♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bakfiets (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (25 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Palmboom (33 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zonnestraal77 (36 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantallcindy (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hooverphonic (39 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Noralie87 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 5 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Pimpermel (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Nic78 (35 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (24 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zoes (32 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Draagmoeder (37 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 9 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Roos6: 12 November - Eerste echo! Sas27:19 november - Eerste echo! Piggy: 21 november - Eerste echo! LiLaa: 26 november - Afspraak gyn + Eerste echo! Roos6: 28 November - Intake + Termijn echo! Pimpermel: 28 November - Intake + Eerste echo! ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- *Dames die het geslachts verrassing willen houden, willen jullie dat alvast doorgeven? Zodat ik het lijstje kan bijwerken*
Hai dames, mag ik ook nog op de lijst? Libra (30) 2e kindje, uitgerekend op 1 juli 2014 Vind het allemaal nog wat onwerkelijk...
Leuk shirt lilaa! Wij gaan hier een leuk kinderboekje kopen over dat mama een baby in haar buik heeft en dat krijgt ons zoontje als sinterklaascadeau (dit vieren we met de hele familie op 1 december) en dan 'vertellen' we het dus. De enige die het al weet is mijn moeder en ik ga het volgende week tegen een goeie vriendin vertellen die ook in de mmm zit 😥, omdat ik wil dat zij een beetje kan wennen aan het idee en ik wil niet dat ze het van een ander hoort. Weet niet of ik tzt iets op facebook zet. Misschien niet zo'n zin in om ook mensen die ik vaag ken hierover in te lichten
*Breekt even in* Daar zijn ze: Juli mama's voor 2014 Allemaal van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst van deze Juli 2013 mama. Geniet ervan want het gaat super snel, hoewel dat mss nu nog niet zo lijkt te zijn *Breekt weer uit*
Lees net nog even terug en zie het bericht van ChantalCindy: Meid heel veel sterkte en hopelijk voor jou ook snel een plakbeeb! Knuffel!!! Sorry voor de slechte timing van mijn bericht tov van die van jou *Schuldgevoel!*