Paperdoll: ik ben de 9e juli jarig Rumour: ook hier veel sterkte ! Juli: nog andere sites afgezocht voor t zelfde kaartje die zo duur was? Morgen playdate met de oude forum groep van m'n vorige zwangerschap zin in!!
Rumour; wel heel vervelend voor je, maar iig wel fijn dat het met baby'tje goed gaat. Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Vandaag alwéér 30 weken zwanger! Nog maar paar weekjes en dan is zover!! 💙☺️ Dus ik ga alvast mijn ziekenhuistas klaarzetten *spannend* 😁
Jeej ik zie 30 weekjes voorbij komen bij sommige mooi getal he ik mag het volgende week woensdag roepen jippieeee haha Vanmorgen groeiecho en bekkenonderzoek gehad. Bekkenonderzoek was behoorlijk pijnlijk maar geen obstakels die een natuurlijke bevalling in de weg staan. Ons kindje is echte klein onder de groeicurve dus ik wordt extra in de gaten gehouden over 3 weken weer een echo. Wel ligt het hoofdje al naar beneden en is al wat in aan het dalen... Zou ik 40 weken halen ik betwijfel het
@stampertje, wel gezocht maar niet gevonden...mijn neef heeft hun eigen kaartje ontworpen met 2 programma's maar ik snap daar echt geen reet van! Eerder had je correldraw of hoe je dat ook maar noemt en daar maakte ik de visitekaartjes enz in. Maar paint shop pro e.d. heb ik geen verstand van en daar staan ook geen plaatjes in volgens mij dus moet je dat ook van internet afhalen. Denk dat ik het zo maar laat...kom hoe dan ook op een hoog bedrag uit!
Van de week had ik mijn groei echo en de echoscopiste zei dat het allemaal goed was. Aleen het hoofdje was wat kleiner .Gisteren controle bij de gynaecoloog en nu willen ze toch dat ik over 2 weken een type 2 echo laat maken om de groei te controleren. Het bleek dat het hoofdje 2 weken achter liep en ze zei ook iets over de beentjes.Nu hebben ze de beentjes bij mijn weten helemaal niet gemeten maar goed. Over 2 weken dus nog een echo,Het hoefde ook totaal niks te betekenen maar de dokter vond het wel zo netjes om het op te volgen
Goedemorgen! Iedereen druk geweest met koningsnacht en vandaag koningsdag? Wij gaan zometeen maar weer eens aan de klus. Ik heb zojuist een draagdoek van Bykay besteld! Ben benieuwd wanneer hij komt.
@chantal, ja wel goed dat ze het toch allemaal checken he. Alleen mij als moeder beeft het soms wel veel onrust alles wat ze tegenwoordige bekijken. Maar ja... Bij mij loopt hetnhoofd je ook zeker 2 weken achter en het buikje dus 4 weken dus vandaar ook extra controles. Hoop dat ukkie nog een kleine groiespurtje krijgt en het toch binnen de lijntjes zal vallen straks. Nu ben ik zelf ook klein en tenger van postuur dus dat verklaard voor artsen gelukkig al veel verder ook geen rare dingen gezien ofzo. Hahaa ja rustig ja iedereen op FB. Wij gaan niet veel bijzonders doen denk ik hou het toch niet lang vol om te lopen of staan dus helaas volgend jaar maar weer @frou81, ow gaaaaf die doek dies echt mooi he.
Hier een rustige nacht gehad, al kon ik wel meegenieten van prinsennacht door de muziek haha. Gelukkig was het om 01:00 uur rustig ^^. Zometeen maar is even over de kleedjesmarkt/rommelmarkt lopen. Gezien iedereen toch niet zo snel loopt daar, kan ik het wel bijbenen . Verder vandaag rustig aan doen, misschien nog even naar mijn ouders. Hier pas rond 35/36 weken een groeiecho, dus vertrouw dr maar op dat de kleine meid het goed doet . Fijne Koningsdag !!!
@stampertje, die is inderdaad leuk! Is volgens mij wel goedkoper, maar een zusje klopt niet...ook jammer dat je de binnenkant niet kunt bekijken... Hier vandaag lekker naar een tuincentra, ff kijken naar wat plantjes e.d. voor in de tuin. We hebben hier 85% kans op regen dus zo'n leuk/mooi dagje word het niet! Vanavond ff bij vrienden gezellig op de borrel en morgen gaan we naar de WK Superbike in Assen...hopende dat ik dat volhoud natuurlijk haha! Fijn weekend allemaal!
Hai dames, Even een zwaai-en-update van mij. Ben de aankomende week weer niet online, want we gaan d'r nog eventjes tussenuit. Heerlijk om even het huis uit te zijn. Zwangerschap vordert nog steeds. Heb helaas wel een heleboel déjà-vu dingetjes uit mijn vorige zwangerschap... Zo passen mijn schoenen 's avonds niet meer. Ik hou nu al weer een boel vocht vast in mijn voeten en benen. Heb ook weer regelmatig pijnlijke harde buiken. Soms zelfs een paar uur lang heel regelmatig (om de 7 of 10 minuten) en dan zakt het weer af... Volgens de website van de VK is dat niet genoeg om te bellen, dus ik neem het maar weer mee naar de controle. Het houdt me wel een beetje wakker, moet ik zeggen... Hier alles oké?
Jippieee vandaag onze buikshoot gepland 8 juni gaan we de foto's maken (een kennisje doet dat) ik ben dan 35,4 weken hopelijk denk uk niet om dan al te komen hihi
Nee, maar je kunt alles veranderen qua tekst he! Is gewoon n voorbeeldtekst.. Dacht ik deel m wel even met je..!
@Paperdoll Vervelend he dat je al zo ongerust kunt zijn voordat ze geboren zijn .Ik ga er maar vanuit dat niet elk mens hetzelfde is en dat ook meten niet altijd secuur is. Ik hoop dat onze kindjes gewoon de boel bedotten met hun metingen