1 - 15 Juli 2014 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LiLaa, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Alles was goed met ons meisje.. 7 kg aangekomen tot nu toe!! Oh mijn god. Haha!

2. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Haiko

Onze zoon heeft een vrijwel niet functionerende maag en ook problemen met zijn darmen.Hij word minimaal 17 van de 24 uur per dag met een voedingspomp gevoed.We hebben een relatief rustig jaar gehad met betrekking tot ziekenhuis opnames en operaties.Ze weten eigenlijk na 7 jaar nog niet helemaal wat de diagnose is.Maar we blijven zoeken en vechten voor antwoorden zodat we hem de best mogelijke levens kwaliteit kunnen bieden.

3. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Ahhh haiko ik ben ook hartstikke blij dat ik moeder word!
    Het is een wonder en daar zijn we hier allemaal mee gezegend..
    Ik maak me echter nog meer zorgen...
    Jullie hebben t over aankomen... Maar ik ben geen een kilo aangekomen..
    Is dat slecht?

4. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @mom2be: zolang de kleine goed groeit niet hoor! Anders zou je het echt wel horen van de vk!

5. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Ohhh ik heb 2 april een afspraak bij de verloskundige sinds begin maart...
    Dus t was een maandje geleden dat ze zij "oh niks aan de hand kindje groeit goed" bij de 20 weken echo dus tja en nu pas 7 april de 3D/4D echo.. Dus ja daar gaat mijn zekerheid🙈🙈

6. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Zelf nog gewogen sindsdien?

7. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Ja elke dag en nog geen kilo aangekomen...

8. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Zal wel goed zitten hoor! Ben je wat voller? Want dat kan ook schelen, hoor. Mijn nicht is nl bij beide zwangerschappen heel weinig aangekomen. Bij de eerste 4 kilo en de tweede 6. Kindjes pakten van haar. Geen zorgen maken, is niet goed voor de kleine!

9. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Hahahah ik ben best wel vol... Maar niet dik..miss dat het daaraan ligt?
    Hahahah als het zo is mag ze zoveel mogelijk van mij als ze maar wilt...
    Thanks...je hebt me gerustgesteld...ik ga idd mijn uiterste best doen om mezelf niet druk te maken

Xxx

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Jeetje wat een geld zeg!
    dat zou voor mij al helemaal niet uit kunnen dan werk ik voor het kinderdag verblijf.

11. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Ik werk 12 uurtjes over 3 dagen. Mijn man werkt thuis en past dan op.
    straks maar eens kijken of dat met een 2e ook nog werkt.
    ik heb ouderschap verlof tot januari, dus heerlijk lang vrij.
    daarna gewoon weer 12 uur werk.

ik ben tot nu toe 9 kilo aangekomen, maar dat vanaf het starten met ivf dus ook door de hormonen wat aangekomen.
    maandag weer naar de vk ben benieuwd wat de weegschaal dan zegt ;)

12. anjo38

anjo38 Lid

14 mrt 2014
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gisteren weer gewogen en al 8 kg aangekomen! Ik moest wel even slikken haha. En dat terwijl ik geen gekke dingen eet of vreetbuien heb. En van achteren zie je ook helemaal niets :). Gelukkig voel ik de kleine eindelijk wel. Veel zelfs! En ik heb 'haar' ook een paar keer zien bewegen, zo mooi!!

13. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Hier ook nog maar 2 kilo aangekomen...maar dat is nog veel voor mijn doen...bij sommige zwangerschappen ben ik in totaal maar 2 kilo aangekomen, zal nu wel meer worden :) . Volgens mijn verloskundige maakt het ook niet uit. Als je gewoon gezond eet, "pakt" je kindje wel van jou...maar ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd wel kleine kindjes heb. Ongeveer 2600 gram, dus of het nu echt geen link heeft met het weinige aankomen dat ik doe????
    Voordeel is dat ik na de bevalling vaak zo'n 8 kilo lichter ben dan daarvoor, goede dieetmethode ;)

Verder heb ik een eigen bedrijf en werk bijna full-time. Mijn man ook maar doordat we beide eigen bedrijf hebben kunnen we makkelijk onze agenda's zo aanpassen dat er altijd 1 van ons beide thuis is als de kinderen thuis komen. En met een lieve oma in de buurt voor noodgevallen hebben we geen kinderopvang nodig. Ben na de geboorte van dit kindje ook van plan om dit gewoon zo door te doen. Alhoewel ik ook wel een nadenk om zelf naar 3 dagen te gaan. Bedrijfstechnisch zou dat ook moeten kunnen denk ik...dus ik zie wel even na de zomervakantie.

Chantal: Wij hebben een meervoudig gehandicapt kind ( onze oudste) en hebben wel hulp voor hem. Heb jij dat niet? Juist zodat ik wel gewoon kan blijven werken. En zeker als je er zo vaak uit moet 's nachts, hier gelukkig meestal maar 2 keer, lijkt me dat wel fijn voor je. Ik kan door de hulp gewoon 's middags eens lekker rustig aan doen, als zij dan iets met hem gaat doen bijvoorbeeld. Of ik ga met de andere kinderen alleen op pad.
    's Nachts willen wij ook geen hulp in huis....die inbreuk op onze privacy vind ik te groot. Nou ja, ben gewoon nieuwsgierig naar hoe jullie dat doen ;) Soms is het fijn om met ouders te praten die in een soortgelijk "schuitje" zitten hahaha

14. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel

Wel heftig hoor, hopelijk komt er ooit een oplossing voor.
    Heeft hij daar door ook pijn?

15. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Heftig Chantal ! Lijkt me erg zwaar..

De muursticker zit er hier op :) zo blij mee!! Heb m al op Facebook gepost.. Zal hier ook een foto plaatsen als t lukt!

Alvast welterusten allemaal!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,5 KB
      Weergaven:
      3
  16. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik ben nu 7 kilo aangekomen..
    Gelukkig is het alleen mijn buik, die groeit :D

17. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Zo heel veel respect hoor chantal en roos6...

Nou vandaag weer wezen shoppen voor onze kleine meid dr kamer...
    Behang en verf gekocht...nu is het afwachten wanneer in haar kamer kunnen beginnen...

Ik heb morgen weer een ochtenddienst dus ik lekker me bedje in...

Weltrusten dames

18. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Oh en ik werk als zorgcoordinator, 28 uur per week. Mijn moeder past 1 dag per week op. Dan gaat mijn zoontje ongeveer 35 uur per maand naar de Gastouder. Verder kunnen m'n man en ik t samen goed opvangen..!

19. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Dag allemaal!

@Stampertje: Wat mooi die sticker!! Zit er goed op!

Wij zijn gister naar de baby winkel geweest. Daar de box kunnen vullen met een mooi kleed en leuke Nijntje boxring. Ook een Nijntje muziekmobiel, Nijntje auto speeltje en speenkoord.
    Erg geslaagd dus! Het weekend gaan we op jacht voor een extra lade kast, bakjes, kleed, spiegels voor op de kast en behang! Over twee weken gaan we dan het kamertje behangen en alles klaar zetten.
    Ik kan niet wachten tot ik alles kan wassen en inrichten :)

Bijgevoegde bestanden:

20. Roos6

Roos6 Niet meer actief

oh, dat Nijntje autospeeltje voor de maxicosi heb ik ook Goo, maar die muziekmobiel is ook wel heel erg schattig...ga ik even op mijn lijstje kraamkadootjes zetten denk ik :)

Deel Deze Pagina