@Paperdoll, ik ben zelf 11 juli jarig en 12 juli uitgerekend...dus hoop ook dat de kleine zich een week eerder meld of een week later! Zit ik niet echt op te wachten...! We zullen zien!
Indd hahah mijn vader zegt steeds het word 4 juli mijn moeder zegt 14 juni ik heb geen idee haha want als het voor mij niet meer te doen is wordt ik imgeleid ergens met 38 weken dus het zal er om spannen wat het wordt
Paperdoll: Dankje! Juli85: Ja, ik heb vanavond partneravond. Als ik bij de groep die later start ging, had ik de laatste "cursusdag" pas na mijn uitgerekende datum. Leek me niet zo handig ^^. Ik heb 10 lessen voor de bevalling en 5 lessen na de bevalling. Wat overigens volledig wordt vergoed door mijn verzekering . Chantal: Oeeeh, veel plezier vanavond !! Datum: Mijn broertje wil absoluut niet dat ik beval op zijn verjaardag (14 juni) . Zei van de week namelijk via whatsapp tegen hem: 'Misschien heb ik wel een heel exclusief cadeau voor je, iets dat niemand anders aan je kan geven!' Eerst snapte hij hem niet, tot hij ineens zei: 'Neeeeeeee, dat mag niet, dat is mijn dag. Die mag niemand afpakken.' Maargoed hij wordt 13, maar hij komt er wel overheen mocht het toevallig wel zo uitpakken . Mijn moeder is 1 juli jarig en persoonlijk denk ik dat ze het prachtig zal vinden als haar kleindochter op dezelfde dag wordt geboren. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik met mijn moeder een hele sterke band heb (vooral sinds haar herseninfarct). Achjaa, de kleine komt wanneer ze er zin in heeft =)
hier best veel dagen in begin juli qua verjaardagen die niet handig zijn maar gok zelf dat t overtijd wordt ergens rond de 19de
De echo was goed.Het geschatte gewicht was 1300 gram.Het hoofdje lag nu naar beneden de rug lag rechts en de voetjes links
Heerlijk dat het goed was. Zo lag mijn kleintje ook de laatste echo vorige week. Over geboorte kaartjes ging het van de week...ik heb op internet gekeken en het is toch wel vrij prijzig allemaal. Ik denk dat ik ze net als bij dochter ze weer zelf ga maken. Knippen, plakken, stempelen ik denk dat het zoiets als die van haar wordt, maar dan donkerdere achtergrond en een tak voor een lichte maan, en dan met 4 uiltjes erop. Mijn vriend had de tekst op de computer gemaakt met typemachine lettertype en bij de copyshop laten printen. Het was wel wat werk, maar ik was toen 35 euro kwijt aan alle spullen. Nu zal dat nog minder zijn omdat ik alleen maar papier moet halen. De stempeltjes heb ik al. De foto bijgevoegd spiegelt omdat hij ingelijst op dochter haar kamer hangt. Ik heb even de namen en adres weggehaald. Het kaartje is ook open gesneden door degene die hem ingelijst heeft, dus het onderste gedeelte was de voorkant, en het bovenste gedeelte de binnenkant. De tekst rechts is moeilijk te lezen, maar het zijn regels uit een liedje van Prince; if i could i would give you the world, all i can do is just offer you my love. Waren ook naar een concert geweest van Prince toen ze nog in mijn buik zat. Tja misschien vinden mensen het niet zo leuk dat we de kaartjes zo doen, maar aan de andere kant past het wel bij ons.
Hier ook te veel verjaardagen...ikzelf, tante, moeder, vriendin...dus hoop niet op die dagen maar we zullen het zien! @chantal, fijn dat de echo goed was! Ik moet nog 2 weken wachten voor de groeiecho!
Ja wij ook in juli veel verjaardagen. Mijn vriend, mijn moeder, zusje en twee vrienden uit de vriendengroep.
@chantal, ah super fijn dat het allemaal goed was Drukke maand dus juli. Op mijn uitgrekende datum 9 juli is mn nichtje jarig dus ook niet zo handig hahaha. Maar denk zelf (voorgevoel) dat het eerder juni als juli wordt weet niet waarom.
Geboortekaartjes zijn ook indd erg prijzig...ben op zich redelijk creatief maar zelf maken gaat me net iets te ver op de pc. Speciale programma's e.d. wat een gedoe!
Dochter hier om 5:30 wakker. Jeetje wel vroeg hoor... Queeny leuk kaartje toch, net zo leuk om het Zelf te maken. Juli is bij ons geen drukke maand. Alleen onze dochter is jarig MAar dan is hij al geboren
Oei dat is vroeg Sas! Hier dochter niet die vroeg wakker wordt (slaapt vaak tot 8:30) maar ik Ik heb net met pure bleek de voegen van de douche ingespoten. De badkamer is bij ons beneden in de aanbouw, ventileert niet super daar, en ik vond ze gisteravond een beetje smotsig. Toen ik net weer in bed stapte en mijn vriend vroeg wat ik toch aan het doen was, zei hij Je bent gek?!
Ik krijg van de week nog een lijstje met prijzen voor kaartjes van een drukker waar ik vanuit mn werk ook bestel. Dat is digitaal printwerk (goedkoper als drukken) echt drukken is veel te duur voor een oplage als kaartjes. Gelukkig ben ik klaar met mijn ontwerp voor de kaartjes, het was al grotendeels klaar maar de naam moest toen nog en dat is allemaal oke nu haha dus nu uitspelen tegen elkaar welke drukker de beste aanbieding doet. Hihi Queeny, we doen de gekste dingen als we dan wakker zijn he ik zeg dan altijd zijn de hormonen lol.
Ben ook al aan het kijken voor kaartjes, Wil eerst stickers halen en daar alle adressen opschrijven (ga ik dit weekend doen). Zodat ik weet hoeveel ik er nodig heb en ik zie vriendlief niet alle adressen opschrijven na de bevalling ik ben de regelneef bij ons zeg maar En je kan vooraf eveloppen sturen, maar vind ik zonde van het geld.. Vind tekst ook lastig, moet hij ex ook sturen (ik vind van niet), moet ik stiefdochter van zetten.. Lastig! Ik snurk ook heb soms ook door, vriend snurkt ook dus we kunnen elkaar de hand geven Slapen is lastig wordt zovaak wakker, maar opzich gaat het nog gewoon
Ik heb me voorgenomen alle enveloppen voor af te schrijven O_O eigk zijn labels ofzo wel makkelijk printen en klaar maar ik ben dan weer zo zeur die geschreven persoonlijker vind echt erg he =P
Zooooo goeie! Ga ik ook doen 1 dezer dagen. De adressen alvast op enveloppen schrijven. Is dat lekker geïnventariseerd. Dat was niet voor niks, wat ik vanochtend gedaan heb met die bleek. Vanochtend alleen maar een doekje met de sproeier eroverheen in de douche. En alles is weer puur wit! Sta ik daar soms drie kwartier met schoonmaakmiddel en een schuurspons voor te bikkelen
Haha kindje ligt precies zoals ik al dacht te voelen, hoe leuk. Hoofdje al heel laag, doet al pogingen tot indalen en alles was weer goed ^^ 6mei heb ik groeiecho met 31+3 weken. Ben heel erg benieuwd. Yay overmorgen ben ik ook alweer 30 weken! En ik ga op zoek naar een goede fysio. Hollee. Ernstige bekkenpijn en wordt alleen maar erger. Ik zit op mn tablet, zou iemand deze afspraken er voor me op kunnen zetten ♡? 6 mei half 1 groeiecho 15 mei 9.40u controle VK Alvast bedankt! ♥
Weer helemaal goedgekeurd vanmorgen! De kleine groeit goed, maar niet te goed, haha. Erg beweeglijk, maar dat voelde ik zelf natuurlijk ook al wel en dat is ook te zien aan de blauwe plekken op mijn buik. Hij/zij weegt nu 1551 gram. Vk gaf aan dat als ze de lijn doortrekt het geboortegewicht op 40 weken op zo'n 4400 gram (OOOOPS!!!!) zou liggen. Maar eerst zien, dan geloven, haha. Ijzer was trouwens ook in orde. En ik ben nu in totaal 8 kilo aangekomen. Ook netjes denk ik zo!
zeker netjes frou 8 kilo is niks! ik was de afgelopen 3 weken 4 kilo aangekomen, snap er niks van haha fijn dat die kleine het goed doet! ik gok op een jongen Queeny 8:30?? ow wat een luxe haha hier was het altijd 8:00 maar ze heeft besloten dat 6 a 7 uur beter is maar je hebt de douche weer schoon haha soms heb je dat he dat je da plots moet schoonmaken. @bubbly fijn dat het goed was vervelend van de bekkenpijn, hopelijk helpt de fysio een beetje