@palmboom Oh neeeee, meis wat klote... heel veel sterkte komende tijd en de moed niet opgeven he!!♡
Jawel denk wel dat het ons gaat lukken en dan zijn wij over 2 jaartjes 2 succesvolle verpleegkundige mama's Vandaag hier net wakker lig in me bed...wel beetje sneu dat ik morgen weer heel vroeg op moet staan maar goed.Op naar stageweek 2!!Woensdag avond ga ik lekker naar winterbergen ofzo in limburg met mijn schoonouders dus ik verheug me heel erg hierop! Voor vandaag lekker op me bedje luieren,straks avondeten bij m'n schoonopa en hierna richting den haag weer voor een stageweek! Fijne dag Allemaal! Xxx
Hey meiden even n berichtje van mij. Ik ben onderweg naar t ziekenhuis. Heb ondraaglijke buikpijn.. ze verqacht dat t nie zo goed zit. Dus even na laten kijken... Jullie horen me atraks en hopelijk met goed nieuws. Word gek !!!
Neee he palmboom !!! Verdorie !!!! Heeeeel veeel sterkte. ... Wij zijn onderweg naar t ziekenhuis. Manlief helemaal in paniek en ik weet even nie wa k moet denken. Tis flink stil in de auto !! Jullie horen me straks xxx
@ palmboom ook nog ff via hier veel sterkte xx @ sannie hoop dat het gewoon goed is voor je ook sterkte gaan jullie trouwens iets van zwangerschaps zwemmen doen of zwangerschaps yoga? zat daar iets over te lezen ik denk dat ik wel iets ga doen xx
Geschokt was ik toen ik het nieuws las. Ontzettend veel sterkte. ... Ik denk aan je hele dikke knuffel !!