Dikke tranen van blijdschap en ze bleef me maar knuffelen.... Dus de hele school weet direct dat we een meisje krijgen hihihi..hele leuke reacties en blije medemoeders. Morgen met mijn dochter het eerste pakje voor de baby uitzoeken. Dat had ik haar beloofd...wat een heerlijke verrassing zeg...een dochter erbij, kan het haast niet geloven... <3
Gefeliciteerd Roos! Geweldige reactie van je dochter. Tranen springen in mijn ogen. Lilaa: mooi buikje! We gaan qua grootte gelijk op ongeveer. Hier maandag de 20weken echo, spannend!
Nou het mocht even duren. Mevrouw lag dwars en de hersenbalk was niet te zien. Dus om 14 uur weer terug. Uiteindelijk heeft ze alles kunnen zien en was alles goed. Extra goed naar het hart gekeken en dat zag er goed uit. Roos wow een meisje!! En vervelend van het niertje. Moet je naar umc utrecht?
hahaha Ise, nu al een dwarsligger Maar fijn dat alles goed was! Nee wij moeten naar het UMC in Groningen, we wonen in het hoge Noorden... Oeh, Frou, dan schiet het voor jou ook al op...spannend!
Hihi roos ze is idd erg eigenwijs.. Onze zoon had ook een vergrote nier. Gelukkig was dat met 30+ weken weggetrokken! Ik hoop voor jullie dat dat ook zo mag zijn
Roos, wat leuk, een meisje! En ook fijn, die reactie van je dochter. Zo loopt team roze toch nog een beetje bij. Wel vervelend van dat niertje, maar dat komt vast goed.