http://www.zwangerschapspagina.nl/ruilen/506300-2-x-50-kortingsvoucher-centerparcs.html Wilt iemand ruilen voor iets ???
Sorry meiden, zat er hier ook ff doorheen maar niet qua zwangerschap...ja misschien een beetje maar dan de hormonen haha! Vanmiddag echt pissig geweest en dus ff niks anders gedaan dan janken...soms spijt dat ik met manlief ben gaan samenwonen e.d. en vanmiddag was ik er dus helemaal klaar mee...hij zegt dat ik van een mug een olifant maak enz enz. dit na aanleiding van mijn berichtje over het vissen...ik doe echt alles voor hem maar krijg het gevoel dat ik stank voor dank ervoor terug krijg! Maar goed, meneer is geen prater en een knuffel e.d. zal hij niet zomaar geven maar hij belooft zijn best te doen dus ben benieuwd! @Libra, knuf meid! Kan me voorstellen dat je je momenteel zo voelt! En gooi het er maar uit...dat mag hier toch!? @bh, ik heb dus 2 dagen gedaan zonder bh en dat beviel prima maar ja kan natuurlijk niet altijd zonder bh lopen. Vandaag dus de meegroeibh weer aan gedaan maar t jeukt allemaal weer ontzettend. Vergeten te proberen of mijn gewone bh aan kan...daar zitten beugels in en in deze niet. @kramp, eigenlijk geen last van...maar mag helemaal niet klagen qua zwangerschap omdat ik weinig last heb van de kwaaltjes. Enige is urineverlies af en toe en het vele malen plassen. Kleine begint nu wel harder te schoppen zo af en toe! Fijne avond nog allemaal!
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missillie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anjo38 (38 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (29 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mom2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iriz83 (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lady1987 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anne1234 (40 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 17 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) Tot nu toe: Jongens:12 Meisjes:13 Verrassing:3 ♥ AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ Mom2Be92: 4 april - controle VK! Mom2Be92: 7 april - 3D/4D echo! (11:30 u.) LiLaa: 8 april - controle gyn! (09:20 u.) Sas27: 11 april - 3D echo! Goo: 12 april - 4D echo! (11:00 u.) LiLaa: 14 april - 4D HD Live Pretecho! (15:00 u.) Juli85: 14 april - controle VK! (10.30 u.) Goo 15 april - controle VK! Budgie: 18 april - controle VK! (08:40 u.) Sas27: 22 april - Groei echo + controle VK! Bubblybaby: 24 april - controle VK! LiLaa: 28 april - Groei echo + controle gyn! (09:00 u.) LiLaa: 13 mei - controle gyn! (09:30u.) LiLaa: 26 mei - controle gyn! (10:00u) ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 ----------------------------------------------------------------- je afspraak staat erop bubblybaby
Libra; Echt kl*te dat je je zo moet voelen zeg! Hier kan/mag je het eruit gooien, digi knuf voor je. Juli; zet um op meis met je vent. Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik me ook wel eens zo. Niet fijn, moet zeggen dat we de laatste tijd weer in een hele fijne spiraal zitten qua relatie, of hij weet meer wat het inhoud een zwangerschap. Maar jou mannetje heeft beterschap belooft, dus houd dat hoog. Kramp; hier ook geen last van ( gelukkig) lijkt me een rot gevoel Lilaa. Sterkte. Is hier heel lang gelden dat ik 's nachts wakker werd. Plassen, rennie, slokje water. Ik vind het niet zo erg, maar uitgerekend morgen moet ik werken...nou ja, kom er wel door, late dienst... We zijn heel erg opgeschoten met dochter haar kamer. Ze is zo klein in haar grote bed ging zonder vreemd op te kijken zo erin. Zelfs middagslaapje gaat perfect. Heerlijk makkelijk meisje
Mij kan maar 1 foto per bericht sturen, hier nog wat indruk van haar kamertje. Het is alleen nog wachten op het kastje voor onder haar wasbak.
dank voor jullie support... Vind er echt niks aan, dat zwanger zijn... BH: ik heb er een gekocht bij Prénatal, maar daarna zijn mijn borsten nog weer verder gegroeid. Het lekkerst zitten nu van die naadloze BH topjes die je voor 15 euro op de markt koopt. Weet even niet hoe ze heten, maar ze zijn ooit op van die shopping tv programma's geweest. Pff, ben van een kleine cup C naar een flinke E gegaan...
niks aan zwanger zijn? Sorry ik hoor denk ik bij het groepje mensen ( wees blij dat je zwanger kan worden) Ik zelf ben zwanger geworden via ivf misschien komt het daar door Neemt niet weg dat ik hoop dat je je snel beter gaat voelen! Erg vervelend Queeny leuke kamer van je dochter, knap hoor dat ze lekker ging slapen in haar nieuwe bedje. Die slinger met de auto,s is ook erg leuk! Heb je dat zelf gamaakt?
Queeny... nou inderdaad je bent heel erg creatief! Dat ben ik echt niet, heb ik helemaal het geduld niet voor! Heel mooi. Ik heb ook vaak die (soort van) bh's aan van de Action, lijkt een beetje op die van de markt van 15 euro denk ik. Alleen deze kosten 3 euro. Ik heb ze alleen aan in het weekend, want echt veel stevigheid geven ze niet natuurlijk.
@Budgie Fibromyalgie is een syndroom dat gekenmerkt wordt door chronische (spier)pijn over het hele lichaam en pijn bij druk op het lichaam. Fibromyalgie wordt ook wel weke delen reuma genoemd. De pijn staat los van de gewrichten, maar bevindt zich vooral in de spieren en bindweefsel. De naam van fibromyalgie betekent letterlijk: pijn in bindweefsel en spieren
Hier heb ik de enveloppen van de geboortekaartjes al klaar.Omdat mijn handschrift niet zo denderend is heb ik de enveloppen door de printer gehaald
Whaaaa Chantal! mooi op tijd! Wij hebben nog niet eens gekeken naar geboortjekaartjes ! De naam voor mevrouw staat nog niet eens vast haha. Toch daar binnenkort maar eens in duiken.
We hebben best een grote familie en ik heb dus 125 geboortekaartjes om te schrijven haha. De naam staat vast en we hebben ook al een proefdruk van de kaart.Als hij geboren is hoeven we alleen nog datum,tijd,gewicht en lengte door te geven
Chantal, dat is op tijd haha, hier ook nog niet gekeken naar de geboortekaartjes. Wordt langzaam aan wel tijd. Quenny, mooie foto's. Flink bezig geweest Juli, dat zijn deels de hormonen. Hier ook af en toe twijfels, maar dat had ik bij de vorige zwangerschap ook. En de eerste 3 maanden na de geboorte, hierna verdween het gelukkig en konden mijn man en ik onze draai weer vinden. Er veranderd ook veel, geef het tijd en soms even slikken. Libra, hier ook geen roze wolk! En dat terwijl ik onvruchtbaar ben verklaard en veel moeite heb gedaan om zwanger te worden. Ik tel de dagen af tot de bevalling, maar wou stiekem dat het al september was haha dan zijn de eerste maanden ook al voorbij, deze vond ik niet leuk. Vooral je hart luchten en voel je er vooral niet schuldig om. Pijn en tienzuidend kwaaltjes zorgen er nou eenmaal voor dat je je kut voelt. Ik herken het wel hoor. Rumour, geef het aan op je werk dat het niet gaat. Je kindje is het allerbelangrijkste en je werkgever is wettelijk verplicht om hier rekening mee te houden. Hier op het werk ook aangegeven en zodra ik zeg dat het niet meer lukt kijken we samen voor een oplossing, minderen uren of korte dagen, of werken vanuit thuis zodat ik soms een uurtje zou kunnen gaan liggen. Zelf, gisteren de diabetestest gehad, wat een goor mierenzoet drankje zeg. Ik boerde het uren nadien nog op en Sjors werd er helemaal hyper van haha. Volgende week de uitslag tijdens mijn controle afspraak. Nog 16x werken en dan zwangerschapsverlof
Hoi hoi, even snel berichtje...ik zat deze week namelijk stiekem een weekje last minuten met mijn moeder in Spanje....slecht Internet dus lees thuis weer lekker bij...als mijn kindjes en man weer uitgebreid geknuffeld heb natuurlijk
@namen, misschien leuk om eens te kijken op babybytes! Zal ff paar linkjes neerzetten! Babynamen zoeken Babynaamgenerator (Babybytes) De 2e link moet je als het goed is je achternaam invullen en dan voorletters en geslacht! Erg leuk om te doen en de naam die wij voor onze kleine meid hebben komt er ook in voor (wel anders dan geschreven) dus wel toevallig! @roos, heerlijk zo nog even naar Spanje! Beetje goed weer gehad?? @Haiko, zullen ook deels wel de hormonen zijn...had niet anders verwacht maar je kan niet altijd de hormonen de schuld geven ookal is dat voor manlief hier wel erg makkelijk! @Chantal, wow...nu al de enveloppen klaar! Ik wil de adressen op etiketten gaan printen en dan op de envelop. Geboortekaartje is ook al lang klaar met naam e.d. dus alleen lengte, gewicht en datum enz. Ik wil er ook de link nog in zetten van lijstje.nl Mijn nichtje heeft trouwens hetzelfde als jou met je spieren e.d. maar die kan niet zwanger raken hierdoor? Die heeft het er best moeilijk mee dat ik zwanger ben namelijk en durfde het haar ook niet te vertellen... @Queeny, leuk zo creabea! Ik heb dat creabea gebeuren van mijn mams geerfd maar doe er eigenlijk vrij weinig mee. Alleen als ik toevallig weer een keer nagels zet en dan crea in de nailart wat ik erg leuk vind om te doen! Ben bang dat ik wat of iemand vergeten ben P.s. via Kruidvat Jouw Voordeel (dus met voordeelpas) nu babyverzorging 300 ml eigen merk 1,- per stuk. Kreeg het via de mail binnen en moet dat activeren als ik daar gebruik van wil maken!