Ik ben trouwens ook vaker op Facebook te vinden. Staat nu ook een foto op van de lieve beeb van elsbeth. En ik vind gezichten erbij ook leuker.
Anjo38, Paperdoll en Piggy ik heb jullie een link gestuurd, misschien lukt het via die link om jullie zelf toe te voegen en dan zal stampertje jullie accepteren
Tuurlijk leuk nog meer mensen op fb gezellig!! Ik zou binnen kort ook een foto plaatsen. Erg leuk om die buikjes voorbij te zien komen Fijne Pasen allemaal
Ik denk indd zwaartekracht ofzo ja haha begrijp er niks van soms hoe dat zo kan veranderen haha. Ben ergens bij als de 30 weken daar zijn haha dan klinkt het allemaal wat dichterbij het einde Mensen geloven vaak niet dat ik 28+ weken ben... heel irritant
Thanx Queeny het voelt als falen maar je hebt gelijk dat is het niet, alles voor de beeb! 3d echo ja Tis heel erg leuk maar als je het geld niet kan missen ach dan niet er zijn genoeg andere leuke dingen en nog een week of 11 en dan komen de beebjes! @ fb ja leuk meiden vind ik ook om alle gezichten er bij te zien. @paperdoll Hihi mooi klein buikje idd ach dat heeft ook zeker voordelen! Trusten meiden ga snel slapen, Veel te laat maar een hele leuke 1e paasdag gehad bij mn ouders en wat een prachtig weer!
De link werkte niet heb ik begrepen.. ik zal is kijken of ik het nog op een andere manier kan doen. Anders moeten jullie eventjes aan stampertje vragen, die heeft de groep opgezet en is de beheerder ervan. Kan jullie helaas ook niet toevoegen op een of andere manier .
Na even gegoogled te hebben, ben ik erachter dat de groep eventjes van geheim naar besloten moet. Dan moet iedereen de groep kunnen vinden en zich toevoegen om vervolgens de groep weer op geheim te zetten. Vervolgens kan de beheerder (stampertje) jullie accepteren.
Ik krijg het geloof ik niet voor elkaar met de fb pagina... Ben niet zo handig hahahha. @zia86, ja daarom ik vind het ook niet erg die kleine buik ben zelf ook maar klein dus ja. En wat mensen ervan vinden moet ik lak aan hebben natuurlijk al kunnen ze je soms echt een rot gevoel aan praten. Nog gefeliciteerd met je 29 weken jaja bijna 30 hier nog 1,2 weken erbij en dan ook op de 30 joeeehoeeee.
Wat is het hier rustig zeg hier Ik ben vandaag echt uren bezig geweest, met mini's kleertjes, omg hij heeft echt zooo veel kleertjes nu, super schattig! Duik nu lekker mijn bedje in.. Slaap lekker allemaal..
Goedemorgen! Hier weer gewerkt gister, dus dat is weer een dienstje minder Vanmiddag en vanavond mijn verjaardag vieren. Wat zijn dit soort dagen leuk zeg met een 2 jarige in huis. Ze vind het prachtig dat vriend een slinger met balonnen heeft opgehangen. Ze zingt ook lang zal ze leven voor me. Ik vind het leven met kindje(s) echt veel leuker dan daarvoor. Wel gek dat ik eens een onderzoek had gelezen die de resultaten had dat kinderloze stellen over het algemeen gelukkiger waren. Ik kan me dat zo slecht voorstellen...
Op FB leeft het nu inderdaad wat meer. Hier nu 30w2d ooh wat ben ik blij dat ik in de 30 zit. Weer een stap dichterbij ^^. Blijkbaar heeft de kleine meid ook gevoel voor tijd, want ze ligt sindsdien lekker dwars in m'n buik. Je ziet aan de zijkant gewoon haar voeten soms . Ze is erg duidelijk aanwezig met haar bips en voeten. Haar hoofd en armen liggen laag, dus af en toe een stoot tegen mijn blaas maar verder heb ik daar geen "last" van. Ik moest gisteren werken en werd toch zo boos op een collega ?!? Ze vroeg aan me hoe het met mijn ouders ging want ze waren ernstig ziek (zei mijn collega). Heb haar dus heel boos gevraagd wat mijn ouders dan wel niet hadden.. Ja, mijn moeder heeft in 2009 herseninfarct gehad en veel aan over gehouden, maar ze kan alles wel zo goed als zelfstandig al zo'n 2 jaar na intensieve revalidatie. Ja, mijn vader heeft 3 scooterongelukken gehad en lymfeklierkanker, maar is "al 1.5 jaar" schoon verklaard en werkt weer volledig in de installatietechniek. Maar ze zijn nu niet ernstig ziek !!! Ik heb misschien wel veel meegemaakt, maar mensen moeten ook een keer begrijpen dat het een keer klaar is... Zo werkt de buurvrouw van m'n opa en oma als vrijwilliger bij hetzelfde bedrijf als mij. Wat een irritant mens. En maar vragen na mijn opa over zijn gezondheid. Soms kan ik dat mens wel neerknallen . Vind het prima als mensen interesse tonen, maar het is ook een keer genoeg! *zo Ik heb ook even geklaagd *