Zo de kleine drukke man was net goed aanwezig ging in bed liggen, en we zagen gewoon de buik elke keer om hoog gaan haha zo leuk!
Zo ff een update, hoop dat het klopt zo! Zo niet, even veranderen! Wel grappig, als ik nu lekker op de bank lig te relaxen voel ik onze kleine meid! Heel apart maar wel leuk! @Haiko, beetje laat maar ik heb de laatste dagen ook last van een bloedneus. Houd ook nog niet op helaas... Aanstaande maandag controle dus en wil toch een aantal dingen vragen. In het ziekenhuis hadden ze het erover dat het geslacht nog kon veranderen wat ik erg vreemd vond/vind, dus maandag maar even vragen hoe dat zit! Bij een jongen veranderde het niet maar als het een meisje is wel... Iemand die daar ook wat over heeft gehoord? Ik ga morgen beginnen met de kozijnen schuren e.d. en morgenavond gaan we lekker uit eten en daarna naar de film! Heb er echt heel veel zin in...! Vandaag niks gedaan aan Valentijn maar dat doen we morgen en ook omdat we maandag anderhalf jaar samen zijn Fijn weekend allemaal! ♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missillie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (29 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mom2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lady1987 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anne1234 (40 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 17 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) Tot nu toe: Jongens:10 Meisjes:8 Verassing:4 ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Frou81: 17 februari - 20 weken echo! Anne1234: 17 februari - 20 weken echo! LiLaa: 17 februari - 20 weken echo! Juli85: 17 februari - Controle! Rumour: 18 februari - 20 weken echo! Roos99: 19 Februari - 20 weken echo! Mom2Be92: 19 februari - 20 weken echo! Bubblybaby: 20 februari - 20 weken echo! (20+5) Beccy: 20 februari - 20 weken echo! Bapsie: 22 Februari - 20 weken echo! Stampertje: 24 februari - 20 weken echo (GUO)! Budgie: 24 februari - controle VK! (12:00 u.) Goo: 24 februari - controle VK! (17:00 u.) Curly79 : 24 februari - 20 weken echo! Lady1987: 26 februari - 20 weken echo! Bubblybaby: 3 maart - controle VK! Bapsie: 15 maart - Verloskundige! (13:00 u.) LiLaa: 17 maart - controle gyn! Curly79 : 25 maart - controle gyn! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 ------------------------------------------------------------------
Leuk dat gespeculeer of wij een jongen of meisje verwachten. M'n schoonzus zei: het lijkt niet op een meisje, maar ook geen jongen. Lijkt ook niet op haar echo foto's van d'r dochters. Dus ik weet het niet meer . Een meisje zou leuk zijn, maar een jongetje is "nieuw". Want m'n schoonouders hebben nog geen kleinzoon. Ik denk alleen maar zolang ons kindje maar gezond is. Maar nu toch benieuwd naar onze stoere knul of lieve prinsesje hoor! Wat fijn Ise ! Morgen werken, zal daar is vragen wat ze van m'n echofoto vinden. Aangezien de meningen sowieso verdeeld zijn, kunnen we toch nergens vanuit gaan haha. Slaaplekker!!
Vandaag heel de dag bandenpijn gehad.. Nog steeds felle steken links rechts Aiiii doet echt pijn hoor
Dat is minder Curly.. Hopen dat het nu al is afgezakt/weg is. Hier mag ik niet klagen. Tot nu toe 0 harde buiken en af en toe is een steekje (te verwaarlozen). Ons kindje is druk aan het bewegen en vermaakt zich volgens mij prima. Af en toe geeft de uk een heuze party dat "hij" helemaal losgaat en overal tegenaan begint trappen
Hey curly, ik heb ook last van bandenpijn. Hele felle steken datdoet echt zeer hierna een wat zeurende pijn.
Ohwwww Roos gave reactie van je dochter! Erg lief! Vandaag lekker weer een dagje klussen. Nog even de schouders eronder!
Zooo moest best wat bijlezen. Roos; vriendin van mij had ook met de 20 weken echo een kindje met vergroot niertje, dat was voor de geboorte nog weggegaan. Dus ik hoop voor jou ook zo'n afloop. Lilaa; mooie buikfoto weer! Hier gister naar een concert geweest en nog even lekker als enige aan de muntthee daarna in een café. Maar had wel last van harde buik bij het teruglopen naar de auto. En heerlijk geen kater, ik hou er van!
Mijn Vriendin word vandaag met 33 weken en 6 dagen vandaag ingeleid.Ze kunnen diverse waardes niet meer goed meten van de tweeling dus is het beter dat ze nu geboren gaan worden.Spannend spannend allemaal
Spannend Chantal! Wat zijn jullie er allemaal vroeg bij zeg hahaha...ik ben echt net wakker! Vandaag alweer 19 weken!! Foto heb ik op fb geplaatst! Fijne dag allemaal, we gaan hier nog ff klussen en daarna lekker uit eten en bioscoop! Zin in!!!
Hier toevallig iemand interesse in een verzameling jongenskleertjes? Anders ga ik beginnen met alles op marktplaats te zetten. Van maat 56 t/m 92.
Wauw Heiko looking goooood! Mooie buikjes hoor allemaal!! Ik ga echt morgen ook een foto proberen te maken.