Ik zie eigenlijk ook (nog) niet tegen de bevalling op. Nu is het ook mijn eerste dus ik heb nog geen ervaring. Maar waar ik dus wel tegenop zie is dat 'voelen' hoeveel ontsluiting dat je hebt. Dat lijkt me echt naar en genant. De ervaren moeders moeten nu misschien lachen maar vertel mij alsjeblieft dat het NIET naar is....!
Deze wil ik graag met jullie delen.Met deze sokken gaan we met humor de bevalling in. http://www.amazon.co.uk/Fun-Labour-Socks-One-Size/dp/B009NTPBFS/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1396121982&sr=8-1&keywords=fun+labour+socks
Lig je eindelijk te slapen, krijg je vreselijk veel kramp/pijn in je buik! Heb vandaag nog niet naar de wc gekund dus denk dat het daar aan ligt...helaas wel overgeven dankzij pijn en maagzuur bah bah bah Nu nog steeds aan het wachten totdat ik naar de wc kan, anders hoef ik niet weer naar bed te gaan! Sorry, lekker onsmakelijk maar moest het ff kwijt...!
Goede morgen meiden Pff wat een rot nacht heb alleen maar nacht merries gehad en om 6.00 uur er maar uit gegaan kids slapen nu nog. Volgens mij ben ik kapot de rest van de dag.. @ anjo nee joh meid dat ze gaan voelen is helemaal niet naar! Ik was steeds heel nieuwsgierig hoe ver ik was. Komt goed hoor! @ juli hoe is het nu met je buik meid. Lastig zeg hopelijk heb je nog lekker kunnen slapen. @ chantal haha die sokken !
Hey ladies. Ik waai weer even aan. Heb nog niet bijgelezen dus heb vast een boel gemist... Gisteren lekker met vrienden wezen barbequen. Wat een weertje Laat die zomer (en onze ukjes) maar komen. Jeuh, 27 weken en een dag. 3e trimester is begonnen geloof ik.
Ik voel me zo kut. heb al dagen diarree voorafgaand krampen waarvan ik misselijk wordt en licht in mijn hoofd. Daarnaast nu ook flinke hoofdpijn. En sjors is actiever dan ooit. Zo doet me veel pijn. is het stom om de verloskundige strsks te bellen? Lig nu huilend in bed pfff wat haat ik dit
Ps sjors lijkt ook amper te slapen ze schopt en stuiter de hele ochtend avond en nacht. . Dus hier ook geen slaap meer
Heb je nog gebeld Haiko??? Hier morgen weer controle, toch eens vragen soms in de baby dagen druk en nu voel ik hem 2 dagen weer weinig Allemaal een fijne zondAg, lekker genieten van het weer!
Heb hier uiteindelijk geslapen, en net pas naar de wc geweest. Normaal weinig last van niet kunnen gaan. @haiko, gewoon bellen als je denkt dat het nodig is! @Sas, het is toch pas vanaf een week of 26 dat je constant de kleine kan voelen?? Gister alweer 25 weken hier maar voel de kleine eigenlijk elke dag! Zei net nog tegen manlief, heb haar nog niet gevoeld en juist op dat moment kreeg ik weer een trap! Gisteravond zag ik continu mijn buik bewegen, erg leuk om te zien maar soms doet ze me wel zeer. Nu eerst ff eten en dan lekker genieten van het mooie weer! Fijne dag meiden
dat weet ik eigenlijk niet zo goed daar om ik het even vragen. bij de vorige controle zei ze dat je het ritme van de baby nu gaat herkennen. maar ik kan er geen touw aan vast knopen, ik voel he wel hoor aar minder druk. misschien ligt hij was verder naar achteren die buik bewegen is geweldig he haha kan je heerlijk van genieten
Juli, hoe is het nu met je buik? Zia, jeeeej 26 weken alweer!! Haiko, vervelend zeg . Hoe is het nu? Vannacht ook een rotnacht gehad, eergister ook al. Hopelijk vannacht weer beter. Maar mag verder niet klagen, want ik slaap eigenlijk op afgelopen twee nacht na heel goed Vandaag hadden we de 3d echo!! Zo mooi!! Klein popje van 755 gram. En zag echt wat kenmerken van zus en vooral broer . Zal een foto plaatsen op fb
Hoi dames! Hier veel aan t werk. Heb wel geprobeerd bij te lezen! Leuk al die 4d echo's! Haiko gewoon bellen hoor! Vanavond tot 23.15 werken en morgen om 6.45 beginnen
Het gaat...nog wel af en toe pijn in mijn buik! Maar kleine beweegt nog e.d. dus maak me niet echt zorgen verder! @stampertje, dat is een kort nachtje! Ik vond het niks toen ik nog in ploegen werkte! S avonds tot 23.00 u en dan half uur rijden om de volgende dag dus weer om 7 u te beginnen...sterkte er mee!
Jaaa gefeliciteerd! Wat gaat het toch hard he?! Hier heerlijk genoten van het zonnetje en een rondleiding gehad in 1 van de geboorteklinieken in de stad. Volgende week zaterdag bij de andere en dan ga ik een keuze maken (ik heb namelijk gekozen voor een geboortekliniek/centrum te gaan) tussen de twee. (MCH geboortekliniek of Haga geboortecentrum) Hier hebben we dit weekend een logee gehad. Blijkbaar snurk ik nu echt als een dikke, oude man oopsie... nooit last van gehad, maar schijnbaar kon hij gewoon niet slapen van mijn harde gesnurk! Vriendlief had me ook al een keer van zich afgegooid eergisteren. Haha ojee.. Blijkbaar ben ik nu echt "popped", want ik krijg (leuke) reacties op mijn bolle buikje van iedereen en men vraagt of ik niet gewoon een basketbal onder mijn kleren heb zitten leukkk
Goedemorgen allemaal, iedereen heerlijk genoten van het weekend inclusief het zonnetje? Wij hebben zaterdag geshopt bij de Ikea en geslaagd voor een kast en kleed. Zondag heeft mn vriend die in elkaar gezet en hebben het kamertje beetje opgeruimd. Het ziet er weer wat echter uit! *spannend!! @Juli: Whoehoe gefeliciteerd met je 25 weekjes! @Stampertje: Succes met het vroege opstaan weer vandaag.. is toch best pittig die tijden! @Bubblybaby: wat een lekker gevoel is dat he.. Geniet er van! Mijn buikje past niet echt meer in mn jas.. ben dus op zoek naar een leuke positiejas. Ik vind het nog best moeilijk om te slagen voor positiekleding!! Vaak niet mijn smaak..