Volgens mij heb ik de groep gevonden zojuist En gevraagd lid te worden. Lilaa heb even je fotos gekeken mooi hoor wauw! Ik weet nie hoe ik draag kan er geen peil op trekken soms lijkt het naar voren soms lijkt het weer ronder smorgen bijna geen buik kan em zelfs inhouden tot bijna plat dus dan kan naar voren dragen ook nie echt haha. Enige wat ik weet is dat ik ver naar binnen/achter draag en hoog draag....
Dat begrijp ik beste stampertje! Ik heb het over mensen toevoegen in een groep en niet over het vinden van de fb!
Fijn dat het gelukt is Paperdoll! Pff..wil graag slapen ben best moe, maar meneer snurkt weer eens! En niet normaal ook hoe hard! Slaap al slecht, en het vele plassen en dan het snurken nog eens...! Toch maar weer proberen...weltrusten!
O juli wat kan je daar chagrijnig om worden he, hier ook een man die er wat van kan soms. Is het slapen nog gelukt? Straks weer werken, zo geen zin in! Fijne dag allemaal
Is ook geen aanval hoor Ik kan mensen alleen toevoegen in n groep als zij vrienden van mij zijn.. Zo had ik piggy even als vriend toegevoegd bij mezelf en toen lukte t wel ! Maar heb nu de instellingen aangepast en nu kunnen jullie er wel in!
Ja eindelijk gelukt hihi helemaal top! Ow een snurkende wederhelft heeeeel fijn de mijne kan er ook wat van en de nachten zijn al zo fijn (not) heb in bed altijd heel erge buikpijn dat houd je wel uit je slaap en als er dan ook nog iemand een bos om ligt te zagen *zucht*
Slapen haha wat is dat.... de laatste 4 nachten een drama hier. Volgens mij hoort het erbij Ik draag Sjors alleen naar voren. Had ik bij Joris trouwens ook. Dus bij mij gaat het fabeltje niet op zowel een jongen als meisje draag ik naar voren.
Heb nog redelijk kunnen slapen, maar hij snurkt gewoon de hele nacht en alle nachten. Normaal zit hij in de kost en collega's willen beslist niet met hem op 1 kamer slapen hierdoor dus ja t is best erg! Ik heb oordoppen in maar daar komt het lawaai gewoon doorheen zetten maar het is wel iets zachter. Maar wel commentaar hebben op mij als ik snurk 's ochtends als hij uit bed is om naar het werk te gaan of als hij gewoon eerder wakker is dan mij...haha!
Hahaha snurken, hier hetzelfde liedje vriend snurkt altijd al en daar slaap ik over het algemeen redelijk doorheen. Nu ben ik weer wat verkouden en snurk ook door de zwangerschap wat meer. En nu hou ik hem nachten wakker terwijl ik vaak wakker ben doordat ik moet plassen/rennie nemen en dan hoor ik hem heerlijk een bos omzagen naast me. Nou ja, nog hopelijk iets minder dan 10 weken en dan hebben we iets veel leukers om ons uit onze slaap te houden.
Kwaad, teleurgesteld, hormonen? Ga ik wat boodschappen halen voor vanavond en wilde een visje halen...kon nergens 10,- pinnen zodat ik dat visje op de markt kon halen. Manlief (nouja zo lief vind ik hem nu ff niet) zit bij de visboer (winkel) vanuit zijn werk en wil gewoon niet even voor mij een visje bestellen...wat moet je hier nou mee?! Ben echt kwaad!!! Moest ook maar even half uur wachten voordat hij weg was anders...argh...mannen!!
Ik ben ook lid op Facebook!! Vind ik wel leuk om te zien welke gezichten er achter jullie namen schuilen
Zijn er nu nog mensen die toe wilde voegen op fb? Heb m nu weer terug op geheim gezet.. mocht je er nog bij willen doen dan even een PB please
Hahaha ow mannen... Breek me de bek niet hopen ik zeg wel eens het is maar goed dat hun de kindje niet op de wereld hoeven te zetten want mannen zouden echt denken dat ze leven laten volgens mij en moet je ons zien wij bikkelen gewoon door hihi. Tis lastig zeker met die fijne hormonen die lekker op spelen. Ja leuk is dat de gezichten erbij op FB
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missillie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anjo38 (38 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Paperdoll (29 jaar) 1 kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (29 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mom2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Melissa86 (27 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iriz83 (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lady1987 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anne1234 (40 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 17 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) Tot nu toe: Jongens:14 Meisjes:12 Verrassing:3 ♥ AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ♥ Bubblybaby: 24 april - controle VK! Frou81: 24 april - controle VK! Paperdoll: 25 april - groeiecho + bekkenonderzoek gyn! LiLaa: 28 april - groeiecho + controle gyn! (09:00 u.) Bapsie: 5 mei - controle VK! Juli85: 5 mei - groeiecho + controle! Goo: 6 mei - controle VK! (17:30 u.) Budgie: 8 mei - controle VK! (11:00 u.) LiLaa: 13 mei - controle gyn! (09:30 u.) LiLaa: 26 mei - controle gyn! (10:00 u.) Juli85: 27 mei - bevallingsgesprek! Juli85: 10 juni - groeiecho + controle! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - Ise (33 jaar) bevallen op: 15 april 2014 van dochter: Julie Anaïs Elisa - - - Tot nu toe: Jongens:0 Meisjes:1 ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000
Vandaag heb ik om 18.50 mijn groei echo.Ik ben benieuwd hoe onze zoon ligt.Ik heb het idee dat hij nog steeds in stuit ligt en met zijn ruggetje zo her en der flinke porren uitdeeld .Hihi we zullen het straks zien
Succes bij de groei echo chantal leuk je kleintje weer zien. Budgie ow leuk partneravond lekker samen puffen lol. Ik zie nu dat er best een aantal mensen op 4 juli uitgerekend zijn hihi leuk mijn verjaardag hoop dat die van ons niet beslist dan te komen lijkt me ook zoiets hahaha.