Goedemorgen allemaal, gister hadden we de 4d echo gehad. Gelukkig lag ze er goed bij alleen was ze aan het slapen. Eerder met haar armpje over de helft van haar gezicht maar na wat geschut met m'n buik en een andere houding konden we haar goed bewonderen!
Die club was ook wat hechter dan hier.. Was toen ook al zo dat m'n internet op tel prima werkte maar m'n hoofd stond er toen niet zo naar.. Ieder z'n ding ik ben blij met frou als m'n buddy!
@Lila bij mij zal het ook 4 d met live technologie zijn, meer weet ik eigenlijk niet veel plezier morgen
Goo! Schitterend! Lilaa veel plezier morgen. Hier uitgeteld van het werk bij mijn ouders op de bank. Dochter ligt boven te tukken, dus ik pak mijn momentje ook even.
Wow gave echo's voorbij zien komen. Leuk man. hier ook geen buddy. Het hoeft ook niet perse, graag of niet :-D momenteel kan ik de klok rond slapen heerlijk. Alleen jammer dat de moeheid blijft.
Nee niet geïrriteerd. Ik moest vanavond vlak voor het eten wel bijna huilen, laat/vroeg ik trek het niet. Pijn in mijn rug/kruis ik was zo moe, mijn voeten tintelde en zwollen op, mijn vader zei dat ik witjes zag. Ik kon nog net mijn tranen bedwingen, had geeneens zin om te huilen. Vriend slaapt twee nachtjes bij zijn broer, ze zijn samen twee dagen zich aan het uitleven op de mountainbike. Ik ga maar lekker naar bed zo. Morgen misschien weer betere dag. Fijne avond allen.
Ik vind een buddy ook eigenlijk niet nodig...ben mobiel en kan dus altijd een berichtje sturen. Iemand btw nog wat gehoord van Ise?? Morgenochtend op controle bij de vk...ben benieuwd! 3d/4d echo e.d. doen we niet denk ik, heb ook geen idee tot welke week het kan anders willen we nog een pretecho doen maar ook zo geen idee tot wanneer dit kan! Verder weinig nieuws te melden eigenlijk...morgenavond naar Mensendieck! Dinsdag komt de kraamzorg! Weltrusten allemaal, ik ga naar bed 'gezellig' bij manlief liggen die nog ff voetbal aan het kijken is...nouja half want hij valt toch halverwege in slaap haha!
Ik ben ook heel snel geirriteerd...al een maand of 2 alle kleine dingetjes die mij voorheen niet irriteerden doen het nu wel...ik probeer alleen om aan leuke dingen te denken als ik met dat ik geirriteerd ben want anders komt het hier thuis niet goed hahahaha @lila Ik heb de doekjes vandaag gehaald bij de d voor 17 wist niet waar het meer was maar gelukkig waren ze ook in de aanbieding bij de da... Ik zag ook heel veel goeie aanbiedingen bij de makro Gelukkig heb me schoonopa zo'n pasje kan ik een keertje met hem samen daarheen luiers en Zwitsal douchegels halen Verder hier een rustige daggie gehad... Morgen een hoop regelen! Weltrusten allemaal xx