Ik duim, ik hoop en ik heb mijn handjes gevouwen. Ik wil niet dat het mis gaat bij wie dan ook. Ik weet dat het erbij hoort en kan gebeuren, maar ik vind het altijd zo erg om te horen... gun dat niemand. Maar dat is logisch.
Meiden !! Wat zijn jullie toch ontzettend lief. En k ben echt blij dat jullie zo met elkaar ongaan. Die berichten over ongerust zijn doen me stiekem best goed.. Allereerst. Er is niks met ons kindje aan de hand. Alles was goed en termijn bleek precies te kloppen.... pffff OPLUCHTING!!!!! Ze hebben indd gekeken of er geen bbz bij was (kon niet wa t ik had al een goede echo gehad.. maar zou eventueel een tweeling kunnen zijn waarvan een buitenbaarmoedelijk.) Ook dat niet het geval! Urine gecheckt op blaasontsteking. Ook dat niet. Me bloed zei alleen dat ik flink zwanger was hahaa. Jaaa gelukkig maar... Alleen die buikpijn is niet uit te staan.. en alles komt eruit. Maar zolang ons kindje het goed doet neem ik dwt maar voor lief.. Heb 1.5jaar geleden een best grote ingreep gehad (gastric bypass) kan zijn dwt me lichaam een weg aan het vinden is omdat ik 60 kilo ben afgevallen... het kan zoveel zijn. Maar het ALLERBELANGRIJKSTE is het niet !!!!!! Kan wel huilen als k jullie berichten lees stiekem doet een mens dat ontzettend goed.. Echter heb ik vanaf vandaag al wel een medische indicatie en mag dus vanwege slechte zwangerachappen ( eerst zwangerschapvergiftiging en zwangerschapsuiker en andere 16 weken heftige bloeding en met 26 weken plat met weeenremmers en longrijpers) willen ze me onder controle hebben in het ziekenhuis ook vanwege me operatie en willen ze me vitamines in de gaten hhouden... nouja ben bij allemqal op medische indicatie bevallrn dus ach wat maakt het uit. Aankomende vrijdag hebben we weer een echo.. das dan al me derde en ben pas 7weken zwanger hihi... Nou meiden super bedankt voor jullie interesse. We gaan een super tijd beleven hier met hopelijk niet teveel slecht nieuws want wat is het oneerlijk soms!!!!!
O gelukkig sannie is er niks met de baby! wat rot dat je nog zo veel buikpijn hebt zeg! En goed dat ze jou zo in de gaten houden!
Pfff gelukkig niks aan de hand met jullie kindje meid! Erg vervelend van de buikpijn, ik hoop voor je dat dat snel afneemt! Mooi dat Ze je goed in de gaten houden Rustig aan doen!
ahhw wat fijn sannie dat met baby alles goed is..wel minder van je buikpijn dan hoop dat je daar snel minder last van zal hebben en extra echo's is ook wel weer fijn hihi
Fijn sannie ♡Hier flink bandenpijn maar verder naast moe zijn geen kwaaltjes. Fingers crossed...
@sannniee: pfff, gelukkig meid! Zal angstig geweest zijn vandaag. Nu lekker uitrusten en ontspannen en vannacht hopelijk ook wat slapen, ondanks de buikpijn. XXX
♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missilie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (22 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kirasese (28 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (jongen/meisje/Verrassing) - Danielle (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Maike79 (33 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (26 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zoes (32 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rombely (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Vosje2000 (29 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Remour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (28 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mum2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Theekopje81 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Lady87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Iluna (38 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sannniee (28 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sterre82 (31 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lieke84 (29 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 15 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Bapsie: 25 november -Tweede echo! Lady87: 25 november - Eerste echo! Juli85: 25 november - Intake + Eerste echo! LiLaa: 26 november - Afspraak gyn + Eerste echo! Missilie: 27 november - Eerste echo! Libra: 27 november Intake + Termijn echo! Maike: 27 november - Termijn echo! Stampertje: 27 november - Intake + Eerste Echo! Noralie87: 28 november - Intake + Tweede echo! Evelienj: 29 november - Eerste echo! Frou81: 29 november - Eerste echo! Sannniee1: 29 november - Derde echo! Roos6: 4 december - Termijn echo! Theekopje81: 5 december - Intake + Eerste echo! Beccy: 6 december - Intake! Goo: 6 december - Intake + Termijn echo! Ise: 6 december - Termijn echo! Budgie: 6 december - Intake + Termijn echo! Bubblybaby: 6 december - Termijn echo! Stampertje: 9 december - Tweede echo! Queeny: 9 december - Termijn echo! Mom2Be92: 11 december - Termijn echo! Roos99: 16 december - Eerste echo! Rombely: 17 december - Eerste echo! Sas27: 17 december - Tweede echo! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom
Hoi Dames, Af en toe lees ik mee om te kijken hoe het met jullie gaat! Maar zie tot me grote schrik dat er al 6 vlindertjes zijn Heel veel sterkte !! @lila: Lief dat je me in het andere topic benaderde maar wou even zeggen dat ik toch helaas ongesteld ben geworden.
Ooh wat fijn Sanniee dat alles goed was met de uk! Snap dat je flink ongerust was.. Hopelijk heb je vanaf nu een "rustige" zwangerschap en zal de buikpijn snel wat afnemen/verdwijnen. Nu lekker genieten meid, het is je gegund hihi!
Morgen echo spannend!! Vanmiddag heerlijk wezen zwemmen met vriendlief...ben toch uiteindelijk maar in een gewoon badpak gegaan omdat ik en vriendlief ook een bikini niet echt mooi vonden momenteel! Eenmaal thuis slecht nieuws van oma...ze slaapt nu constant en word ook niet meer wakker. Vanavond heeft ze een soort vlinderspuit gekregen tegen de pijn en het is nu afwachten of ze komt te overlijden vannacht of morgen! Kan dus de echo foto niet laten zien, maar mijn ma kwam met het idee dat als ze nog leeft de foto onder haar kussen te leggen...afwachten dus... Fijne avond allemaal en weltrusten straks!
ik heb ook morgen me 1e echo zoo spannend ahh hoop echt dat je nog je echo foto aan je oma kan laten zien sterkte
Babsie, Lady en Juli heel veel succes en plezier op jullie echo morgen! Juli, ik hoop dat je nog kan vertellen aan je oma hoe de echo gegaan is. Wat een verschrikkelijk bericht las ik hier van Palmboom. Meid, heel veel sterkte. En Sanniee wat fijn dat er niets met de baby was. Vervelend dat je nu alweer een medische indicatie hebt, maar ook wel weer tof dat je dus extra goed in de gaten gehouden wordt. Hier, druk weekend gehad. Morgen ochtend al om 6.20 de wekkerom te werken, en nu midden in de nacht klaar wakker Ik droom zo raar en levendig, als ik daar wakker van word moet ik echt even bijkomen. Nou, ik ga er maar even uit om te plassen en hopelijk pak ik nog 3 uurtjes slaap.
Sanniee opluchting! Fijn dat alles goed is met de baby Juli hopelijk krijgt je oma nog iets mee van je echo! Dames met echo vandaag veel succes en plezier