@haiko: vervelend zeg! Ik zou het aangeven bij de vk. Mss heb je ijzer tekort? En afhankelijk van wat zij zegt kun je het op je werk aangeven.
Hier precies het zelfde ook vanaf een week of 21. erg vervelend die moeheid. ik zou het wel even aangeven bij de vk.
laatste dagen ontzettend last van harde buiken en rugweeen net naar de ziekehuis gegaan.....alles was geluukkug goed baarmoederhals was 3,5 netjes dus .....volgende week maar weer even laten nakijken i.v.m. met een lagebaarmoederhals de vorige keer
oei misillie, dat is vervelend, maar blij dat alles goed is. hoe voelen rugweeen aan? hier ook dagelijks harde buiken, ze houden soms erg lang aan, zeer vervelend moet ik zeggen.
@haiko, ik zou ook denken aan ijzertekort?! @missillie, gelukkig is alles goed! Wel fijn dat ze het in de gaten houden!
Haiko; ik zou het ook even aangeven bij de verloskundige. Missillie; fijn, die extra controlle. Hier eigenlijk niks te klagen. Ja...ik voel wel dat ik zwanger ben, kortademig, maagzuur, sneller pijn in mijn onderrug...maar over het algemeen doet mijn lichaam goed mee. Ik doe alles wel een tandje langzamer. Het is een enorm verschil met de zwangerschap van dochter. Toen was ik nu al 100% in de ziektewet omdat ik geen stap kon zetten vanwege bekkeninstabiliteit. Ik doe trouw mijn oefeningen iedere dag, of dat het nou is, of dat het gewoon een hele andere zwangerschap is?....
Voelen jullie je kindje ook zo goed, als je je handen op je buik legt? Ik voel hem soms heel goed omhoog komen, en dan kan ik hem heel goed in mijn palmen voelen. Ene kant van mijn buik is dan leeg, en waar hij ligt voel ik echt een lichaampje. Heb het mijn moeder ook laten voelen, maar die vind het eng om zo 'hard' te duwen
Goedemorgen allemaal? Heeft iedereen lekker geslapen? @Hier: Ik ga zo Kaan wakker maken, en we daarna saampjes naar de stad.. Eerst even bij Laplace ontbijten, en daarna gaan we naar de Prenatal.. De mama mazzel dagen is vandaag begonnen Ik wens jullie hele fijne dag! & Geniet lekker van het zonnige weer! *zwaai*
Hier geen mama-mazzel-dagen, maar mama-heeft-veel-vergaderingen-dagen-en heeft-het-veel-te-druk-op-haar-werk-dagen Nou ja, ook een teken dat de "zaken" goed gaan, maar zou soms ook wel eens iets meer vrij willen hebben... Ik hoop toch echt in juni een soort van bevallingsverlof in te kunnen plannen voor mezelf, zou wel lekker zijn...Bij mijn jongste was ik 's ochtends nog aan het werk en 's middags is hij geboren en in het kraambed heb ik alle salarisbetalingen nog lopen doen voor mijn personeel...oeps....proberen dat deze keer toch beter te regelen hihihi Maar ik ga naar "the office", fijne dag allemaal en voor alle shoppers vandaag...laten jullie nog wat aanbiedingen voor me liggen
Goodmorning, de meubeltjes zijn geleverd!!! En de kinderwagen en maxicosi ook natuurlijk...lekker vroeg en mijn wekker is niet afgegaan/niet gehoord @roos, werkse! Hoop voor je dat het verlof gaat lukken in juni! @Lilaa, have fun!
Dag dames, Vandaag weer afspraak bij de VK! En mannetje is jarig dus vanavond lekker hapje eten samen. Voor de rest voel ik mn meisje erg goed.. moet wel heel erg wennen aan de bewegingen eerlijk gezegd.. Maar vind het toch wel fijn dat ik haar nu vaker voel! Wens jullie allemaal een fijne dag! @LiLaa: veel shopplezier! @Roos: Ik ben ook druk aan het werk.. wel fijn dat het druk is anders duren de dagen zo ontzettend lang. @Juli: fijn dat alles al geleverd is!
Oooh hoe leukkkk ik heb hem vrijdag!! Kan iemand voor mij er trouwens opzetten dat ik 24 april op donderdag weer voor controle moet bij de vk ? Ik kan het eventjes niet zelf wijzigen. Ik ben zoooooooo moe mensen... slaap nog steeds slecht.
Veel plezier bij de echo Haiko!!! Vandaag mn 25 weken dansje! Whoop whoop! Wat gaat de tijd toch sn nu!
Roos99: Yeeeaaah!! Ik ook 25 weken Haiko veel plezier straks! Roos6, werkze Lilaa, veel shopplezier. Ben benieuwd waar je allemaal mee terug komt Goo van harte! En veel plezier vanavond
Pffff. Wat ben ik beroerd! Strontverkouden. Slecht slapen en ik vermoed ook nog een blaasontsteking. Net even urine afgegeven bij de HA, ik word rond 12en gebeld met de uitslag.
Griep gehad, gaan nu weer beter, weer gezellig aan het werk wel stront verkouden nog helaas... bubblybaby: Je kan rondleiding doen door haga ziekenhuis. Ik hoor van vrienden etc allemaal positieve reacties. Mijn verloskundige praktijk zit o.a. in Haga ziekenhuis.. ze zei dat ik daar gewoon bij geboortehotel op mijn kamer kan blijven liggen als er wat is en bij andere ziekenhuizen niet. Dus heb me voor daar ingeschreven