan we de meulbeltjes halen voor de ukkie :D Kijk er naar uit!

20. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Even om jullie raad vragen.

Ik voel me sinds de 22 weken zwanger met momenten echt somber, voel me vaak ongemakkelijk in mijn lichaam, daarnaast ben ik echt dood en dood moe. Soms gaat het even en dan val ik letterlijk bijna in slaap. zoals ik al zei slaap ik over het algemeen heel goed, droom alleen vel.
    We hebben inmiddels een huishoudhulp om me te ontlasten, maar ik blijf dus moe. Wel of niet aangeven op het werk? Of juist aangeven bij de verloskundige? Wat zouden jullie hiermee doen, gewoon doorgaan?

Deel Deze Pagina