Llilaa: Heel mooi! Snif, slik... Enne, morgen bij het Kruidvat 40% korting op alle Pampers!!!! Inslaan!!
@Haiko, beter!! Vind het zo gemeen, kleine beweegt (zie duidelijk mijn buik bewegen) leg ik mijn hand erop of wil ik het filmen stopt ze er mee! Maar als manlief zijn hand erop legt beweegt ze wel en schopt ze...zo niet leuk!! @Anjo, ook op pampers of alleen eigen merk? Heb vandaag gedeeltelijk de tas opgehaald...mis nog steeds de bijtring...vorige keer ook al in een andere woonplaats! Heb voorlopig denk ik ook wel luiers genoeg, 8 pakken laatst gehaald en had zelf nog een pak pampers en mijn moeder heeft een luierzak gemaakt waar ze ook in zitten. Vanmiddag ook oefenbestek gekregen en een babytandenborstel met tandpasta! Zo schattig...heb ook alvast een pak kraamverband meegenomen maar jeetje zeg...pff wat een lappen zijn dat haha! Niet normaal!! Zometeen nog ff beneden tv kijken en dan douchen en naar bed...ben eigenlijk best moe door dat sjouwen vanmiddag bij de winkels! Fijn weekend allemaal, hoop dat het qua weer nog een beetje redelijk te doen is!
Goed nieuws Haiko. Zit hier op met onze hond die is net geopereerd en moet Zo een stomme lampenkap op.Hij is helemaal van slag en snapt er niks van
@chantal, och wat sneu! Waarom moest hij/zij geopereerd worden? Ff terugkomend op de bh's, ik draag momenteel geen bh's...alleen morgen denk ik weer als ik op verjaardag ga. Word er echt gek van, heb een meegroeibh maar doordat mijn borsten akelig groot zijn zitten ze tegen elkaar en tussen mijn borsten heb ik nu dus een rode vlek en dat jeukt verschrikkelijk waardoor ik dus krab en het is droog waardoor het is gaan knappen vrijdag... Ook mis ik de steun van de beugelbh maar die kan ik dus niet aan hebben ivm mijn dikke buik. Als ik dus zit knelt dat enorm! Dus dan maar poosje zonder... Iemand dit ook??
Ja zielig Chantal voor het beestje, ben ook benieuwd wat ie had... Juli; ik heb geen last van jeuk, wel zeurderig, licht pijnlijk aan de zijkant van mijn borsten. Zeg maar vanuit mij oksels naar richting tepels, ik weet nog wel dat daar bij dochter die toeschietreflex vanaf kwam. Vandaag lekker met mijn dochter, moeder en zusje bij mijn oma op visite geweest. Die geniet zo van haar achterkleinkind. Heerlijk om te zien
Bij onze hond zijn vrijdag de anaal klieren verwijderd. We moesten al elke 2 weken met hem naar de dierenarts om ze uit te laten knijpen .Maar dat was niet meer voldoende .Het vocht liep er gewoon uit. Nu mag hij 3 dagen niet eten en 2 weken moet hij een kap om @Bh deze kan ik ook niet verdragen draag alleen nog de bh hemdjes van prenatal
Beetje late reactie maar ik moest werken vandaag en daarna een verjaardag. De aanbieding was alleen pampers en het stond in de folder. Maar het was volgens mij alleen vandaag... Ik ga maar eens stoppen met inslaan. Heb al genoeg voorlopig!! En nee Juli85, ik heb daar gelukkig geen last van maar uit jouw berichtje maar ik ook op dat jouw buik hoger zit dan de mijne (of dat ik langer ben dan jij ) en heb daarom (nog) geen last van mijn beugels. Balen dat het bij jou zo irriteert!
Verliefd op m'n meisje d'r kamertje.. Nog wel wat spulletjes ophangen enzo, maar verder al ver klaar Vervelend die problemen met borsten.. Ik ben het gewend om een grote cup te hebben, maar ik heb nu nog 2 cups groter dus soms knelt het wat. Verder valt het nog mee. Ik ga toch nog een 4d echo doen! Weet alleen nog niet wanneer..
Maak me een beetje zorgen,...voel de kleine eigenlijk de hele dag al niet... Weet dat dat ook niet persee hoeft maar fijn is het niet! Zal morgen nog ff aankijken en anders maandag de vk maar bellen...
@juli: Misschien een drukke dag gehad vandaag? Ik had dat van de week ook maar toen in naar bed ging en relaxte voelde ik haar weer. Het was idd weer fijn als je je kleintje voelt!
Ziet er leuk uit stampertje!! Wij gaan vandaag behangen! Nu al weer vroeg wakker na een feestje gister dus lekker wat wasjes doen en opruimen! Fijne zondag allemaal!
Juli als je de kleine nog niet gevoeld hebt bellen. Beter 100x te veel dan 1x te weinig. Het zal vast niks zijn maar dan ben je gerustgesteld. Hier voor het eerst lekkende tepels. Hoop dat het een teken is dat de borstvoeding dit keer wel lukt
De babykamer komt bij ons op zolder.En daar zijn allemaal platen met schuine zijden .Deze hebben we gedecoreerd met finding nemo
Juli dat had ik van de week ook dat de baby echt een paar dagen amper bewoog. Vertelde het op controle en kreeg een beetje op mijn kop. Ik had gelijk moeten bellen als de baby al een ochtend niet beweegt b.v Dus ik zou ook bellen als ik jou was, beter te veel dan 1x te weinig
Tnx meiden, heb gebeld rond 11.00 u...vk is net weer weg! Hartje klonk heel duidelijk en ze ligt waarschijnlijk met haar benen bovenin. Waardoor ik niks voel. Bloeddruk was wel iets hoger 124/80 en kan daardoor komen dat ze minder beweeglijk is... Van de week even aankijken en mijn buik prikkelen om te zorgen dat ze meer beweegt. Pas vanaf 28 doen ze hartfilmpje zei ze en dat moet in het ziekenhuis maar als ze niet gaat bewegen nu de aankomende tijd gaan ze het wel proberen in het ziekenhuis dat ik daar heen kan! Afwachten dus...