♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - LiLaa (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ----------------------------------------------------------------
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - LiLaa (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - -----------------------------------------------------------------
Haai Lilaa, Ik meld me aan!! Ik moet me banner nog ff aanpassen hoor, maarre ik ben 04 juli 2014 uitgerekend. 2e kindje net als jij!!! Zou jij het lijstje voor mij wilen invullen, vind het echt een mooi en lief lijstje die je gemaakt hebt!! Hoe voel je je???
Heyy Gefeliciteerd meis!! Wil jij je zelf toevoegen aan het lijst? Want ik zit meestal met mijn telefoon op, vandaar Ik voel me gewoon normaal hahaha, nog geen kwaaltjes ofzo. En jij?
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - -
@Zonnestraal: Je hebt een stukje vergeten, wil je onder je naam meisje jongen verrassing erbij zetten?
Hoihoi!! Ik zou ook vraag met jullie mee willen kletsen. Ben ook zwanger van ons 2e kindje. Ik denk dat ik als alles goed mag gaan begin juli uitgeteld ben ( sinds gisteren pas een zichtbaar streepje terwijl ik 5 dagen overtijd ben) Dus beetje vaag allemaal.... Ben al wel steeds met vlagen misselijk en steekjes onder in me buik/liezen.
Nieuwe dames welkom & gefeliciteerd Willen jullie de lijst ook gelijk bijwerken? Duik nu mijn bed in, heb zoo slaap opeens... heeft wel met zwangerschap te maken denk ik
Ik zal lijstje aanpassen als ik op de pc zit. Hier ook weinig klachten: moe en gerommel van baarmoeder.
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - Ennuh, van harte dames!!!
Hoihoi! Ik wou me ook op de lijst zetten, maar gaat iets niet goed geloof ik Ben er ook niet zo handig met lijsten bijwerken enzo hihi!! Lila wil je mij erbij zetten als je tijd hebt? Bibi24 - 26 jaar - 2e kindje Bedankt alvast!!
Zal ik doen maar ben jij wel tussen 1-15 uitgerekend? Zoja? Welke datum? Want op je banner staat als uitgerekend datum 27-06? Dan zit je hier verkeerd volgens mij?
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Bibi24 (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - -
Oooooooooooh meid wat lees ik nu?!?!? Het is gelukt voor de 2e! Van harte gefeliciteerd. Dat er nog maar genoeg meiden bij je mogen komen.