Stampertje; prachtig wiegje zo met dat fuchsia erbij Chantal; heel leuk die finding nemo decoratie zo op die schuine wanden. Bapsie; beterschap! Juli; goed dat je gebeld hebt! Lekkere geruststelling.
T was ook fijn om haar hartje een poosje te horen! En nu voel ik haar ook weer meer gelukkig! T is niet fijn als ze trappen op je blaas maar liever dat dan niks of bijna niks!
Goede beslissing, pretecho's zijn geweldig Beste 4D echo is met 27/28 weken. Wij doen ons 4D echo met 27.3
Ik heb ook geen zwangerschapsdiabetes. Mijn vitamine d is alleen te laag, maar advies meer naar buiten (verklaard de moeheid). Laatste tijd veel last van hoofdpijn voor de rest gaat het wel
Hoi hoi dames....blijven jullie ook moe na een goede nachtrust? Ik ben toch zo bezig met aftellen haha. Nog 6 weken en 1 dag werken en dan heb ik verlof. Nog 3 weken en dan beginnen met inwerken vervanger. Vandaag begint officieel maand 7 van de zwangerschap, nog exact 3 maanden. Nog 91 dagen
Hello ladys! Gister het muurtje behangen met een vriendin (ik upload van de week even een foto) Echt zo super geworden! Wit behang met roze vlinders er op ... Ze wil me huisje ook verder schilderen en helpen met van alles en nog wat! (wat een toppertje he?) ik kan niet wachten tot onze babygirl er is.. heerlijk het aftellen he Heiko .. Ik moet nog 87 dagen tot de bevaldatum. En nog 56 dagen tot mijn VERLOF!
Ik ben ook al zo aan het aftellen naar mijn verlof (eerste dag pas 10 juni ) sta als laatste op de lijst van bevallen dus zou ook wel de laatste zijn die met verlof gaat. (met uitzondering van eigen baas Roos denk ik ) duurt lang!!! Ik hou van mijn werk en had ook verwacht dat ik gewoon 4 weken van te voren zou stoppen, maar ik kijk er zo naar uit! Dat had ik niet van mezelf verwacht. Moet er nu ook niet aan denken dat ik na mijn zwangerschapsverlof weer aan het werk moet Maar dat zal tegen die tijd hoogst waarschijnlijk wel anders zijn. Gelukkig tussendoor nog wel een weekje in mei op vakantie. Ik nies best vaak, doet dat bij jullie ook zo zeer? Ik zweer het jullie, mijn vliezen breken vast als ik een keer moet niezen tegen die tijd.
Ik blijf ook moe ookal heb ik redelijk goed geslapen! Droom wel heel erg tot aan nachtmerries toe... Vitamine D is heel belangrijk en zorgen dat je genoeg ijzer binnen krijgt d.m.v. spinazie, appelstroop en die roosvice...niet direct ook melk drinken bij het eten want dat gaat de opname tegen ijzer tegen! Verlof heb ik in principe al...wilde wel werken maar ben bang dat dat niet meer gaat lukken! Officieel heb ik eind mei verlof geloof ik? 6 weken voor de bevalling en 10 daar na als ik het goed heb. Eerst voor die tijd nog 8 sollicitatieactiviteiten... Hier nog 96 dagen tot aan de bevalling! T gaat best snel al zeg ik het zelf! @Rumour, ik nies alleen 's ochtends als ik net uit bed kom...maar je vliezen zullen er wel niet van breken haha!
Haha rumour, ik nies ook veel hoor. Soms idd steken en soms bandenpijn, maar daar breken je vliezen niet van geloof me.